Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Anti top بالا دو شیردهی
سلام وقتتون بخير anti tpo من در بارداري بالا بود و قرص لووتيركسن مصرف ميكردم بعد از زايمان هم تا يكماه مصرف كردم و يك هفته قطع كردم و مجدد آزمايش دادم بازم يكم بالا بود، چون فرزندم شيرمادر ميخورد مشكلي ايجاد ميكند؟؟ الان ٤ماهشه، متشكرم
- فولیکول ۲۰م م در تخمدان چپ در سونوگرافی نشانه چیست
باسلام دوز دوم واکسن کرونا وامپول سینال افم باهم هستن مشکلی نداره هردو رو بزنم؟
- مصرف قرص دوفاستون
باسلام من روز ۱۵قاعدگی لکه بینی دارم میتونم قرص دوفاستون رو برای قطع لکه بینی استفاده کنم
- جلو افتادن پریود
من همیشه ماهیانه بود پریودیم ولی الان دوهفته یبار پریود شدم واسه چیه؟ ربطی رابطه ی جنسی ازپشت میشه باشه من عقد هستم
- قرص ترنسید
سلام من به خاطر لک صورت قرص ترنسید داد دکتر پوست بهم پریودشدم ولی خیلی کم کرده بود شک کردم روز پنج پریودی آزمایش بتا دادم منفی بود قبل پریود بی بی زدم منفی بود باز بعد بتا دوباره بی بی زدم منفی بود الان دوباره لک میبینم رابطه ام نداشتم شکمم انگار تیر میکشه کشیده میشه کمر درد دارم ازین قرصاص چیکار کنم من
- نازایی
سلام خانم دکتر برای تنبلی تخمدان مصرف اووژن و گلوکوفاژ و لتروزول با هم تداخل و مشکلی ندارند؟؟؟
- سلام خانم دکترخسته نباشی من28 ابان ماه ivfشدم ودکترم گفتن اندمترت 4وجنینت 5روزس ایاامیدی به مثبت شدن هست واینکه بدنم سردوگرم میشه وگرسنه میشم
سلام 47 سال سنمه ی ivfناموفق داستم و28 ابان ماه انتال داشتم دوباره بمن گفتن اندمترت 4روزس وجنینت 5روزه چون داروهامویروزدیرترشروع کردم ایاامیدی به مثبت شدن هست ومرتب بدنم سردوگرم میشودوگرسنه میشم سینه هام هم ی خورده سفت شدن ودرددارن ممنون میشم جواب بدین
- اچ پیوی
سلام ممکنه در رابطه مالشی کسی که آلتش با دستش لمس کرده دستش الوده به اچ پی وی باشه و پوست طرف مقابل و ناحیه تناسلیش با همون دست دست بزنه انتقال پیدا میکنه؟یعنی دست آلوده به اچپی وی با لمس پوست دیگری از طریق دست انتقال پیدا میکنه؟
- باردارم
سلام درد کم پریودی در هفته ۲۸ بارداری طبیعیه
- بارداری
سلام وقت بخیر .تو سونوی ۸ هفته و ۲ روز من ، ضربان قلب جنین رو ۱۷۲ زده آیا طبیعی است یا مشکلی داره .
- بارداری﷼
سلام ،من بیستم آمپول آزاد سازی تخمک رو زدم پنج شیش روز بعد حالت تهوع و کمردرد ... داشتم بی بی چک گرفتم مثبت شد باز دو روز بعدش بی بی چک زدم قسمت c پررنگ شد قسمت t مثل سایه افتاد باز صبر کردم ده دوازده روز گذشت از زدن آمپولم بی بی چک زدم منفی شد یعنی باردار نیستم ؟یا بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ یا احتمال بارداری وجود داره؟ شش هفت روز دیگه به پریودیم مونده آیا تو این مدت ممکنه باردار بشم ؟ من پنج ماه هستش ازدواج کردم پریود میشدم ولی تاخیر داشت فقط ماه هم تاخیر داشت چون میخواستم آمپول آزاد سازی رو بزنم رفتم آمپول زدم که پریود بشم البته قبلش آزمایش خون دادم که مطمئن بشم باردار نیستم بعد آمپولو زدم ...ماه بپش نهم پریود شدم با آمپول این ماه هم اگه پریود نشدم باید آمپول بزنم یا خودم پریود میشم ؟ امیدی هست که انشاالله تا پریودیم باردار بشم ؟ یا باردار شدم بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ تو رو خدا به همه سوالاتم پاسخ بدید خیلی مهمه ...با تشکر ...
