سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام دوکتور آیا خانم بعداز عمل چره ناف میتونه حمل بیگیره
- اکوژن کبد
سلام می شود بگویید توده اکوژن در کبد چبست؟؟؟
- عفونت وارن
سلام من مجرد هستم دو ماه عفونت پنیری داشتم و برفک اطراف دهانه واژن ولی توجهی نکردم امروز دیدم دهانه رحمم کمی زخم شده دلیلش چیه ؟میدونم باید ب دکتر مراجعه کنم لطفا یکم راهنماییم کنید ک چ دارویی مناسبه ؟
- قرص
سلام
من شب گذشته سکس داشتم متاسفانه همسرم نتونست جلوگیری کنه امروز صبح پریود شدم ایا نیاز به خوردن قرص اورژانسی هست ؟ - سونو
سلام دکتر سونوگراف خوب میخواستم معرفی کنین که دقیق باشه برام مهمه برای تعیین فولیکول غالب برام سونوی واژینال نوشتین ،ممنون میشم
- بارداری
سلام سه ماه پبش زایمان طبیعی بودم قلب بچه پنجاه شدبردنداتاق عمل سزارین شدم نوزادم به خاطرمشکل تنفسی فوت شد بعدچندوقت مبتونم باردارشوم قرص اسپرین 80میخوردم تاسی وشش هفته برای بارداری بعدی بابدبخورم غلظت خونم کمه
- سلام من ای وی اف کردم
سلام می خواستم بدونم استرادیول پروژسترون وasaروتاکی باید ادامه بدم الان باردارهستم آزمایش مثبت شده.دسترسی به دکتر خودم روندارم
- اکولوسنت
سلام.سونوی بررسی تخمدان نوشته مایع اکولوسنت خفیفی در کانال دهانه رحم مشاهده میشود.میشه بگید چیه.ممنونم
- هایمن
با سلام
(سوالم فوریه و باعث استرس زیاد در من شده ممنون میشم اگه با دقت بهم جواب بدید.)من جهت معاینه هایمن به یک ماما و یک متخصص زنان مراجعه کردم. ماما گفتن پرده ت حلقوی و دارای ساییدگی جزئی است ولی این پرده سالم محسوب میشه و هم من و هم سایز پزشکان گواهی سلامت صادر میکنن برای این پرده و نیازی نیست در گواهی راجب ساییدگی مطلبی ذکر بشه. علت ساییدگی رو هم گفتن هرچیزی میتونه باشه حتی خشک کردن غیر اصولی بعد از شستشوی الت تناسلی.
متخصص زنان هم گفتن پرده حلقوی غیر ارتجاعی داری که در اولین نزدیکی خونریزی خواهی داشت. یک خراش جزئی داره ولی پرده سالمه و گواهی سلامت میدم بهت. علت خراش هم رابطه جنسی سطحی یا حتی ژنتیک میتونه باشه یعنی از ابتدا اینطور بوده باشه.
