Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشاوره دارویی
سلام بنده برام امپول دکاپپتیل ۰/۱ تجویز کرده ولی داروخانه واریوپپتیل ۰/۱ بهم داده مشکلی نداره تزریق کنم؟؟ بعد دور ناف بزنم یا بازو بهتره
- خطرسزارین
سلام واحترام خدمت خانم دکترشرف الدین، به شدت از حاملگی میترسم به دلیل ترس از عمل سزارین میترسم خطر جانی برایم به همراه داشته باشد.میخواستم بدونم آیا عمل سزارین برای مادر خطر جانی به همراه دارد وزمان عمل سزارین چه مدت است.با توجه به داشتن میگرن و فشارخون پایین آیا خطری منو تهدید میکنه برای عمل سزارین
- خود ارضایی
اگ کسی واژن رو بخوره آسیب میرسه به پرده بکارت بعدش یه کوچولو خیلی کم خون اومده باشه چی خیلی ریز بنظرتون از شدت خوردن محکم بوده؟ یا آسیب دیده؟
- سلام من سه ماه پیش پولیپ دهانه رحم داشتم دکتر سرپایی برداست قرص جستیران روزی یدونه برام نوشت بعد بیست و یک روز قطع کردم ده روز بعد پریود شدم روز هشتم پریودیم خونریزیم زیاد شد دوباره همون قرص و ادامه دادم بعد ۹ روز خونریزی قطع شد دوباره بیست و یک روز دیگه خوردم و دارو رو قطع کردم ایندفعه بعد دو روز پریود شدم دوباره روز هشتم خونریزیم شدیدتر شد دکترم دوباره قرص جستیران و امپول لوپرومر ۳/۷۵برام نوشت گف یماه قرص و بخور و امپولم بزن ومن الان ۵ روزه امپولو تزریق کردم ولی هنوز خونریزیم قطع نشده میشه راهنمایی کنین ممنون من ۴۴ سالمه
- چسبندگی
سلام خانم دکتر عزیز. خانم دکتر شما جواب عکس رنگی من را دیدید و فرمودید که کمی چسبندگی اطراف هر لوله دارم. خانم دکتر من ای وی اف انجام دادم اما متاسفانه منفی شد. یعنی روز سوم انتقال جنیم، هر دو به صورت لخته دفع شدن. خانم دکتر ایا این چسبندگی باعث شد که جنین ها بیفتن؟ یعنی چسبندگی ایا مانع لانه گزینی هست و یا اینکه این چسبندگی ها از خودشون عفونت یا ماده ی سمی ترشح میکنن که مانع بارداری من میشه؟؟ ممنونم از وقتی که میذارید
- سلام من ازمایش هورمونی دادم هورمون مردانه ام روی 0/16 هست من ۱۹ سالمه و مجردم فقط جوش میزنم موی زاعد ندارم دکتر بهم ۲ مال اسپرولاکتون ۱۰۰ و ال دی تجویز کرد و این ماه گفت ال دی رو قعط کن و فقط اسپرولاکتون ۱۰۰ بخور دچار لگه بینی شدم خطرناکه ؟ ببخشید هورمونه مردانه ام خیلیییی بالا هست ؟؟، ممنون
- پزشکی
سلام من دارم قرص استرادیول مصرف میکنم خیلی حالم بده حالت تهوع و بی حالی دارم شدید چیزی هست عوارضشو رو کمتر کنه
- ادامه سوال قبل
در ضمن علائم های عادت ماهانه هم دارم
- ترزیق سینال اف
سلام خانم دکتر من دکترم برام سینال اف ۴۵۰نسخه کرد گفت روزی یکی ۶تا نسخه کردم هروز یکی بزنم .نمیدونم چطور استفاده کنم چون پنجره براش مشخص نکرد روپنجره چند بزنمشون
- عمل خارج کردن رحم و تخمدانها
من عمل برداشتن رحم و تخمدانهاداشتم ابا بعد از سه هفته لکه بینی دارم مدت شش هفته عمل کردم ۵۶ سال دارم
- لختگی خون و جابجایی جنین شش هفته ای
سلام.من ۳۰ سالمه و الان شش هفته هستم وقلبش تشکیل شده اما جنین جابجا شده و لخطه خون اطرافش هست چکار کنم
- سوال از دکتر زنان
سلام خسته نباشید باردار هستم و در هفته ۲۱ بارداری هستم و با سرکلاژ طبق دستور پزشک از شیاف پروژسترون استفاده میکنم و طبق دستور خودش واژینال امشب استفاده کردم شیاف رو احساس کردم بخیه های سرکلاژ رو لمس کردم میشه راهنمایم کنید استرس دارم خطری داره ؟؟؟
- بارداری
سلام دخترم تنبلی تخمدان داره رفته دکتر دارو استفاده کرده کیست سپتا چپ به وجود آمده خطر ناک است بچه دار میشه لطفا راهنمایی کنید
- مشکلات زنانه
سلام من یه سوال دارم میشه راهنماییم کنید من بعد از زایمان احساس میکنم واژن م انگار گشاد شده یا بی حس شده دیگه اصلا از رابطه م چیزی حس نمیکنم و هیچ لذت نداره واسه من یا همسرم و جفتمون معذبیم میشه کاری کرد با جراحی ک بهتر بشه
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام. چند روز کار سنگین کردم جای بخیه ها درد میکنه میترسم پاره شده باشه سمت راستم یک نقطه تیره رنگ دیدم همون جا یکدفعه درد میکنه چکار کنم
- سلام مادرمن روز۵قاعدگی امپول دکاپپتیل زده والان اروم وقرارنداره ودردهای وحشتناکی مثل دل دردوکمردردداره چی بخوره ساکت بشه دردداش واینکه ایناطبیعیه
- فیبروم رحمی
با سلام و خسته نباشید ۴۵ ساله و مجرد هستم فیبروم بررگ دارم که تقریبا سیزده سانت میباشد ده سال پیش نیز جراحی فیبروم داشتم که مشکل برطرف شده با توجه به اینکه میخوام رحمم اسیب نبینه خانم دکتر پیشنهاد شما چیست چون تصمیم به ازدواج دارم شاید خدا خواست تونستم باردار شوم در ضمن در حال حاضر خونریزی ندارم
- نازایی بر اثر تنبلی تخمدان
سلام من ۱۶ سالمه تنبلی تخمدان دارم نیازه برم دکتر؟چون ۳ ماهی هست پریود نمیشم و اینکه ازتون سوال پرسیدم گفتید امکان داره برای بارداری نیاز ب درمان داشته باشم احتمالش هست من نازا بشم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من سه ماه زایمان کردم و شیر هم نمیدم موهام به شدت میریزه خیلی میریزه نمیدونم چیکار کنم مولتی ویتامین کلسیم و آهن هم میخورم ولی تاثیری نداره بنظر شما چیکار باید انجام بدم؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من دو روز بعد از اتمام پریود با همسرم نزدیکی داشتیم ومنی کامل در بدنم خالی شد ومن بلافاصله همزمان دو قرص ۷۵ مصرف کردم آیا نیاز هست دوباره مصرف کنم؟چقدر از بابت باردار نشدن مطمعن باشم؟؟؟


