Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا باردار میشوم یا خیر
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید خواستم بدونم هزینه جراحی پرده بکارت مسدود چقد هست و چه شرایطی داره
- اندومتروزیوس
من 4سال پیش عمل آندومتریوس انجام دادم به صورت سزارین چون شدید بود الان چند سال داینوژست میخوردم دکتر گفت خوب شدی قرصامو قطع کرد الان 3ماه با درد شدید وطاقت فرسا دست و پا میزنم الان دکتر بهم آمپول لوپرومر7.5برام نوشته نظرتون در مورد من واین آمپول چیه تهیه آش کنم یا نه میترسم
- بزرگ شدن اندمتر
سلام ۱۳روز بعد از پرویدی سونوگرافی انجام دادم اندومتر رحم روی ۱۱ بوده ایا خطر ناک باید چکار کنم
- ادم سلولی
من ششم اردیبهشت سزارین شدم. محل زخم و بخیه م مشکلی نداره. ولی یک سانتیمتر بالاتر از محل جراحیم ورم کرده و حدود ۷میلیمتر تورم کردن و سلولهای دور بر جراحیم ورم کردن و انگار پر از آبن و انگار تاول زدن. چکار کنم خانم دکتر ؟
- آمپول دکاپپتیل
میخواستم با این همه عوارضی که دکاپپتیل داره واقعا ارزش داره برای درمان فیبروم بکار بره، یعنی ممکنه دیگه نیازی به عمل پیدا نکنم، من دوتا فیبروم 4در 4و 3در4دارم
- هیسترکتومی ارجح است یا دارو
به دلیل گزارش هیپرپلازی ساده در اثر فقدان پروژسترون در پاتولوژی پایپل،برایم سه ماه متوالی مجسترول ۴۰ هر شب یکی شروع کرده اند با توجه به عوارض چاقی و ریزش مو و عوارض خطرناک در پستانها آیا هیسترکتومی را ارجح میدانید یا خوردن این قرصهارا.با سپاس
- کیست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من سونو انجام دادم نتیجش اینه.تصویر کیست پار ااورین به ابعاد۶۷میلی حاوی سپتای و اسکولاربه ضخامت۳.۳میلی قابل روئیت میباشد.نظر شما چیه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- سقط و خونریزی
سلام خسته نباشید من نزدیک به یک ماه هستش سقط طبیعی داشتم والان نزدیکه 20 روز هستش خونریززی دارم میخواستم بکم میشه قرص جستیران استفاده کنم که قطع بشه خیلی سدیده
- فولیکولارسیست
سلام وقت بخیر خانم ۳۹ساله ای هستم که الان ۴ساله لوله هاموبستم تاالان مشکل خاصی نداشتم ..الان ۲ماه پریود نشدم ..سونو دادم که گفتن یه فولیکلارسیست با جدار اکوژن به ابعاد ۲۳در۱۸دارم درتخمدان راست باتوجه به شرح حالم دکتر سونو گفته باید سونو فالواپ انجام بدم ...گفت ممکنه بارداری خارج رحمی باشه ..خیلی نگرانم میشه لطفا جواب بدیدن چیکار باید بکنم
- کیست low level echo پستان
خصوصیات کیست lowlevelecho چیه؟ ایا خطرناک است؟چند وقت به چند وقت باید سونوگرافی انجام داد؟ این کیستها جز کدوم دسته از کیستها هستند؟گفتند birads3.
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید خدمت شما 🌹 ببخشید لطفا جواب منو بدین تو رو خدا جوابمو بدین ببخشید من 19 سالمه یه مدتیه که وسواس گرفتم و زیاد خودمو جلو اینه معاینه میکنم من با انگشت وسط و اشاره قسمت بالای لبه ها رو میگیرم و یکم باز میکنم بصورتی که بهاندازه بند انگشت تیکه گوشت سفید، خاکستری میبینم و بعد که یکم زور میزنم داخل واژن وسط همون تیکه گوشت بصورت لوزی باز میشه و اطرافش همون گوشته البته من اصلا چیزی یا شءی داخل، وارد، یا فرو نبردم و رابطه نداشتم فقط چون بصورت لوزی باز شده میترسم مشکلی باشه لطفا کمکم کنید توروخدا جوابمو بدین خدایی نکرده آسیب که ندیده آخه لوزی بود 🙏 من نمیدونستم باید کدوم زمینه سوال رو انتخاب کنم لطفا جوابمو بدین
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- کیست تخمدان
سلام دکتر جان.من مجردم توده هیپراکو ب قطر 32درجدار رحم دارم باید چیکار کنم خطرناکه؟و قابل درمانه؟
- سلام من پماد کلیندا مایسین رو میتونم در زمان قاعدگی استفاده کنم چون واسه زخم دهانه رحم داده
سلام من زخم دهانه رحم دارم آیا میشه الان ک پریود شدم استفاده کنم یان بعد از اینک خوب شدم استفاده کنم یان استفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- جراحی زیبایی
باسلام خانم دکتر ، جراحی زیبایی و سفیدی ناحیه تناسلی و مقعد انجام میشه؟ در بیمارستان یا مطب؟
- سوال از دکتر زنان
من ۳۵ سالم و یک دختر ۷ ساله دارم . چند وقت ترشح سفید یا بی رنگ دارم . ولی احساس میکنم بوی بد دار آیا لازم به دکتر حضورا مراجعه کنم؟
- سرکلاژ
سلام و عرض ادب من پارسال به دلیل عدم تشخیص زایمان زودرس از رحم عکس رنگی گرفتم که خداروشکر مشکلی نبود مشکل در نارسایی دهانه رحم هست و مجددباردار شدم و با وجود سرکلاژ بازم بچه نموند الان سرکلاژ شکمی انجام دادم به نظرتون نیاز به عکس رنگی و یا هیستروکوپی هست؟میخوام مجدد اقدام کنم چه کار کنم؟
- درمورد کیست درموئید وتنبلی تخمدان دخترم ۲۱ سالشه ودر سونو گرافی رکتال تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتی متر نشان داده شد خانم دکتر من خودم بیمار شماهستم وخیلی نگران دخترم هستم لطفا مرا راهنمایی کنید
سلام خانم دکتر با عرض خسته نباشید دخترم ۲۱ سالشه ومشکل تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتیمتر میباشد البته سونو رکتال توسط خانم دکتر ازادبخش انجام شده من نگرانم خودم بیمار شما هستم از شما خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید
- سرطان پستان
سلام من سونو انجام دادم به شرح زیر است تصویر massهایپواکو با حاشیه لوبوله ونواحی منقوط کلسیفیه در ناحیه ساب آرئولار راست به ابعاد 32*27*33 م.م دارای فلوی مختصر و ادن اطراف نیز رویت میشود تصویر یک لنف نود لوبوله به ابعاد20*7م.م در tail برست راست همراه بارفلوی افزایش یافته به نفع لنف نود مالیگنانت رویت میشود آیا این ممکن است سرطان باشد؟


