Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ivf
سلام خسته نباشید ببخشید به جای قرص لتروزول به من آتی فارمد دادن آیا این دو قرص نتیجه باهم میده
- ازمایش
سلام خانم دکتر من مجردم و ۲۲سالمه نزدیک سه ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده و دوروزه و بعد هم دوروز لکه بینی خیلی کم دارم قبلا که ازشما پرسیدم گفتین که اگه به طور پیشرونده درحال کمتر شدنه ازمایشات هورمونی انجام بدم میشه لطف کنین بگین چه ازمایشاتی رو باید انجام بدم؟ ممنون
- مشکل زنانگی
سلام وقتتون بخیر من قرص دوفامد ۱۰ را باید از شب ۱۵ میخوردم اشتباهی از شب اول پریودی خوردم لطفآ راهنمایی کنید
- پریودی در زمان بارداری
احساس میکنم باردارم ولی پریود شدم و خیلی فرق کرده مریضی یهو میاد زیاد بعد مدتی قطع میشه باز یهو میاد الان سه روز همین وضعیت رو دارم ایا باردارم یا خیر
- واژینال
سلام خانم دکتر روزتون بخیر.من این سوال وقبلا هم از شما پرسیدم موقع بارداری...یک توده کوچک اندازه نخود یالوبیا داخل واژن سمت راست یک بند انگشت داخل دارم که هم درد وهم خارش دارد..گفتید شایدجای بخیه یا بدلیل بارداری برآمده شده الان یک سال از بارداری میگذره بچم یک سالشه..۶ماه بعد زایمان رفتم دکتر معاینه کرد گفت کیست کوچکه مهم نیست وداروی عفونت داد...الان که چند ماه گذشته خوب نشده درد دارم واندازه همون لوبیاس خانم دکتر چکار کنم استرسم زیاده ممنونم.این چه توده ای است؟
- سلام۹سانت هماتوم بعداززایمان سزارین گرفتم چه کاری بایدکرد؟
- بارداری
سلام من در هفته ۲۷زایمان زودرس دوقلویی داشتم یکی طبیعی و یکی سزارین و نموندن الان بعد از گذشت یک سال از زایمان زودرس میتونم بعد از آزمایشات قبل از بارداری دوباره باردار شم؟؟؟؟
- بیماری زنانه
آیا دختران مجرد میتوانند قرص دوفاستون مصرف کنند؟؟
- بقایی سقط
سلام خانم دکتر من سقط داشتم وسونویی ک گرفتم نوشته بودتصویریک ناحیه هایپرهترواکوب ابعاد31*14mmفاقدفلوی عروقی مطرح کنندهclotبقایارویت نشد خطرناکه
- عمل
خانم دکتر کدوم بیمارستان های رشت عمل انجام میدن ؟
- آیا پولیپ های رحمی خطرناکند
- نازایی
با سلام وخسته نباشید. من 3 بار انتقال جنین انجام دادم و منفی شد قبل بار سوم عمل کورتاژ تشخیصی و پولیپ داشتم انجام دادم میخواستم بدونم با برداشتن پولیپ به طور عادی باردار میشم ؟البته همسرم ضعیف هستن ؟یا باید باز هم انتقال انجام بدم؟
- سلام من در سیکل ای وی اف قرار دارم به من امپول وایوپپتیل داده گفته 21پریدی بزنم بهتراست کجا بزنم
- سوال مهم
سلام. ایا سیگار روی پرولاکتین تاثیر داره؟ من پرولاکتینم بالاس و غده ی ادنوم دارم و هیپوفیزم بزرگ. تو سرم گرفتگی دارم که گفتن احتمالا از اعصاب. میخواستم بدونم مصرف سیگار روی پرولاکتین و غده ی ادنوم تاثیر دارد؟
- Renorme
سلام ژل واژینال Renorme برای خشکی ناشی از در اوردن رحم وتخمدان فاقد استروژن وهورمونه وبرای پستان ضرری ندارد؟
- کیست اکو باندازه ۳/۵ با دارو حل میشه یا باید عمل شه
- حساب هفته
سلام من طبق ان تی ۳۴هفتم ولی شونورفتم زد۳۴هفته ۶روز کدکم درست هفتم
- بوی واژن
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۲سالمه خانم دکتر من واژنم بوی بدی میده هیچ ترشح یا خارش و سوزشی ندارم ولی بوی نامطبوعی میده میشه راهنمایی کنین؟ ممنون
- ویزیت و ازمایش
سلام خانم دکتر شبتون خوش با توجه به این شرایطی که پیش اومد براتون امکان داره که غیر حضوری ویزیت کنید بیماران رو ؟ چون تا اخر فروردین یا شاید تا اخر اردیبهشت این تعطیلات طولانی بشه
- تفاوت آنتی و پریود
سلام ببخشید منظور از لقاح دیر یعنی چه زمانی منظور همون تخمک گذاری دیر می باشد؟یعنی مثلا فرد چقدر تخمک کذاریش دیر بوده که سه هفته سن پریودش با سن سونو آنتی باهم فرق دارند ؟چندم سیکل تخمک گذاری داره که سه هفته اختلاف به وجود می آید مگه تخمک ۲۴ساعت تا ۴۸ساعت زنده نیس پس دلیل این تفاوت سه هفته ای چیه بعضی ها هم انتی و پریودشون یکی درمیاد اونا چندم سیکل تخمک گذاری داشتن ممنونم


