Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مقعد
سلام چند سال پیش از مقعد رابطه داشتم. چند سالی میگذره. الان در مقعد خارش دارم و یا احساس میکنم یه چیزایی مثل خار هستش که اذیتم میکنه این حسو از داخل دارم و نگرانم بیماری مقاربتی نباشه. چطور میتونم بفهمم با چه ازمایشی به چه کسی مراجعه کنم؟ ایا امکانش هست به جلو راه پیدا کنه؟ اگه ازمایش دادم و نداشتم امکانش هست بعدها خودشو نشون بده؟
- پریودی
سلام.من قرص ال دی خوردم که پریود نشم برای اولین بار بود چون زیارت خواستم.برم.دیگه نخوردم حدود ۸ روز بعد پریود شدم.روز اول درد خیلی شدیری داشتم.بعد یه تکه گوشتی سفید خارج شد از واژنم. خیلی میترسم این چی بوده؟
- عفونت ادراری
سلام ببخشید من خارش واژن وسوزش ادار شدید گرفتم وهنگام نزدیکی دردخیلی شدیدی دارم وبعد از رابطه بوی بد وغیر طبیعی دارم وبعد ازنزدیکی شکم درد میگیرم
- سوند
سلام خانم دکتر،آیا به نظر شما برای زایمان سزارین با بی حسی نخایی وصل کردن سوند ضروری است؟و گذاشتن ان طبق دستور پزشک انجام میشود یا بیمارستان؟
- هیپرپلازی اندومتر
سلام خانوم دکتر
اندومتر هیپرپلاستیک در شرح عمل کورتاژ تشخیصی و اندومترم بود. به نظر شما سرطان رحمه؟ من بچه ندارم و دو بار میکرو ناموفق داشتم. یعنی به خاطر داروهایی که خوردم؟ - سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش آیا رابطه جنسی عمیق باعث پاره شدن نخ سرکلاژ شکمی میشود؟
- جراحی زنان
سلام خانم دکتر، من مجرد هستم و میخوام عمل لابیا پلاستی انجام بدم، شما این عمل رو با لیزر انجام میدین؟ تو مطب میشه انجام داد یا بیمارستان؟ من نمیخوام کسی متوجه بشه
- عفونت واژن
سلام مدتی است که ازعفونت قارچی همراه باسوزش واقعاعذاب میکشم به دکترمراجعه کردم یه سری قرص تینیدازول وفلوکونازول با لاکتوفم و لاکتوواژ برام تجویز کرد ولی متاسفانه بامصرف اوناهم خوب نشدم حال ازشما خواهش میکنم راهنماییم کن تا واسه درمان چکارکنم دیگه خسته شدم ازاین وضع به طورکلی زودبه زود عفونت میکنم باتشکرازراهنمایی َشما لازم ب ذکر است با دادن آزمایش پاپ اسمیر مشخص شد عفونتم قارچی ست .لطفا جواب بدید
- رحم
ببخشید من درسوال های قبل ازشما پرسیده بودم که من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم وازشما پرسیده بودم که من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم. شما درجواب گفته بودید بهتر است از رحم اجاره ای استفاده کنید. خواستم بپرسم علت اینکه من نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشوم چیه وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم. وعلت اینکه گفتین از رحم اجاره ای استفاده کنید چی هستش ؟
- کورتاژ
سلام خانم دکتر شما در بیمارستان فامیلی عمل کورتاژ انجام میدین؟
- باز شدن بخیه سزارین بعد یکماه
بخیه سزارینم بعد یکماه اندازه عدس باز شده
- مشکلات زنانه
رحم به ابعادتقریبی63.38 میلیمتر رویت شدضخامت دولایه اندومتر4میلیمتر میباشد ناحیهذهتروژن به ابعاد 32.11 میلیمتر بین دولایه ی اندمتردر سگملن فوقانی رویت شد ک سبب اتساع کاویته رحم شده است و ب نفع کلات خون میباشد منظورش رو بهم میگید خطرناکه ؟؟
- سلام. روز بخیر.
