Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
تنبلی تخمدان چقدر طول میکشد خوب شود
- کیست تخمدان و افزایش هورمون مردانه
با عرض سلام و احترام (متن زیر از زبان یک بیمار از عراق است که میخواهیم شمارا به او معرفی کنیم) من دچار کیست تخمدان و افزایش هورمون های مردانه شدم. لطفا روش درمان بدون عمل جراحی و هزینه آن را بفرمایید. با تشکر_توریسم درمانی فردوس
- سلام میشه آزمایش اسپرم همسرم ببینید مشکلی چیه ممنون از لطفتون volume 3.9ml. color milky Liquifaction 38.min. viscosity Normal 0-100ph Alk 7.2-8.0wBc. 2-4occasional sperm count *2.mill/ml Normal morphology 50%Abnormal forms 50%Epithlial 1-2 RBc 0-1 occasional Active 20>32% slughish 5>40% Non motile 75>20%ایا با این آزمایش میشه ای وی ای کرد کیفیت اسپرم خوب بنظرتون لطفا راهنمایی کنید
- PCOD کیست درموئید و پولیپ رحمی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من ۲۵ ساله و virgin هستم. توی نتیجه سونوگرافی تشخیص PCOD خفیف کیست درموئید 22m و و پولیپ 56×68×77 m در قسمت قدامی رحم مشاهده شده. باتوجه به اینکه علائم خاصی ندارم بجز نامنظم بودن پریود آیا نیاز به پیگیری و درمان خاصی دارم؟ و در آینده با مشکلی مواجه میشم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- عفونت ادراری
سلام ببخشید من خارش واژن وسوزش ادار شدید گرفتم وهنگام نزدیکی دردخیلی شدیدی دارم وبعد از رابطه بوی بد وغیر طبیعی دارم وبعد ازنزدیکی شکم درد میگیرم
- بارداری
سلام. خسته نباشید من ای وی اف کردم. هفته پنجم ششم لکه بینی داشتم پزشکم گفتن استراحت کن و نزدیکی نداشته باشی . لکه بینی هم همون دو هفته بود که خداروشکر خوب شد میخواستم بپرسم الان که هفته شانزدهم بارداری هستم. هنوزم نباید نزدیکی داشته باشم؟؟
- قرص دوفاند
تنبلی تخمدان دارم بعد دوماه خوردن قرص ال دی دکتر بهم دوفاند ۱۰ داد و عملیات هم دارم چند باری میخام بپرسم دوفاند تا کی بخورم معلولا نوشتن تا ده روز اما دکتر بهم سه ورق داده چیکار کنم ؟
- قرص سیپرترون کامپاند
سلام میخواستم بدون قرص سیپرترون کامپاند بایدازروز ۵پریودی خوردی یا۳ یافرقی نمیکنه
- با سلام و عرض ادب
- ترشح خونی
سلام خانوم دکتر.من ترشح خونی داشتم بعد ارضا شدن رفتم دکتر گفت پرده بکارتت سالم و از نوع حلقوی هست یه التهاب هم پایین پرده وجود داره که قرص میترادینازول و یک قطره بهم دادن که باید بشینم تو تشت آب.دقیقا مشکل من چی هست؟امکان داره پرده بکارتم مشکل داشته باشه اما دکتر نفهمیده باشه؟
- سونوگرافی آنومالی
سلام ببخشید منظور از استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی در سونوگرافی دقیقا کدام قسمت بدن جنین است؟ من۱۸ هفته و ۵ روز رفتم سونوگرافی آنومالی نوشته در استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی آنومالی واضحی دیده نمیشود، منظورش دقیق کدام بخش از بدن جنین؟
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام خانم دکتر. من 27 سالمه و مجردم. حدود یکسال پیش به دلیل اینکه بعد از اتمام پریودم هر دو ماه در میون خون تیره همراه باترشحاتم از من خارج میشد به پزشک مراجعه کردم ٍ بعد از آزمایش و سونوگرافی چیزی مشخص نشد و پزشکم گفتن که در این جور مواقع تست واژینال تجویز میشه که برای من قابل اجرا نیست تا زمانیکه ازدواج کنم. بعد از ان هر چند ماه یکبار این اتفاق خیلی کوتاه تکرار میشد. تا اینکه بعد از آخرین دوره پریودم دوباره این اتفاق واسم تکرار شده. البته به همراه کمی خارش در ناحیه مهبل که با مصرف پماد تریا مسینولون ان. ان تا حد زیادی خارشم بر طرف شده. ولی موضوع اصلی واقعا نگرانم کرده. به نظرتون مشکل چی میتونه باشه؟؟؟ در ضمن هنگام سونو گرافی پزشک بهم گفت که رحم من به صورت برعکس قرار گرفته و گفتن که مشکلی ایجاد نمیکنه. آیا نظر شما هم چنین است؟؟؟؟؟
خیلی ممنون میشم که به سوالاتم پاسخ بدهید
تشکر از زمانی که برایم میگذارید. - دیر پریود شدن
دیر پریود میشم
- مصرف قرص و بارداری
سلام من زخم معده دادم و هر روز ناشتا ۲تا قرص ازونیوم ۲۰ میخورم. برای اقدام به بارداری باید چیکار کنم؟
- زنان وزایمان
آیاخوردن ترنسیدباواکسن کروناتداخل دارد
- من سزارین پنجمم رو میخوام انجام بدن کلینیک خصوصی رفتم قبول نکردن بنظرشماهفته چندم برای عمل برم وکجابهتره
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۱ ساله و موهای زائد در بدنم دارم ولی به تازگی یک تار موی تکی بلند سفید در دست و همچنین کنار گوشه ی ابرو ی من رشد کرده دلیل این تار مو چیست ؟ ممنون
- سرکلاژشکمی
سلام دکتر سرکلاژشکمی 14هفته هستم امشب لباس زیرم زیاد خیس بود رفتم دکترمعاینه کرد گفت عفونت داری بعدش رفتم سونوگرافی گفت نرماله،بعضی وقتا خیس میشم چیکارکنم ،سونو ممکنه ندونه
- کیست درمحل نیچ اسکار سکشن
سونو رنگی واژینال دادم تصویردوکیست به سایز۲و۳میلی داده شده ولی من هیچ مشکلی ندارم سال ۹۶سزارین ودو سال بعد زایمان طبیعی انجام دادم وهیچ مشکلی برام پیش نیامد وشش ماه پیش یک سقط داشتم که خودش دفع شد به خاطر یک وسیله سنگین بلند کردم والان میخاستم برای بارداری اقدام کنم آیا خطرناک است؟سونوگراف گفت این طرز قرارگرفتن بخیه هاتون هست ونگران نباشید .
- سرکلاژرحم
آیاسرکلاژرحم درهفته ۲۳ بارداری ضرردارد


