Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش واژن
سلام من ده روز هست خارش واژن دارم و یکم عفونت سفید رنگ که کش میاد دارم لطفا راهنمایی کنید شیر کودک میدم چه دارویی استفاده کنم
- تاخیر در پریود بعد از سقط جنین
سلام من بچم به وسیله دارو از طریق پزشکی سقط شد و همه چیز موفق بود و ۱۳ روز خونریزی و لکه بینی داشتم و بعدش پاک شدم دوباره ۱۹ روز بعد پریود شدم و تا ۱۰ روز ادامه داشت اما الان از موعد قبل پریودی ۲۹ روز گذشته و دومین پریودم اتفاق نیفتاده چکار کنم لطفا راهنمایی کنید نگرانم خدا کنه باردار نباشم چون بدنم خیلی ضعیف شده با سقط قبل از سقط فاصله سیکل هام ۲۶ تا ۲۸ روزه بود
- مصرف آسپرین
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر آیا مصرف آسپرین در دوران بارداری بر روی جنین تاثیر دارد؟ من به علت حاملگی پوچ سقط جنین داشتم که دکترم برای بارداری مجدد تجویز آسپرین در طول بارداری را داشتند. با تشکر
- پریود نامنظم
سلام من پریودی نامنظم داشتم و دکتر برام قرص سیبل تجویز کرده یا این قرص سبب نازایی میشود
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- بقایا بارداری
سلام در ۷ هفتگی سقط داشتم دوروز بعدش سونو دادم گفتن بقایا به اندازه ۳۱×۱۷میلی دارم بعدش قرص میزوپروستول مصرف کردم ۵ عدد و خونریزی و دفع لخته داشتم حدودا ۱۰ عدد متیل ارگونوین هم دارم مصرف میکنم ایا دفع شده ؟؟ یا نیاز به کورتاژ هست؟؟
- بارداری
سلام خداقوت . کشیدن دندان عقل در بارداری ضرر داره یا نه .
- کیست
سلام من دکترم توسونونوشته حفره به قطر17داخل کیست تخمدان یعنی چی...
- آندومتروما
من ۳۹سالمه،درطی سونو واژینال مشخص شد آندومتروما ۴سانتی روی تخمدان چپم دارم،ولی درد و خونریزی غیرطبیعی ندارم،قصد بارداری هم ندارم،لازمه که درمان کنم؟
- آزمایش خون بارداری
سلام. خانم دکتر من 19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمايش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟
- سنو گرافی رحم و تخمدانها
مایع خفیف در کاویتنه اندومتر منظورش چیه؟
- اینترنال مثانه
سلام خسته نباشید در سونو من نوشته اینترنال اکو مثانه متوسط دیده شده آیا چیز مهمی هست
- سلام .نازایی
به بچه چهار ساله دارم یک سال نیم هیچ گونه جلو گیری نداشتم باردار نمیشم
- درمان بااووبوست
سلام من برای تنبلی تخمدانم ودوره های نامنظم والبته ناباروری دکترم قرص دوفاستون واووبوست مصرف میکنم ولی قرص اووبوست رویک روزدرمیان میخورم به نظرتون جواب میده اخه توگوگل سرچ کردم همه بیش ازیکی درروزمیخورن
- سرکلاژ شکمی
من ۴۰ سالمه و ۷ بار سقط کردم من ۸ ما پیش با وجود استراحت مطلق و سر کلاژ باز ۵ ماهه سقط کردم الان هم ۳۵ روزه حاملم می خوام بچه را سقط کنم چون اگه نگه دارم باز بچه می افته می خوام اول سرکلاز شکمی کنم منو راهنمایی کنید خواهش می کنم
- سلام ببخشید یه بار که ناخنم بلند بود در هنگام شستو شو ناخنم به داخل واژنم خورد و انگار چنگ زدم و کمی خون اومد به نظر شما اتفاقی نیافتاده اسیبی ندیده خونریزی خیلی کم بود
۰۰۰
- سزارین سوم
سلام خانم دکترسال نومبارک 18اسفندسزارین شدم الان بعداز23روزلرزمیکنم.وراحت نمیتونم راه برم پای چپم روبان میکنم راحت ولی براپای دیگم نمیتونم راحت بلندش کنم.لخته خون هم داشتم 10تاهپارین هم تزریق کردم ولی بازم انگشت پای چپم خیلی اذیتم می کنه....هنگام ادرارکردن هم خیلی دردمیکشم جای بخیه هام از داخل دردمیکشم .این کل شرایط کنه لطفأراهنماییم کنید
- سلام من تنبلی تخمدان دادم
سلام من چند ماه است که لکه بینی و سردرد و کاهش میل جنسی دچار شده ام.پزشک تشخیص تنبلی تخمدان را دادند و سیپروترون تجویز کردن اما با وجود مصرف قرص لکه بینی من ادامه دارد
- ۱۶۶روز پری ام عقب افتاد ه آزمایش دادم منفی
- قرص سیبل
سلام با خوردن قرص های سفید سیبل پریود نمیشم طبیعیه؟


