Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بلنوپد کدن اجسامسنگین
سلام خسته نباشید تا چه مدت بعد سزارین نباید اجسام سنگین بلند کرد ؟ مثلا من یک سال سزارین کردم میتکنم اجسام سنگین بلند کنم یا خطر ناک هنوز ؟ تا اخر عمر نباید جسم سنگین یلند کرد؟
- خونریزی
سلام تقریبا ۱ ماه شد که پریود هستم و قبلش ۳ بار پریود شدم نمیدونم چرا با خوردن قرص خونریزی هست وقتی قرص سیبل رو استفاده میکنم مرتب دارم میخورم برای درمان کیست ولی خونریزی اصلا قطع نمیشه و نمیدونم مشکل از کجا هست
- دل درد دارم
سلام خسته نباشید من ده روز از پریودیم رد شده بود پریود نشدم تایک روز پیش زیره دم کرده خوردم معده می سوخت زیره رو خوردم رفتم پیاده روی خونریزی کردم همون روز دیگه قط شده وخیلی میترسم که اگه باردارباشم سقط نشه
- ازمایشاپکا
سلاماگردرازمایشاپکاپایینباشهنشانهچیست؟یعنیزنمشکلخودایمنیدارهیازنومردخونهاشونبهمنمیخوره؟بنده۴تاسقطمکررزیردوماهگیداشتم ازمایشاپکادادمخیلیپایینبود
- سرطان اندومتر
سلام خانوم دکترمنمتوجه جوابتون نشدم بعدکورتاژ تشخیصی درشرح عمل نوشتن من آندومترم هیپرپلاستیک عمق رحمم ۸ بودروز۱۹ سیکل آیا هیپرپلاستیک سرطانه بایدهیسترکتومی بشم
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر عزیز من با توجه به دوبار زایمان زودرس در سه ماه ی دوم و سوم مجبور به سرکلاژ شکمی شدم مجددا تصمیم به بارداری دارم قبلش چه آزمایشاتی را باید انجام بدم که ان شاالله این بار بدون مشکلی بتونم پیش برم؟؟ ایا ازمایش های ایمنی و انعقادی هم نیازه؟
- میوم
سلام خانم دکتر خدا قوت من شش ماه از قرص دزولست استفاده میکردم برای کنترل پریود ام با وجود شش تا میوم الان یک هفته میشه پریودم عقب افتاده یعنی نشدم مشکل چیه ؟ ناحیه فوندوس میوم با قطر ۳۶mmدر دیواره قدامی چهار میوم با قطر های ۳۲و۱۸ و۲۳و۱۱mmمی باشد ودر دیواره خلفی میوم با قطر ۳۰mmمشهود است ممنون از کمک تون
- ویتامین ها در بارداری
با سلام خدمت خانوم دکتر . هفته بیست و پنج بارداری هستم. قرص اهن فروفورت دئودنال و پرگمام از هر کدوم روزی یه عدد ، قرص امگا ۳ دوبار در هفته ، قرص کلسیم که خالی کلسیم نیست کلسیم همراه با زینک و منیزیم هست روزی یک عدد.خواستم ببینم مقداری زینک و منیزیم که تو قرص کلسیم هست با قرص پرگمام که مولتی وینامین هست ،زیاد نمیشه مقدار دوز داروییش؟ قرص هایی که بالا نوشتم مصرفشون مشکلی نداره؟ در ضمن دیابت بارداری هم دارم و تحت رژیم هستم.
- بزرگ بودن یکی از پرده های کوچک
برای از بین بردن بزرگ بودن یکی از پرده های کوچ دختر خانم راهی جز عمل جراحی نداره؟
- جراحی زنان
سلام من یک سال وست ماهه سزارین کردم الان جای بخیه هام انگار باسوزن بهش میزنی چکارکنم دلیلش چیه
- 😍من باردارم 3ماه و10روزمه
سلام خانوم دکترعزیز من 3ماه و11روزمه این قرص ایرانی اسیدفولیک بهم نمیسازه دیشب این کپسول فروفوزت گاین روازداروخانه خریدم حالا چکارکنم میتوتم مصرف کنم ؟؟؟مرسی
- درباره امپول گنارکس
من ۶روز بعداز تزریق امپول نزدیکی کنم ایا امکان بارداری وجود داره
- قرص نورم اسکین
سلام خسته نباشید ببخشید من مدتی هست هفته ای یه بار از قرص نورم اسکین استفادع میکنم اما موقع نزدیکی ینی تاشهوتی میشم سوزش شدید رحمم میگیره دلیلش چیه میتونع علتش مال قرصه باشع؟
- سلام خانم دکتر چه کنم ان تی من بالا نره سقط نکنم
- سلام من چند ماه هست کمردرد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
سلام من چند ماه کمر درد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
- متخصص زنان
سلام ناحیه اکوفری در رحم چیست؟؟
- سؤال مهم
سلام وقت بخیر اگرقاعدگی بصورت لکه بینی باشدمی شودقرص سیپروترون کامپاندرامصرف کرد؟
- بارداری
سلام من سه ماه پیش زایمان کردم بچه ام شیرخشکی هست وقتی که شش هفته از زایمانم گذشت امپول جلوگیری یک ماهه زدم بعد که وقت امپول تموم شد عادت ماهیانه نشدم بعد دوباره یک امپول سه ماهه زدم و الان دو ماهه عادت ماهیانه نشدم و علائمی مثل سرگیچه خالت تهوع و سردرد و بیخوصلگی دارم خواستم بپرسم ایا احتمال بارداری وجود دارد
- ضخامت۱۸ اندومتر
سلام خانم دکتر به علت لکه بینی وخونریزی نامنظم سونو دا م ضخامت دیواره رحم ۱۸ بود به اضافه تعدادی میوم وکیست ...قرص جستیران۴۰ رابه مدت ۲۰روز طبق دستورپزشک مصرف کردم تا در پریود بعدی ضخامت کم شود منتها ازمایش tsh 4.98هست lh3.41 وfsh9.86 وprolactin 11.96 میباشد..ممکنه علت مشکل من تیروئید یا....باشد وبا درمان آن مشگل نامنظمی ولکه بینی وتکرارضخامت اندومتر حل بشه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- سقط جنین
سلام متن سونوگرافی بنده بعد از سقط نوشته که تصویرناحیه هایپوهترواکو به ابعاد۸×۱۶mm درناحیه فوندوس وباواسکولاریته کمتر از میومتر مجاور مشهود هست که موجب محوشدگی لایه بازال خلف اندومترشده هست خیلی نگرانم کرده میشه لطفا یه توضیح بدید


