Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص بارداری
وقت بخیر ببخشید کسی که قصد اولین نزدیکی رو داره برای جلوگیری از بارداری آیا قبل از رابطه قرص ال دی استفاده کند و اینکه لطفا نحوه استفاده از آن را بفرمایید و اینکه از چ تاریخی قبل از اولین نزدیکی بایست قرص استفاده نمود ممنون میشم جواب بدین
- بارداری سه ماهه اول
ضربان قلب 173 جفت ارجحیت قدامی لبه تحتانی جفت تا lo امتداد یافته است
- جراحی
سلام خانم دکتر من شش ماه پیش پیشتون جراحی کردم رحم و فیبرم برداشتم الان دو هفته هست سمت راست شکمم درد میکنه جایی که فیبرم بود برداشتم ،ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم ؟
- قرمزی ودرد جای بخیه سزارین بعد۳ماه
سلام خانوم دکتر من سهماه که سزارین کردم جای بخیه هام عفونت کرده بود دریک ماهکی وجای بخیه اندازهی نوک انگشت باز شده بود وترشح خارج میشده دستور پزشک قرص خوردم عفونت قطع شد وجای بخیه گرفته شد الان بعد یه ماه اطراف بخیه هام قرمز شده وسوزش دارد من چیکار کنم آیا دوباره عفونت داره؟
- قائدگی
سلام من قاعدگیم نامنظمه و دکتر بهم قرص سیبل داده تا حالا مصرف نکردم ولی نزدیک پریودم هست و نمیخوام پریود شم میشه از قرص سیبل برای پیشگیری از پریود نشدن استفاده کرد؟ خواهشا سریع پاسخ دهید ممنون
- بستری
سلام خانوم دکتر وقتی عمل سرکلاژ شکمی کردیم حتما باید یک شب بستری باشیم یا میتونیم همون روز مرخص بشیم؟؟
- زنان
سلام من سه ماهه سز شدم از اون موقع تاالان همش شرتم قهوه ای کمرنگه و بو میدم سفکسیم هم مصرف کردم
- لکه بینی قبل پریود
سلام. من 39 ساله و مجردم. برای اولین بار یک هفته قبل از پریود به مدت سه روز لکه قهوه ای دیدم به اندازه ای که لباسم کثیف میشد. بعد از این سه روز لباسم پاک است اما هنگام ادرار از بدنم لخته های کوچک خون خارج می شود. حقیقتش فقط برای نماز خواندن میخواهم بدانم این خون مانده در رحم است یا خون جاری؟ و دیگر اینکه باید حضوری به پزشک مراجعه کرده و کاری انجام دهم یا طبیعی است. ممنون که راهنمایی می کنید.
- قرص ال دی
سلام ۲۸سالمه برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی مصرف میکنم آیا مصرف مشروبات الکلی اثر قرص و از بین میبره ممنون.
- تخمدان راست دارای کیست به ابعاد ۳۷/۹در۳۴/۳با نمای همراژیک که دارای جز سالید ایزو اکو به ابعاد ۵/۳در ۶ در جدار فوقانی آن می باشد یعنی چه؟خطرناکه
- دلیل سقط مکرر
من چند ساله باردار نمیشدم اما الان دو بار باردار شدم اما سقط می کنم دلیلش چیه
- درموردتنبلی وزخم رحم
سلام من قرص دوفامد ۱۰ میخورم ولی ۷روززودترپریدشدم من قبل ازاینکه این قرص بخورم همیشه ۷روززودترمیشدم فرقی نکرد قرص خوردم
- خوردن سه تا قرص نئوتادین در پریودی تاخیر ایجاد میکند
- حاملگی
سلام خانم دکتر بنده در ماه های اول حاملگی دچار خونریزی شدم میخاستم بدونم علتش چیه باید چکار کنم.هفته پیش اومده بودم.فرمودین وضعیت حاملگیم خوبه.ولی زمان پریودیم یادم رفته بود.زمان دقیق حاملگیرو نمیدونم.
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام وقتتون بخیر من بهمن ماه کولپسکوپی شدم و بعد از اون پریودی هام طولانی شده باید چکار کنم و سونو واژینال هم انجام دادم و گفتن که رحم ضخیم شده ایا این علتش هست و باید چکار کنم
- پریودی حین استفاده از قرص سیبل
سلام من بچه شش ماهه دارم. دکتر برای تنظیم پریود و جلوگیری قرص سیبل تجویز کردن.بعد از هجدهمین قرص پریود شدم. خیلی دردناک و با خونریزی زیاد. میخواستم ببینم آیا مصرف قرص رو ادامه بدم یا نه؟ و در صورت ادامه دادن، از روز چندم پریودم باید بسته جدید را شروع کنم؟
- درد معقد در پریودی
- مصرف دز اضافی قرص استرادیول
- اورزانسی
سلام ده روز پیش قرص اورژانسی مصرف کردم سر7روزه یک روزش خون دیدم ولی خیلی کم بود آیا از عوارض قرص هست به تشخیص شما نیازی به تست هست
- بیمه
سلام خانم دکتر بیمه تکمیلی قبول میکنید برای لاپراسکوپی؟