سوالم اینه که آیا واقعا با وجود خراش یا ساییدگی جزئی گواهی سلامت صادر میشه؟ اگه سالمه پس خراش یا ساییدگی چیه؟تفاوت خراش و ساییدگی چیه؟ وعلت ساییدگی میتونه خشک کردن غیراصولی الت تناسلی باشه؟ - اقدام بارداری
سلام خانم دکتر من پریودهام همیشه منظم هست ۲۷روزه است ۵ روز میشم الان ۳ روز زودتر پریود شدم پریودم هم تیره کشدار است و۳ روز شدم تخمدان چپم هم تیر میکشه دردش تا پهلوم هست روز سوم شبش ۲ تا لتروزل ۲/۵ خوردم امروز صبح هم یکی دکتر ماه قبل برام تاموکسیفن۲۰نوشت ولی من نخوردم الان اونم بخورم از روز پنجم؟من یک ساله تو اقدامم ولی باردار نشدم ویتامینEوامگا۳ وD3 وفولیک اسید ۵ هم دارم مرتب میخورم لطفا راهنمایی کنید
- ماموپلاستی
سلام وقت بخیر ببخشید من عمل ماموپلاستی سه سال پیش انجام دادم و غدد شیری رو برداشتم ایا ایندموضوع در ازمایش قبل ای وی اف و انجام ابن روش موردی به وجود می اورد ؟
- عرق نعنا در بارداری – آیا میتوان در بارداری عرق نعنا خورد؟
سلام خانم دکتر
میخواستم بدونم در دوران بارداری برای ناراحتی معده میتونم عرق نعنا استفاده کنم؟ - سلام خانمدکتر من نازایی ثانویه پیدا کردم سه ساله تو اقداممم خودم مشکل خاصی نداشتم همسرم هم گفتن خوبه منتها اسپرمش کمی ضعیف هست واسه همسرم دارو نوشتن واسه پیگیری برام عکس رنگی نوشتن وپاپ اسمیر هم گفتن انجام بدم سوالم اینه واسه عکس رنگی بهترین زمان کی هست وپاپ اسمیر هم بعداز پاکی هر زمانی خواستم میتونم انجام بدم ممنون میشم
- عفونت واژن
سلام تشکرفراوان از وقتی که میگذارید، من یکبار از شما در مورد عفونت سوال کردم که چند وقتی ست با عفونت و قارچ درگیرم وشما گفتید که از پزشکم درمان یکساله بخوام، من از دکتر درخواست کردم و ايشون قرص واژینال کلوتریمازول رو تجویز کردن که هر ماه یک عدد استفاده کنم تا شش ماه، نظر شما در مورد این درمان و داروچیست؟ سپاس
- خونریزی
سلام من سرطان سینه دارم وچهارمین جلسه ی شیمی درمانیمو ۱۰ روز پیش انجام دادم والان چند روزه که پریود شدم وخونریزیم خیلی شدید هست دکتر آنکلوژی برام دکاپپتیل تجویز کرده میخواستم ببینم اشکال نداره استفاده کنم ؟
- ویتامین
سلام خانم دکتر عزیز،9ماهه که زایمان کردم وبچه شیر خودم را میخورد به خاطر رفلاکس بچه ازهمون ابتدا رژیم غذایی لبنیات ودیگر مواد حساسیت زا دارم میخواستم بپرسم چه ویتامینی مصرف کنم بهتر است؟ممنون از لطف شما
- بررسی سونوی رحمی
سلام من ب علت نازایی روز ۱۴ سیکلم سونوی رحمی انجام دادم و در گزارش سونو نوشته رحم با شکل پ موقعیت نرمال۲۸تا ۶۴با اکوی میومتر نسبتا هتروژن این یعنی چی؟من مشکل تیرویید و کبدی هم ندارم در ازمایشاتم هم استروژنم ۷۵۰ بود البته همون روز ۱۴ سیکلم انجام دادم ممنون میشم توضیح بدید
- سلام وخسته نباشید ببخشید سوال من درمورد قرص ال ای دی هستش که ازموقعی که داخل واژنم میکنم برای جلوگیری از بارداری واژنم به خارش وسوزش افتاده میخواستم ببینم این سوزش وخارش ربطی به قرص ال ای دی داره یانه وهمچنین مصرف قرص ال ای دی از طریق مقعد مطمئن هستش یانه برای جلوگیری از بارداری
من عفونت باکتریای داشتم سه شب پماددالاواگ استفاده کردم بعدپریودشدم تموم شدبازدوباره درمان ادامه دادم پمادتموم شده وولی خارج ازبدنم سوزش خارش دارم واسه چیه اثرات کرم هستش
- هایمن
سلام خانم دکتر لیزر موهای زائد واژن باعث پارگی بکارت میشه؟مشکلی ایجاد میکند؟
- دردمقعد
سلاممنمدتهاستکهیهدردخیلیشدیدناحیهزیرشکمموتیرمیکشهداخلمقعدمدردخیلیبدیهستشحتیرودهبزرگمسفتمیشهتوروخداکمکمکنید


