Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیری پریود
سلام من 17 ساله هستم مجردم 2 ماه پریودنشدم قبلا هم یک ماه میشدم یک ماه نه ولی دیروز شکم درد شدید داشتم ولی باز پریود نشدم میشه علتش به هم توضیح بدین باتشکر
- افتادگی رحم
سلام.چند ماه است که احساس سنگینی در زیر شکم دارم ، گاهی کمردرد شدید هم دارم.دیروز زمان شستن بیرون آلت تناسلی احساس کردم که رحمم پایین آمده . با انگشت تست کردم دیدم کمتر از یک بند انگشت با دهانه واژنم فاصله دارد (در همان حالت نشسته) . آیا نیاز به جراحی دارم ؟ ۴۰ساله هستم . چند ماه از کاپ قاعدگی استفاده کردم ، ممکن است که افتادگی رحم بخاطر آن باشد ؟ مدتی هم مشکل یبوست داشتم . درضمن تمایل دارم که باردار هم بشوم .آیا درمان میشوم ؟
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام خسته نباشین لطفاعکس رنگی تفسیرکنین ممنون میشم دکتر،پس ازتزریق ماده حاجب ازراه سرویکس رحم حاجب شده ومتمایل به چپ قرارگرفته کاویته رحم نرمال،لوله های رحم دردوطرف باتاخیرحاجب شده،اتساع میلددربخش آمپولرآنهادیده میشودوspillageآنهاباتاخیرصورت گرفته ودرحدجزئی است،میخواستم بدونم بااین موضوع میشه باردارشدیابایدلاپاراسکوپی بشم
- سونوگرافی رحم و ضمائم
با سلام اکوی اندومتر هتروژن ضخیم بوده mm15 اندازه گیری شد. فوکوس های کلسیفیه در حاشیه دیواره قدامی کاویته اندومتری دیده میشود . معنی چیه چیز خطرناکی وجود داره. ما رو معرفی کردند به دکتر انکولوژی
- سوال بارداری
سلام خسته نباشین من۲۵سالمه نزدیک دوساله ک اقدام به بارداری کردم یه باربارداری خارج رحمی داشتم ک دفع شدپیش متخصص رفتم چندتاآزمایش برام نوشت ک مشکلی نداشتم حالامیخام باردارشم امانمیدونم دیگ چیکارکنم لطفاراهنمایی کنید
- برای رشد قدی ، و پیشگیری از پریودی دختر۱۳ ساله
سلام خانم دکتر ، خداقوت،،، من یه دختر ۱۳ دارم که قدش نسبت به مسن سالهای تقریبا ۱۰سانتی متر کوتاه تر است و از طرف دیگه به بلوغ هم رسیده،،، یکی از همسالانش از یکسال پیش آمپول واریوپپتیل را مهی یکبار تزریق کرده و این موضوع باعث شده که قد بکشد،،، حال سوال من اینه که آیا برای دختر ۱۳ ساله ی من که به بلوغ رسید، و دوره های ماهیانه دارد،، میشه از این آمپول که مانع پریودی در دختران و زنان می شود،،برای دخترم استفاده کنم ،، جهت افزایش رشد قدی اش، چون جهش رشدی دختران معمولا در سن ۱۳ تا ۱۵ سالگی هستش،،، باوجود اینکه دوره ی ماهیانه دارد،، اگر از آمپول فوق استفاده کند، و دوره ۶ای پریودی اش قطع شود،،، بعدها برایش مشکلی ایجاد نمی شود،،، آیا اگه دوره ی پریودی اش قطع شود،، روند رشدش افزایش پیدا میکند،،،
- بارداری
سلام روزتون بخیر من دو ماهه بردارم اما چون ۳ ماه هست عمل ابدو کردم نمیخوام نگهش دارم باید چیکار کنم
- سلام من چندرزپیش انتقال جنین فریزشده داشتم درحالا حاظرالآن سرماخورده شدم مصرف داروسرماخوردگی وچرک خشک کن همزمان بااسترادیول تداخلی پیدانمیکنه مصرف کنم درصورتی ک یه سقط هم پشت سرگذاشتم ک اون یکی سقط هم سرماخورده شدم دکتراستامینوفن دادبعدک سرماخوردگیم خوب شدمتوجه شدم ازهمون زمان قلب جنین هم نمیزده
- سلام۲۳سالمهدوسالازازدواجممیشهباردارنشدمشوهرمواریکوسیلداشتعملکردچارماهازعملشوهرمشدهباردارنشدمنظربدینبرام
- سلام .نازایی
به بچه چهار ساله دارم یک سال نیم هیچ گونه جلو گیری نداشتم باردار نمیشم
- ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر از خانم دکتر یک سوال داشتم اینکه من در تاریخ دوم اسفند آزمایش چکاب کلی دادم و سطح ویتامین دی بدنم ۲۵ بود و دکتر آمپول ویتامین دی با دوز ۳۰۰۰۰۰ رو برام نوشت که تا الان سه بار هر ماه یکبار تزریق کردم و وقتی که به پزشک زنان مراجعه کردم ایشون هم قرص ویتامین دی با دوز ۱۰۰۰رو برام نوشت و دو ماه هم از مصرف قرص گذشته که هر روز دارم مصرف می کنم آخرین تزریق آمپول ویتامین دی هم آخر اردیبهشت بود حدود چند روز پیش برای بارداری اقدام کردم الان میترسم برای جنین مشکلی بوجود بیاد ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر
- قرص اوژانسی
سلام سه روز که از زمان پریودیم تموم شد نزدیکی داشتم که یه مقدار از آب منی داخل ریخت بعد یه رب قرص اوژانسی دوتایی خوردم به نظر شما امکان بارداری وجود داره
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- احتمال بارداری بدون دخول
سلام من یه رابطه بدون دخول داشته اکم و باکره هستم و در حال حاضر خیلی استرس دارم که مایع پیشاب امکان بارداری داشته باشد یا خیر تورو خدا یه چیزی بگید توی هر کجای سایت رو میخونم میگن احتمال دارد.
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام اکوی غیرهموژن دررحم چیست
- بارداری
سلام من دچار بیماری پسوریازیس هستم از قطره سیلیس الین بیوتی مصرف میکنم اقدام به بارداری کردم می خواستم بدونم می توانم در بارداری مصرف کنم ممنون
- عفونت قارچی مداوم
من چند ساله مرتب عفونت قارچی دارم داروهم استفاده میکنم خوب نمیشم الان شدت عفونت خیلی زیاد شده پنیرکای بسیارزیادی هستش و به شذت بدبو ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا خسته شدم
- راهنمایی برای پیشگیری از بارداری ناخاسته
با نامزدم رابطه داشتم بعد از ۲ الی ۳ هفته حالت های بارداری بهم دست داده برای پیشگیری چه کار کنم؟
- سلام من هفته ششم بارداری با آی وی اف هستم لکه بینی ودرد دارم ممکنه مشکلی میش بیلد
- توروخدا کمکم کنید سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید


