Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- افزایش.
سلام برای افزایش سایز سینه چی خوبه خیلی کلافه شدم.... چیکار کنم که بزرگ شن بجز جراهی و تزریغ
- سلام میخواستم بدونم من که قصدبارداری دارم اما پریودم نامنظم خیلی زود به زود میشه هم تخمدان ضعیف هم چند تا کیست تخمدان ریزی دارم چند بارم رفتم دکتر اما تا حالا جوابی نگرفتم ممنون میشه راهنمایی کنید خدا خبرت کن بده
- تشکر
سلام خانم دکتر فقط میخواستم از شما برای زحماتی که کشیدید تشکر کنم
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام 4 دوره آمپول واریوپپتیل زدم، تقریبا دو هفته بعد از تزریق دوز چهارم، لکه بینی دارم ایا طبیعی هست؟ دوز بعدی را باید 18 آبان تزریق کنم، ایا تزریق بشود؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر.
دکتر برای مشکل هورمونی قرص سیپرترون کامپاند دادن بهم .دوره ی دوم قرص بود .رابطه بدون پیشگیری داشتم .
قرص رو تا اخر ۲۱ عدد مصرف کردم .بعد از ۵ .۶ روز پریود شدم .امکان بارداری هست؟؟ - پریود
سلام خانم دکتردختری مجردهستم من تودوران پریود برای کاهش دردم زنجبیل ، دارچین ،و پونه میخورم میخواستم بدونم اینا ضرری نداره یا باعث نازایی نمیشه ؟و اینکه خوردن چه دمنوشهایی تو پریودی مضره؟ممنون
- کیست اندومترویوز
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من بخاطر ضخامت رحم و کیست شکلاتی به صلاحدید دکترم قرص وروژست میخورم الان یکماه و چند روزه الان دو هفته ست خونریزی دارم باید چکار کنم خوردن قرص رو ادامه بدم یا قرص باید عوض بشه؟ممنونم
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام خسته نباشین خانم دکتر من یه چن باری هست که پریود ماهیانم خیلی طولانی میشه البته تقریبا یک سالی هست بخاطر مریضی کلیوی از قرص پردنیزلون و کوگرافت استفاده میکنم این داروها میتونه رو چرخه ی قاعدگی تاثیر بزاره؟ممنون میشم راهنمایی کنین که مال استفاده از این قرصاس یا نه دلیل دیگه ایی داره
- خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ باعث نازایی میشود
آیا خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ برای جوش صورت باعث نازایی میشود من متاهل هستم و خیلیا میگن باعث نازایی میشود
- کدوم بیمارستانها
سلام شما در کدوم بیمارستانها مشغول بکار هستید
- مهم مهم مهم
سلام فرق Rubella IgG و Rubella IgM چیست؟ لطفا خیلی مهمه پاسخ بدید ممنون
- قرص ویتاگنوس
سلام من قاعدگی نامنظم دارم و میخوام از قرص ویتاگنوس مصرف کنم و هنوز نمیخوام بارداربشم آیا این قرص باعث بارداری میشه یا نه و پریودی هام منظم میشه باروری دوبار مصرف
- سلام وقت به خیر ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده
سلام ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده یک هفته میگذره الان سه روز آبریزش دارم الان یه تکه گوشتی شفید همراه با آبریزش زرد خارج شده همراه با کمردرد شدید علت چیست ممنون
- راجب پریود نشدن
سلام دکتر عذرخواهی میکنم من خانومم الان ده روزه پریود نشده چنماهه پشت سر هم تغییر میکنه
- هیستروکتومی
سلام با هیسترو کتومی به روش لاپاروسکوپی برش روی شکم انجام میشه؟
- زنان
ایاکیستبزرگتخمدانرامیشهباسرنگازشکمیاواژن تخلیهکرد؟چگونه.
- پرولاکتین بالا
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من برای بارداری اقدام کنم آزمایش خون دادم پرولاکتین خونم ۵۷ بود دکتر بهم دارو دادن دانستیکس و گفتن هفته ای یکی بخور آیا من درمان میشوم و میتونم باردار بشم فقط همین مشکل را داشتم فقط برام مهمه که بهم بگید قابل درمان هست یا ن.ممنون
- پرده بکارت
سلام من یک ماهه ازدواج کردم تو این یک ماه دوبار سعی کردیم پرده بکارت زده بشه ولی نشده ولی درد و سوزش دارم هنگام دخول فکر میکنم پرده من خیلی عقب هست که اینطور میشه خانمدکتر این میتونه اتفاق بیفته که پرده خیلی عقب باشه ما باید چیکار کنیم
- زنان
سلام خانم دکتر من میوم و کیست آندومتیوز دارم و قصد بارداری دارم خونریزی بسیار شدید دارم در پریودی که با ترنسیداسید کنترل میکردم آیا الان که برای بارداری اقدام می کنم هم می تونم در پریودی مفنامیک و تدنسیداسید بخورم
- شکم دردموقع زبه دیدن
من ۱۵سالمه وپریودم نامنظمی دارم هروقت کوچکترین زریبه ای به شکمم میخوره پریود میشم این ماه پریود شودبودم به شکمم زربه خورداین ماه دومین باره میشم ودردکمی هم دارم نمیتونم به پزشک مراجعه کنم میشه بدونم مشکلی هست یانه


