Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش خون
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز شما برام آزمایش قبل بارداری نوشتید با توجه به تخمدان پلی کیستیکم روز چندم پریودی این آزمایشو انجام بدم؟ اگه امکانش هست زودتر جواب بدید این ماه بیام خدمتون با تشکر🙏
- بارداری
دوست من یکروز بعد از اتمامپریود رابطه جنسی داشته بعد از ۲۰ ساعت یک قرص لونژیل ۱/۵ مصرف کرده بعد از ۵ روز از مصرف قرص خون ریزی پیدا کرد تا ۷ روز و بعد هم خون ریزیش تمومشد ایا احتمال بارداری هس؟
نیاز به ازمایش هست؟ - بارداری
سلام من 10روز بعداز پریود م رابطه بدون جلوگیری داشتم و در طی پریود قرص جلوگیری مصرف نکردم احتمال بارداری هست آیا بعداز 24ساعت قرص مصرف کنم تاثیر داره
- عقب افتادن پریودی بعد مصرف کلومیفن
با سلام من این ماه کلومیفن مصرف کردم و پریودیم پانزده روز عقب افتاد سه بار تا حالا بی بی چک زدم منفی شد چکار باید بکنم؟ آیا طبیعیه؟
- قاعدگی نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم ..
- سونوگرافی
سونای واژینال
- تاثیر مصرف پردنیزولون5
سلام بنده 26سالم به دلیل بیماری لوپوس پردنیزولون 5 مصرف میکنم چند ماهی ماهی دوبار پریود میشم آیا ادامه بدم برام نازایی نمیاره
- متخصص زنان
سلام خدمت دکترمن ۲۱سالمه من وقتی که پریود میشم که دل درد دارم بعد هنگام درد از قرص ژلفن استفاده میکنم الان این چهارمین بارم که بعد از اتمام پریودم بعد از دو روزش یه دو روز لکه دارم دلیلش چیه بعددوره پریودم ۲۱ روز یک باره مشکل دارم بعد میگن قرص ژلفن برا باردای ضرر داره
- سلام
من پنج بارعمل داشتم ميتونم بازبارداربشم
- سونو
سلام دکتر سونوگراف خوب میخواستم معرفی کنین که دقیق باشه برام مهمه برای تعیین فولیکول غالب برام سونوی واژینال نوشتین ،ممنون میشم
- کیست اکوفری
کیست اکوفری باقرص ال دی خوب میشه برا دختر مجرد
- بارداری
سلام وقت ب خیرروز 13خرداد پریود شدم روز 17خرداد لکه بینی داشتم اون روز با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم طوری ک فقط آلت ها ب هم مالید شده بود بعد از اون بار افتادم روی خون ریزی حتی از روز اول پریودی رقیق تر و تمیز تر،دکتر رفتم گفت پرده سالمه ،سیکل پریودی من منظم و30روزه س،بعد یکم از پیش اب نانزدم روی وازن من ریخته شد الان میترسم باردار شده باشم چون حالت تهوع دارم،24ساعت بعد از این موضوع من قرص ال دی خوردم4تا 12ساعت بعد 4تا الان من چیکار کنم
- لکه بینی بعد از بارداری
باسلام. سه ماه پیش زایمان سزارین داشتم تا دو ماه خونریزی و لکه بینی مدام داشتم و بعد از آن یکهفته تا ۱۰ روز پاک دوباره چند روز لکه بینی دارم سونوگرافی انجام دادم به این شرح ابعاد رحم ۳۷×۷۷. ضخامت آندومتر ۳mm. مختصر مایع به قطر ۴mm بین دو لایه آندومتر دیده شد. تصویر یه کانون اکوژن به قطر ۶mm در حفره رحم رویت شد که میتواند مطرح کننده پولیپ آندومتر باشد. میوم سابسروز به قطر ۲۴mm در خلف بادی رحم دیده شد. اندازه تخمدان راست ۱۹*۳۸و چپ ۲۱*۴۰. لطف میکنید راهنمایی کنید علت لکه بینی چیه و تا کی ادامه داره و راه درمانش را بفرمایید . با سپاس .
