Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تشکر
سلام خانوم دکتر الهی خیر ببینی،خدا عزیزاتو برات نگهداره تا اخر عمر دعاگوتم بحق امام حسین همیشه شاد باشی دستتو میبوسم
- پریود
سلام من ۲۰ سالمه و چهار ماه پیش سقط کردم بعد از سقط پریودام منظم بود و مشکل نداشتم اما این ماه باید شانزدهم پریود میشم ک نشدم و ب جای پریود سع روزه لکه بینی دارم و درد زیر شکم ک دردش مثل پریود شدنه و همش زیر شکمم و پهلوهام صدای قارچ قور میده علتش چیه
- ….
سلام چه زمانی علائم بارداری نشون میدن امروز ۱۹ سیکلم هست چرخم منظمه ۲۷ ۲۸ روزس کمردرد و کمی اطراف شکم درد و تیره شدن هاله و خستگی دارم اقدام هم کردم
- ایااکوژن رحم خطرناکه
- درد ناحیه شکمدر سمت چپ
سال ۸۴سزارین کردم..وحالا رد بخیه هام سمت چپم خیلی درد میکنه...علتش چیه؟
- پولیپ رحمی
سلام مدت یکسال و سه ماه اقدام به بارداری دوم بعد از هفت سال کردم، ولی وقتی موفق نشدم به متخصص زنان مراجعه کردم که سونوگرافی داخلی انجام داد در سونوگرافی چیزی شبیه پولیپ دیده شد که دکتر گفت برای اطمینان بیشتر باید سونوگرافی داخل آب انجام بشه، به نظر شما من این سونو گرافی را انجام بدم؟
- درد پریود
۳۷سالمه از سن ۱۳سالگی هرماه پریودم همراه بادرد زیاد و آمپول و مسکن های قوی و شیاف میگذره و ب همون شکل دوروز از ماه زندگیم مختل میشه٫تواین سالها خیلی دکتر رفتم ولی هیچکس ج درستی بهم نداد ٫گفتن عادیه ولی بدنم دیگه هرماه تحمل این حجم درد رو نداره و
- تنبلی تخمدان
سلام بنده تنبلی تخمدان داشتم و خانم دکتر بهم آمپول سینال اف و اچ سی جی دادن حامله شدم اما خارج رحم دو ماه پیش تقریبا با عمل لاپاروسکپی به بارداری پایان دادن ۴۱ روز بعد عمل پریود شدم ۸ روز بعدش نزدیکی داشتم آیا امکان داره من باردار باشم میترسم فعلا زوده؟ و آیا اگه باشم مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید من حدودا شش روز پیش سقط داشتم بعد سنو انجام دادم ک ۹*۱۷م م میگه بقایی بارداری عروقی دارم آیا نیازه کورتاژ کنم با دارو بقایا دفع نمیشه
- پریودی طولانی مدت
سلام .. من بعد از دو ماه پریود نشدن روز ۲۵ بهمن پریود شدم که تا چهار روز اول خیلی کم بود خونریزی و به علت اثاث کشی جسم سنگین بلند کردم و الان خونریزیم زیاد شده و الان روز نهمم هست و همچنان خونریزی ادامه داره در صورتی که دوره های قبل خونریزی متوسط داشتم. ایا احتمالش هست که بخاطر دو ماه پریود شدن یا بلند کردن جسم سنگین باشه؟ خودش کم میشه یا باید به دکتر مراجعه کنم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید چند روزه یه تیکه های سفید مثل عفونت تو مدفوع امه،خیلی وقتا هم یبوست میگیرم، به نظرتون خطرناکه چیکار کنم؟؟؟
- پریود
سلام خدمت خانم دکتر عزیز ،من ۹ ماه سزارین شدم مدام خونریزی دارم ،این اواخر کمی بین خونریزیها فاصله افتاده مثلا هشت روز می شم دوباره چند روز نمی شم ودوباره می شم سونوی داپلر هم دادم سالم آزمایش سالم حتی آنتی بیو تیکهای قوی هم مصرف کردم ،انواع داروها رو هم مصرف کردم بجز قرصهای جلو گیری ،در ضمن شیر هم به نوزادم می دم.ممنون می شم بگید چکار باید انجام بدم.
- عددبتابعدسقط
سلام خانوم دکتر من توهفته 9 سقط داشتم که کورتاژ شدم الان 28روز گذشته بازم ازمایش بتادادم شده 54 چرا هنوز صفرنشده سونو انجام دادم گفتن رحم سالمه تاچه زمانی طول میکشه عدد صفر بشه؟اگرم چیزی مونده باشه امکان داره با پریود تخلیه بشه؟چیکاربایدبکنم ممنون
- دکت رزنان زایمان
لایه اکوژن به نفع بازال پلیت دست نخورده درجفت دیده میشودکه به ضررجفت میباشد یعنی چی
- ناباروری
- درباره بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من ۱۲ سیکل سونو دادم ابعاد رحم ۷۷*۴۲ با اکوی میو متریال نرمال ضخامت آندومتر ۸.۵ فولیکولهای متعدد ۱۴ میلی آمپول hcg زدم وقرص لتروزول مصرف کردم باردار میشم؟ ممنون میشم پاسخ بدین نگرانم
- بارداری
سلام من نزدیکی بدو دخول داشتم ولی فکر میکنم شاید از لای واژن اب منی به داخل رفته باشه اگر از بی بی چک استفاده کنم نشون میده بعد از دو روز ؟؟
- تعیین جنسیت
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- کیست رحم


