Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری دوم
سلام خانم دکتر.خسته نباشید.من چند ماه بعد سی و هشت سالم تمام میشود.همسرم به شدت تمایل به فرزند دوم دارد.اما من احساس میکنم از هیچ نظر چه جسمی چه روحی آمادگی ندارم.بارداری اولم بسیار سخت و فرزندم علیرغم هوش بسیار زیاد،خیلی بهانه گیر و حساس است.ممکنه کمکم کنید.من تا کی فرصت بارداری دارم.آیا با این عدم تمایل میتوانم باردیگر یک مادر دلسوز برای فرزندم باشم.واقعا سردرگم شدم. متشکرم.
- نمیدونم به این سوالم میتونید جواب بدید یا ن اگ میتونید لطفا کمکم کنید
سلام من ۱۶ سالمه تقریبا یک سال پریود نمیشدم رفتم دکتر برام قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردن سه بسته در طول اخرای بسته سوم من عادت شدم و در واقعا بیشتر هفت روز طول کشید در حالی ک پریود من پنج یا شش روزه بود و من گفتم شاید برای قرصه و روز هفت تا الان ک روز دهم هست نخوردم اما هنوز قطع نشده برای کرونا هم میترسم برم دکتر لکه بینی نیست خونریزیه میشه کمکم کنید؟ چیکار کنم دوباره مصرف کنم قرص رو؟
- یبوست دراندومتریوز
باسلام من دوسال هست که اندومتریوز دارم ودارم فقط قرص ال دی مصرف میکنم اخرین ازمایش وسونوگرافی که خانم دکتر شرف الدین انجام دادند نرمال بود وکیست نداشتم این چندوقته یه چیز خیلی داره اذیتم میکنه که اون هم یبوسته/با اینکه روزی 7یا8لیوان اب مصرف میکنم اب انجیر هر روز الو خراساتی کیوی /گلابی رو میپزم/ انگور و..... بیشتر شبها سوپ واش کدو/نهارهم برنج رو اغشته به روغن زیتون میکنم ولی باز یبوست داره اذیتم میکنه /یعنی احساسم اینکه خانم دکتر زمستون بیشتر اذیت میشم تا تابستون /سپاسگذارم خانم دکتر
- قرص دروسبلا
سلام من هفته پیش اومدم پیش شما چون سونو گرافیم کست ساده داشت وبعد از اتمام پریود بعد یک هفته لکه بینی میشدم شما فعلا برام قرص دروسبلا نوشتید من از روز چهارم پریود شروع کردم بخوریم ولی احساس میکنم خونریزیم با خوردن این قرص بیشتر شده چون من تاحالا تا روز پنجم خونریزی نداشتم ولی هرروز ک این قرص رو میخورم خونریزیم کمتر نمیشه بیشتر میشه چیکار کنم؟برای یک ماه بهم دادین ک ماه بعد بیام پیشتون
- هماتوم در بارداری چیه؟
هماتوم در سطح جنینی به ابعاد۲۰*۱۳میلی مترو درلبه فوقانی جفت به ابعاد ۱۸*۱۱ میلی متر چیه؟در ۱۳ هفتگی چه خطری داره ودرمانش چیه؟
- بقای سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید سه ماه پیش سقط داشتم بقایا مانده بود امروز رفتم سونو گفت تجمع مایع همراه با اینترنال اکو رویت شد وبقایا مختصری هم است ۶دهم زده بود خیلی نگرانم آیا باید کورتاژ بشم یا خودش دفع میشه ۷روز پریود بودم سونو انجام دادم
- احتمال بارداری با مصرف قرص اورژانسی
سلام من در تاریخ ۲۰بهمن رابطه داشتم که همان روز قرص اورژانسی استفاده کردم که بعد ۱۵روز خونریزی داشتم،حجم خونریزی کم بود. ۱۰روزبعد تموم شدن پریودم خونریزی ۱ روزه داشتم.ایا احتمال بارداری وجود داره؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من حدود پنج روز از عمل سرکلاژ شکمیم با لاپاراسکوپی میگذره دو سه روز اول خونریزی نداشتم ولی بعدش خونریزی کردم در حد پریودی ایا این خونریزی طبیعی هست؟ چه مدت طول میکشه دوران نقاهت؟