- ای وی اف
سلام وقت بخیر تو تبریز دکتر ماهر و باتجربه برای ای وی اف تعیین جنسیت میشناسید معرفی کنید؟ خیلی ممنون
- پریود
سلام خسته نباشید من هفت روز پریودم تموم شد و نتونستم روز هفتم که تموم شد حمام غسل کنم کی میتونم غسل کنم که غسلم واجب باشه تا چندمین روز ؟؟ بعضیا بهم میگن روز نهم باید غسل کنی بهترین راه این بود که از شما سوال کنم 🙏🙏
- طول بارداری و لقاح
سلام..روز بخیر.. و عرض ادب آیا امکان دارد بارداری بیشتر از 42 هفته طول بکشد؟ یا این که از لحاظ علمی وجود ندارد یا خطر ساز است؟واین که میگن از تاریخ لقاح باید 266 روز بگذره تا بچه بدنیا بیاد درسته؟ و میشود از تاریخ زایمان و تولد تاریخ لقاح را بدست آورد؟
- بیماری های زنانه
سلام. خانم دکتر من آذرماه دکتر زنان رفتم برای کنترل پرولاکتین ولی دکتربه زور معاینه م کرد و گفت عفونت دارم درحالی که نه ترشح داشتم نه سوزش نه خارش. شیاف آفی تریمازول برام نوشت و با داروهای دیگه. از وقتی که شیاف و استفاده کردم سوزش واژن گرفتم. چند روز بعد اینکه شیاف و کامل استفاده کردم رابطه داشتم و متوجه خشکی واژن شدم. بعد یه مدت خوب شدم. از اون موقع من سوزش واژن و دارم در حد کم ولی. و الان دوماه من خشکی واژن دارم و حین رابطه خیلی اذیت میشم. در ضمن من کلیه آزمایشات هورمونی و سونو و پاپ اسمیرم ماه قبل انجام دادم چون میخوام باردار شم کاملا سالم بودم. میشه بهم بگید خشکی واژنم از چیه؟ و چیکار کنم خوب بشم؟ خانم دکتر،این ماه دکتر گفته اقدام کنم برای بارداری با این وضعیت نمیتونم. چیکار کنم؟ آیا دارویی یا ژلی چیزی هست استفاده کنم؟ و اگه استفاده کنم از ژلهای روان کننده چون در حال اقدامم برای بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟ خیلی نگرانم.ممنون از جوابتون.
- پریودی بعد از آمپول لوپرومر
سلام خانمی 47ساله هستم با دو فرزند دو سال است که پریودهای شدید همراه با لخته های بزرگ دارم از اول مهر دیگه پاک نشدم تا دیماه عمل هیسترسکوپی انجام دادم و کورتاژ تشخیصی و همچنین برداشتن پولیپ دهانه رحم انجام دادم نتیجه پاتولوژی خوب بود بعد سه مرحله آمپول لوپرومر زدم و تا سه ماه پاک بودم الان هشت روزه لکه بینی دارم چقدر احتمال میره یائسه دایم شوم
- هموروژی پری ساک
سلام من در هفته 8 بارداری هستم توی سونوگرافی گفته هموروژی پری ساک 7 میلیمتری در سگمان تحتانی رحم دیده شده خطری داره
- لکه بینی ۴۰روزه
سلام وقت بخیر من دکترم برام قرص ترنسید ۲۵۰تجویزکرد بعد۳۹روزیعنی دیروز کیستم افتاد الانم مسافرتم نمیدونم چند ورق تجویز کرده بودن دوورق خوردم الان نمیدونم توخونه بازم دارم یان.الان باید بخرم استفاده کنم؟


