سلام.سونوگرافی آنورمالی اسکن و اکوی قلب جنین انجام دهید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش واژن
باردارم هفته ١٧ بارداري ٢روز احياس خارش روي واژن دارم چه چيزي استفاده كنم
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیر من تو ۷ هفته با قرص سقط جنین داشتم و لخته زیاد دفع کردم بعدش هم خیلی داروی گیاهی مصرف کردم ک بقایایی نمونده باشه الان یک و نیم هفته میگذره و کل بدنم ب خارش افتاده چی مصرف کنم و راهکار شما چیه در این موضوع
- رابطه جنسی
سلام.شب بخیر. خسته نباشید خانم دکتر من یکسال هست ازدواج کردم و با شوهرم تصمیم گرفتیم که بچه دار نشیم. در طول این یکسال در هر رابطه شوهرم از کاندوم استفاده میکرد.. دیشب با هم دو بار پشت سرهم رابطه داشتیم.. بار اول ک شوهرم ارضا شد کاندوم را خارج کرد و آلت خود را تمیز کرد و استبراء کرد ولی ادرار نکرد. کمی بعد با استفاده ار کاندوم جدید وارد رابطه دوم شدیم.. ولی وسط رابطه متوجه شدیم کاندوم سوراخ بوده و پاره شده البته قبل از این که شوهرم ارضا بشه.و بعد شوهرم کاندوم را تعویض کرد و به رابطه ادامه داد.. حالا من نگران احتمال بارداری با مذی یا پیشاب هستم و فک میکنم چون شوهرم ادرار نکرد شاید مقداری اسپرم داخل آلت اون مونده باشه و بعد با مذی ترکیب شده باشد و باعث بارداری شود.. آیا این امکان وجود دارد.. استرس دارم..
- سلام من یه ماه پریودمیشم اول شدیدبودالان کم شده باید چیچیکاربایدبکنم قطع شده پریودیم
- سلام من در حین خوردم قرص مدروکسی پروستوژن پریود شدم برا ما منظمی پریود بهم داده بودمن الان دو هفته پربودن پریودیم تموم نمیشه چیکار کنم با تشکر از شما
- سلام خسته نباشیدخانوم دکتردوتاسقط داشتم دوتازایمان زودرس توهفته ۲۴و۲۸وهفته ۲۸سرکلاژداشتم.ودکترگفتن بایدسرکلاژشکمی بشم امکان داره بازم زایمان زودرس داشته باشم
- سونوگرافی
خانم دکتر وقتی به آدم میگن باید سونوگرافی واژینال بکنی راه دیگه ای هست که به جای این سونو گرافی انجام داد؟
- کیسه آب
سلام خانم دكتر عزيز من كيست بارتولند خالي شد الان بعد از ١ماه درد داشت و مثل ترشح با خون اآبه خارج شد امكان نداره كيسه آب باشه كه ؟ همون بارتولند خالي شده ديگه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید جنینی که فریز شده است اگه بخواهیم انتقالش بدیم چند ساعت طول میکشه تا جنین برای انتقال اماده بشه
- Pco
سلام خانوم دكتر يه سوال داشتم من تو سه دوره كه دوفاستون مصرف كردم ماه چهارم بدون قرص پريود شدم ولي الان دوم بايد پريود ميشدم اما چهارم هنوز نشدم خيلي عصبي ام و نگران يعني من تا اخر عمر بايد دوفاستون مصرف كنم براي اينكه پريود شم خيلي نگرانم ميشه راهنماييم كنين؟
- لکه بینی حین مصرف ال دی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من آبان ماه سقط جنین ۲۰ هفته داشتم.از اون موقع به بعد مابین پریودهام ترشحات شفاف با رگه خون داشتم چند مرتبه درماه اینجوری میشد مابین پریودی تا ماه پیش که خیلی بیشتر شد رگه ها و مثل لکه بینی شد اما دائم هر روزه نبود مثلا ۳ روز میومد ۲ روز تمیز بود ..رفتم سونوگرافی تنبلی تخمدان داشتم و کیست ریز در تخمدان .پاپ اسمیر هم دادم در همون حین لکه بینی این گزینه ها تیک خورد Absence of endocervical/metaplasticcells و گزینه بعدی negative for ointraepithelial lesion or malignancy و بعدی هم التهاب زد moderate.. دکتر برام قرص مارلین تجویز کرد از ۲۱ فقط ۵تا دونه مونده تا تموم بشه که امروز صبح دیدم بازم لباس زیرم ترشح خونی داره و شب هم نزدیکی داشتم آیا ربطی به نزدیکی داره و با خوردن این قرص هنگام نزدیکی واژن ام خیلی خشک میشه ..آیا پاپ اسمیر مشکل داره؟و سونوگرافی از روی شکم انجام شد لازمه که سونو واژینال انجام بدم ممنون میشم جواب بدید و بگید علت این لکه بینی ها چیه و چیکار باید بکنم
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم و مجرد چند وقتی هست بعد از تموم شدن پریودم در قسمت داخلی واژن احساس درد میکنم مثل دردی که زمان پریودی پیش میومد و اینکه همیشه از بعد بلوغ ترشح بالایی دارم آیا میتونه مربوط به عفونت باشه؟ اگر نه دلیل این درد چیه
- سلام چطور میتونم تخمک اهدائی پیدا کنم ۶ ماه تو موسسه مهر تو نوبتم
سلام چطور میتونم تخمک اهدائی پیدا گنم ۶ ماه هست تو موسسه مهر تو نوبتم ولی هنوز خبری نشده
- لکه بینی دربارداری
سلام لکه بینی دارم توبارداری دکتر برام شیاف فرتیژست و کپسول خوراکی اوتروژستان تجویز کرده با مصرف کپسول دچارخونریزی شدید و سرگیجه میشم چکارکنم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- پریود
سلام خانم دکتر از چند نفر شنیدم رازیانه برای رحم خوبه برای تنظیم شدن زمان پریود هر شب عرق رازیانه بخورم موقع خواب مشکلی پیش میاد ؟؟ به نظر شما چکار کنم مصرف کنم یا نه
- بعد از مصرف اسپیرنولاکتون هر ماه دوبار پریود میشم و الان که استرادیول با ایپیرنولاکتون با هم مصرف کردم پریودم بند نمیاد بیشترم شده باید چیکار کنم
- درموردبارداری
سلام خانم دکتر من تازه یه دوره است که ازعرض پروژسترون استفاده میکنم آیامیتونم به محض تموم شدن دوره ی دارواقدام به بارداری کنم؟؟
- شقاق سینه
سلام .دو ماهه درگیر شقاق سینه هستم .پماد کلوترمازول و ترمامسنولول و هیدرودرم و پماد اد استفاده کردم ولی خوب نشد .بهداشت رفتم گفت عفونت کرده چه پمادی باید تهیه کنم ؟ممنونم
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من دکترم قرص سیبل برام نوشته الان بسته اول رو خوردم و۷عدد سفید رو هم تموم کردم بعدا از اون امروز پریود شدم سوالم اینکه بسته بعدی رو بلافاصله شروع کنم یا بزارم سه روز از پریودی بگذره بسته بعدی رو شروع کنم