- سوزش داخلی عمل سزارین بعد از ۸ماه
سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من بعد از ۸ ماه جای عمل سزارین از ناحیه سمت چپ سوزش داخلی دارم میخواستم بدونم دلیلش چیه ؟
- قرص اسپیرونولاکتون و لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و برای ریزش مو آندروژنیک قرص اسپرونولاکتون ۱۰۰میخورم البته این قرص رو دکتر بدون آزمایش برای من نوشت و تشخیص اولیه شون ریزش مو آندروژنیک بود من این قرص رو یک ماه خوردم هیچ عوارضی نداشتم بعد از یک ماه لکه بینی دارم و نگرانم کرده آیا خوردن قرص رو ادامه بدم یا متوقف کنم؟
- درد زیر شکم
سلام دکتر من رزمی کار هستم موقع مبارزه ضربه پا محکمی زیر شکمم خورد و دل درد و لکه بینی دارم 🥺ولی نزدیک به قاعدگیم هستش الان شک دارم چیکار باید بکنم
- حاملگی خارج رحم
سلام برای من ep تشخیص دادن الان دوباره سونو دادم نوشته توده هایپرهترواکو با واسکولاریته عروقی پریفرال مجاور مدیال تخمدان راست به ابعاد ۱۵×۱۰ mm مطرح کننده توده ep با تغییرات هموراژیک مشاهده میشود
- ایودی
سلام خدمت شما من روز دوم پریودیم ایودی گذاشتم والان ۱۸روز از اون زمان میگذره واز دیشب سرویس بهداشتی که میرم لخته خون سیاه هم میاد. در طول روز چیزی نمیاد فقط در سرویس بهداشتی. آیا این خطر ناک
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من چندماه واسه بارداری اقدام میکنم دوره تخمک گذاریمو نمیدونم دوره های پریودم متفاوته جلو میزنه واسه بچه ی دوم میخوام اقدام کنم بچه ی اولم ۵سالشه ولی هنوز باردار نشدم هروقت پریود میشم ناراحت میشم به نظرتون چیکار کنم
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- سردمزاجی
سلام و عرض ادب من مدتیه که میل جنسی خیلی کم شده. موقع رابطه واژن خشکه میشه راهنمایی کنین
- سلام وفت بخیر من ۴۴ سالمه گفتن کیست تخمدان راست مولتی لوکولار ابعاد ۴۵ در ۴۳ ک فاقد جزو سالید و وسکولار داخلی میباشداماوسکولاریته مختصر در جدار کیست دیده میشود میشه بگین درمان چیه جراحی نیاز دارد با خیر
- جواب آزمایش هورمونی
سلام
آزمایش هورمونی دارم جوابش این بود
T.s.H )lcLA ( 2.4. 2 mont 5-years :0.4-7.0 LH )lcLA( 17 miu /no Follicular phase :0.5-10.5 FsH )lcLA( 5.3miu /no Follicular phase :3. 0-12.0
میشه نظرتون بدین ممنون میشم رهنمایی کنید - پولیپ
سلام من داخل رحمم پولیپ ۱۰ میلیمتری دارم که ۲ماه دارو مصرف کردم تغیری نکرد ایا دوباره بادارو خوب مشه یا نیاز به عمل داره
- رابطه بین فریتین خون و تزریق واریوپیتیل
سلام وقت بخیر فریتین خونم عرض یکماه از ۸ به ۱۴ رسید با تزریق آیروجت به علت خونریزی زیاد یک دوره تزریق واریوپیتیل داشتم فریتین خونم از ۱۴ به ۳۸۰ رسید آیا این حالت طبیعیه ؟ ممنونم از پاسخ شما