من ۴۳ سال دارم و دکتر به خاطر کیست تخمدان ب ای من امپول واریو پپتیل تجویز کردن. هر ۲۸ روز یکبار میزنم.از اسفند گذشته تا الان ۸ تا تزریق کردم. و از اون موقع تا الان پریو نشدم. اخیرا دکتر برای من آزمایش afp و ca125 نوشتن. توی آزمایشم خوشبختانه ca125 نرمال بود. ولی afp نسبت به آزمایش قبل زیاد شده بود. یعنی از ۴ رسیده به ۱۰/۵. با توجه به اینکه من قرص وروژست هم ۶ بسته مصرف کردم. برای این افزایش afp نگرانم
- کیست سینه
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن ازبیماراتون هستم بخاطر درد وسنگینی دست راست برام سونوسینه نوشتین نتیجه سونوبه اینصورته تغییرات فیبروکیستیک منتشردر پستان هادیده می شود که حاوی چندکیست پراکنده به تعداد وسایزبیشتر در سوپرولترال پستان راست میباشد بزرگترین آنهادرساعت۱پستان چپ به ابعاد ۷در۴میلیمتر ودرساعت ۱۱پستان راست به ابعاد ۱۵در۴ و۱۱در۶میلیمتر است پستان ها فاقد solid massمیباسو وتوده یابزرگی غیرطبیعی غددلنفاوی وآبسه درنواحی آگزیلاری دوطرف مشاهده نمیشود خانوم دکترخیلی نگرانم توروخداراهنماییم کنید من یه ماهه واسه بارداری اقدام کروم چکارکنم آیااحتیاج به دارو یاجراحی داره وآیاخطرناکه؟؟ راهنماییم کنیدلطفانگرانم
- کیست تخمدان
با سلام در جواب سونوگرافی من نوشته شده یککیست به دیامتر 40*30mm مشاهده شد که داخل آن سالید کامپاننت اکوژن مشهود است(احتمال تراتو درموئید مطرح میباشد)آیا این جزوکیست خوش خیم حساب میشه و با داروممکنه رفع بشه یا نیاز به عمل داره،ممنون از شما پزشک محترم
- جراحی زیبایی واژن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ⚘ من ۲۳ سالمه، ناحیه تناسلیم شل و بیریخت شده و هم کمی تیره ست. فکر کنم ب علت تغییر مداوم وزنم و نزدیکی زیاده ک اینطور شده. 😟 میخوام تزریق چربی انجام بشه واسه ناحیه ی بیرونی و لبه های کلیتوریس هم کمی بزرگ تر شه. میخواستم بپرسم اگه بخوام خدمتتون واسه عمل برسم، چقدر هزینه ش میشه کلاً؟؟ رفع تیرگی ناحیه با لیزر هزینه ش چطوره؟ بعد اینکه من فعلاً بچه دار نشدم. اگه این جراحی رو انجام بدم، با زایمان طبیعی تموم حالت هاش بهم میخوره؟ قبل از زایمان بهتره یا بعد از زایمان؟ خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید خانوم دکتر ❤
- سرکلاژ
سلام ببخشید میخواستم ببینم برای کسی که 2بار زایمان زودرس وتو هفته 25 و 31 داشته سرکلاژ از چه نوعی بهتره؟
- پریودی
سلام،خسته نباشید ۴۱ساله هستم،مجرد بعد از زدن دوز سوم واکسن کرونا،سر موقع پریود شدم ولی ۱۳ روزه پاک شدم،ماه بعد سر وقت شدم ولی فقط لک بینی،خونریزی نداشتم،الان ماه سوم سر موقع پریود شدم اینبار هم لک بینی ولی از ماه پیش خیلی هم کمتر،روز ۵ هستم ولی خونریزی ندارم،درد هم اصلا ندارم قرص استروژن با پروژسترون لازمه مصرف کنم یا ماه دیگه هم صبر کنم؟ ممنون از وقتی که صرف پاسخگویی میکنید
- کیست
کیست دارای سمتهای نازک داخلی به دیانتی 18 mm در سمنان IVA دیده میشود یعنی چه
- هتروژن رحم بعد زایمان
سلام دوماه پیش زایمان زودرس داشتم بعد ۴۵ روز سنو دادم گفتن تجمع بافت هتروژن در کاویته اندومتریال بخش میانی دیواره قدامی به ابعاد ۲۵*۲۸ملیمتروبه ضخامت ۲۱ملیمتر وبه حجم ۸ سی سی مشاهد میشود نشان colt وretained دکتر برام قرص متیل ارگونین نوشت ده روز امروز اخرین روز است ولی هنوز خونریزی دارم. بتا تیترادادم منفی بود پس دلیل این خونریزی چیه 32 هم هست


