Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام در هفتا پانزده بارداری هستم و احساس میکنم مقداری از تورم سینه هام کم شده با فشار به سینه هام احساس درد دارم اما نگرانم ، اابته از اول بارداری آنچنان دردی نداشتن اما فک میکنم سنگین تر بودن . آیا نگران کننده است ؟؟؟
- کیست اندومتریوز
سلام خانوم دکتر عزیزم... من دوماه پیش اومدم مطب شما و برای دوماه بهم قرص ال دی دادین و خوردم.. الان باید سونو بدم تا اندازه کیست اندومتریوزم معلوم شود و بیایم پیش شما... ایا این ماه هم باید ال دی بخورم یا نه لازم به خورن نیست... اکر بخورم بهتر است یا نه
- علت ضربان قلب نامنظم یا پایین هنگام مالش کلیتوریی چیست
- قاعدکی
قرص انتی بیوتیک ریفپامین و داکسی سایکلین میتونه قاعدکی و عقب بندازه؟
- ریزش مو در بارداری
سلام ریزش مو دارم باردارم ۲۰هفتمه. مولتی ویتامین پریناتال و قرص آهن و کلسیم میخورم. بنطرشما چطور بهتر میشه؟واینکه بعد بارداری مثل سابق میشه؟
- زنان
سلام خسته نباشین استفاده از قرص سیبل باعث حالت تهوع شدید و بیحالی شده دیگه نتونستم قرص رو ادامه بدم خیلی حالم رو بد میکرد زیر دلمم درد گرفته بود به نظرتون با این حال باید ادامه بدمتا تموم شه؟
- قرص دوفامد چندماه مصرف کنن
قرص دوفامد رو دوماه مصرف کردم اقدام به بارداری هستم اما نشدم و پریود شدم این ماه سر خود شروع کردم اما نمیدونم اشکال داره یا نه
- قرص روکین
- پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر من چند ماه بود که پریودی منظمی داشتم (تخمدان فیبرو کیستیک دارم و هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال هست) ماه پیش سه هفته ای پریود شدم یعنی یک هفته لکه بینی داشتم و بعد آن سر موعد ماه قبل پریود شدم و ۳شهریور پاک شدم مجدد ۱۶ شهریور لکه بینی داشتم به طوری که یک ترشح شیشه ای مانند کش دار که داخلش خون بود ۵ روز همینجوری بود و از دیشب ۲۰ شهریور دیگه داخل ترشحات ام خون نبود و دیگه لکه بینی تموم شده البته عفونت هم زیاد دارم به نظر شما علت چیست و چکار باید انجام بدم
- آزمایش خون بارداری
سلام وقتتون بخیر من این ماه در دوره تخمک گذاریم یه رابطه پر خطر داشتم و ۲۴ ساعت بعدش یه قرص اورژانسی۷۵ درصد خوردم و ۱۲ ساعت بعد یکی دیگه الان از اون روز۱۷ روز میگذره و طبق دوره پریودم که ۲۸ روزه است باید امروز پریود میشدم ولی نشدم شنبه یعنی۵ روز پیش آز خون دادم و منفی با عدد ۱ بود چیکار کنم آیا قطعا باردار نیستم یا امکانش هست ؟؟چرا پریود نمیشم اگر باردار نیستم؟؟
- پریودی
سلام وقتتون بخیر. من 4 ماه پیش رفتم متخصص زنان ایشون 3 بسته قرص سیبل داد من اونا رو مصرف کردم پریود میشدم منظم اما الان ک داروها تمام شده وپریود شدم بعد از 7روز تمام شد. باز امروز بعداز 7 روز پاکی پریود شدم
- زگیل تناسلی
سلام ی مدتی میشه که یچیزی شبیه جوش زیرپوستی کنار واژنم در اومده گاهی هم اندازش بزرگ و کوچیک میشه در واقعه وقتی دست میزنم متورم میشه بعدش کوچیک میشه وقتی هم دست میزنم یکم درد داره خارش و سوزش ندارم به نظرتون این زگیل تناسلیه ؟
- شکم دردموقع زبه دیدن
من ۱۵سالمه وپریودم نامنظمی دارم هروقت کوچکترین زریبه ای به شکمم میخوره پریود میشم این ماه پریود شودبودم به شکمم زربه خورداین ماه دومین باره میشم ودردکمی هم دارم نمیتونم به پزشک مراجعه کنم میشه بدونم مشکلی هست یانه
- اکوژن
سلام اکوژن به ضخامت دولایه شش میلی متری در رحم دارم.قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده اند که مصرف نکردم.ایا مصرف قرص باعث بهبودی میشود یا نیاز به عمل دارم
- طریقه مصرف قرص
سلام من الان دوبار هست که خوردن قرص رو یادم میره ،دفعه اول شبش که یادم رفت ، فردا صبحش خوردم الان هم باز اتفاق افتاده ،تصمیم گرفتم ساعت بزارم که این اتفاق نیفته اما سوالم اینه اگه الان این اتفاق افتاده ازادامه قرص به بعد بخورم یا مثل اهمالکاری سابق به جبرانش در روز بعدش بخورم وآخرشب همون روز هم یه دونه دیگه که، مخصوص برای اون شب مصرف کنم یااصلا نخورم ازادامش بخورم ؟ ممنونم راهنماییی شم
- سلام میخواستم درباره واکسن کرونا بدونم من که قصد بارداری دارم می تونم واکسن کرونا بزنم عوارض نداره برام
- کانال سرویکال
سلام خانم دکتر میشه کمک کنید رفتم سنو روز دوازده اینو نوشته خطرناکه؟ مایع با حداکثر قطر قدامی خلفی ۱.۵ mm در داخل کانال سرویکال مشاهد شد وچه فرقی با مایع آزاد کلدوساک خلفی میکنه
- Tsh
جواب ازمایش نوزاد یک ماهم لب مرزه چکار باید بکنم؟
- سلام من ابله مرغان شده بودم الان پریودم عقب افتاده
ایا دارو های ابله مرغان روی پریودی تاثیر دارد
- داروهای موثر در آزمایشهای بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید میشه بفرمایید چه دسته از داروها در نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله ی اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز در بارداری تاثیر دارند؟ درواقع چه داروهایی ممکنه در جواب آزمایشهای غربالگری اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز اختلال ایجاد کنند وباعث بشن نتیجه درست در نیاد ؟


