Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید
سه ماه پریود نشدم الان بیت روزه خونریزی دارم همراه با لخته ودرد دل و کمر ۴۸ سال سن دارم ایا دارم یایسه میشم تورو خدا کمکم کنید خونریزیم بند بیاد دیگه نای راه رفتن ندارم باتشکر
- کیست تخمدان
سلام، مادرم69سالشونه، سونودادن، تخمدان راست کیست به دیامترmm43*59بادوسپتوم ظریف وتخمدان چپ هم کیست به قطر32mmداره،خطرناکه؟ بایدجراحی بشه؟
- زنانه
سلام خسته نباشید من پارسال یک ماه مونده بود به عید رفتم لیزر بعد تو فرم که پر میکردم یادم رفت قرص ال دی قبلا مصرف کردم یادم رفت که بنویسم بعد از اون دیگه نرفتم لیزر.عوارض داره.جواب بدید ممنون میشم.
- قرص جلوگیری تاریخ گذشته
سلام. وقت به خیر. نزدیکی بدون محافظت داشتم وشرایط باردار شدن ندارم و بالافاصله دو تا قرص اووسیز با هم خوردم، بعد متوجه شدم سه سال از تاریخ مصرفش میگذرد با توجه به اینکه فقط ۸ ساعت از نزدیکی گذشته دو مرتبه باید قرص استفادهکنم؟
- بی اختیاری ادراری
آیا پماد استرمارین برای بی اختیاری ادراری مفیده؟
- ضربه دیدن رحم
سلام ببخشید من داداشم حواسش نبود با پا ضربه خیللی شدیدی به رحمم البته کمی هم نزدیک به رانم زد این دو روزه خیلللللی درد میکنه حتی نمیتونم دست بزنم بهش و حالت تهوع دارم و حالم خوب نیست و خیللللللی میترسم به نظرتو مشکلی پیش نیومده
- عمومی
سلام من ۳۱ سالمه ۴سال ازدواج کردم ۲ سال از قرص پیشگیری استفاده کردم پریودم همیشه منظم بوده ولی دوروز پریود شدم درد شدیدی دارم و تکه های خیلی بزرگ وحش ناک با لخته خون میاد دلیل میتونید بگید
- پرده بکارت
سلام اگر نوع پرده بکارت حلقوی باشد و بعد از رابطه خونریزی نداشته باشد پرده سالم است؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر کودکم یک سال و چهارماهشه بعد از زایمانم هنوز پریودهام بر نگشتنه ده روز پیش از قرص اورژانسی استفاده کردم 7روز بعدش فقط یک روز لکه بینی داشتم الان هم در حین رابطه کاندوم پاره شد به نظر شما یعنی دوباره قرص اورژانسی مصرف کنید تو را خدا راهنماییم کنید
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من 22 سالمه تنبلی تخمدان دارم وچند ماهی هست پریودی نامنظم دارم میخواستم بدونم برای بارداری مشکلی پیش میاد یا اینکه باید چکارکنم تا کاملا رفع شه
- بارداری
سلام من مشکل تخمک دارم باید ای وی اف کنم ولی مشکل قلبی پیدا کردم عمل کردم میتونم باردار شم
- شمارش فولیکول
سلام خانوم دکتر . چن روز پیش سوالی در مورد خونریزی کمقاعدگی پرسیده بودم گفتین سونوگرافی شمار ش فولیکول ضمن قاعدگی . یعنی روز چندم پریودم این سونوگرافی رو باید انجام بدم؟
- ضربه به شکم افتادن ازروی صندلی روی میز و ضربه شکم به لبه میز
من ۳۸سال سن دارم اومدم پرده وصل بکنم به پله دسترسی نداشتم صندلی رو روی یه میز گذاشتم . یهو صندلی جاخالی دادو محکم شکم به لبه میز خورد چند ثانیه نفس نکشیدم الان میتریم مشکل زنانه برام پیش بیاد چون مجردم
- عفونت
سلام من بیست وسه سالمه یه فرزندهشت ماهه دارم موقه نزدیکی درددارم ممکنه عفونت باسه ادرارغلیظی هم دارم
- مصرفقرص.چاقی.دربارداری
یه مدت کپسول چاقی سینا استفاده میکردم حالا باردارم توچهارماههستم وزنم از۶۵اومده ۵۸اصلا حال ندارم نمیتونم هیچی بخو رم میشه دوباره کپسول چاقی استفاده کنم یا ضرر داره بای چیکارکنم .روزبه روز خراب میشم وزنم زیا د پایین میاد ممنون راهنمایی بفرمایید
- درباره پریود نشدن
سلام خانم دکتر من نزدیک دوماه هست پریود نشدم نمیدونم چرا ۴۰سالمه مجردم هستم کمک کنید چیکار کنم منتظر پاسخ شما هستیم
- سلام من خانمی ۳۷ ساله هستم وقتی پریود میشم پاک میشم پادرد مخصوصن روی رونای پام درد میاد کمردرد آزمایش دادم ویتامین دی زینگم پایین بود دارو میخورم سونو هم دادم مشکلی نداشتم ولی موندم چرا پادرد میشم سر گیجه چشام خسته بدنم ضعف میگیره گرمیگیره بدنم دلم میخواد بخوابم همش
- اقدامات
سلام بعد از لیزر زگیل تناسلی چه مراقب هایی باید انجام داد؟
- عوارض دارویی
با سلام من برای درمان آندومتریوز دوماهه قرص ویزان مصرف میکنم دچار ریزش موی شدید شدم،آیا لازمه به جای ویزان از داروی دیگری استفاده کنم یا این ریزش بعد از قطع دارو برطرف میشه؟
- لکه بینی
سلام خانوم دکتر، خسته نباشید، من یه هفتس بخاطر کم کاری قرص تیروئید و شروع کردم پماد کولیتریمازول هم استفاده کردم ،۲۰ آذر پریود شدم اما از دیروز یعنی ۷دی لکه بینی دارم، امکان داره بخاطر قرص باشه؟؟
۱۰روز پیش سونو و معاینه شدم مشکلی نداشتم.
ممنونم خانوم دکتر.