- iui
سلام خسته نباشید خانوم دکتر خواستم بپرسم iui رو خودتون لنجام نمیدین؟؟اخه مطب زنگ زدم گفتن موسسه مهرانجام میدن من اونجارو اصلا دوس ندارم....بعد ممکنه باوجود کم تحرکی اسپرم با iuiباردار بشم خانوم دکتر من خودم هیج مشکلی ندارم..
- سلام .ببخشید از کرم دالاواگ چجوری استفاده کنم .قبل از رابط یا بعد از رابط اصلا میشه انجام داد ممنونم پاسخ بدبد
- درباره lvf
سلام دخترخانم من خانمی هستم ۳۹ساله دارای ۲فرزنددخترهمسرفرزندپسرمیخوادیک بارlvfانجام دادم نشدچیکاربایدانجام بدم
- ضربه رحمى
سلام خانوم دكتر من دو سه روز پيش يك لگد محكم ب ناحيه تناسلى يكم بالاتر ميشه گفت رحمم ايا باعث انعدام پرده بكارتم ميشه؟
- سقط
سلام خانم دکتر آیا شکل اسپرم مشکل وداشته باشه تعداد و حرکت آن سالم باشه ه احتمال داره جنین در بالای 3ماه سقط بشه مثلاً 15,و16و20و هفته
- لقاح
باسلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن ازجانب یکی ازاقوام ازخدمتتون سوال میکنم،ممنون میشم راهنمایی کنید،39ساله هستم و15ساله ازدواج کردم وفرزندندارم،20خردادلقاح انجام دادم جواب نداد،10خردادپریودشدم ودیگه پریودنداشتم الان 2ماه ونیم هست،علایم پریوددارم ولی پریودنمیشم،آیاممکنه باردارباشم،مشکل چی میتونه باشه لطفاراهنمایی کنید،ممنونم
- سقط
سلام خسته نباشید من قلب جنینم تشکیل نشده طبق گفته دکتر و تحت نظر ایشون با مصرف شیاف پروژسترون و آسپرین تا هفته دوازده جنین رو نگه داشتم چون احتمال رشد مجدد داده بودن حالا دیروز سونوگرافی کردن و دوباره رشد نداشته بهم قرص لتروزول دادن قبل از اینک اخرین بار سونو بدم سه روز لک بینی پراکنده داشتم از دیروز دیگ ندارم امروز هم ک تا الان دو تا قرص لتروزول خوردم زعفران و اناناس و چای دارچین و ورزش و بپر بپر و پیاده روی و حموم و اینا بازم حتی یه قطره لک ندارم فک کنم بخاطر شیافیه ک استفاده کردم بنظرتون چیکار کنم سقط شه و بقایا نداشته باشه و کامل دفع شه بخدا خیلی نگرانم چسبیده باشه و بخوان کورتاژ کنن
- بتای منفی در ردز ۱۵ انتقال
با وجه به بتای منفی ۱،۲۰روز ۱۵ انتقال داروهامو قطع کنم کامل. ؟واقدام خاصی نیاز نیست؟
- واکسن کرونا
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر هفته ی سیزدهم بارداری هستم . خانم دکتر شما اجازه ی تزریق واکسن سینوفارم را میدهید؟ من خیلی نگرانم که تزریق واکسن برای جنین ضرر داشته باشه. بعد از دوسال انتظار باردار شدم. تروخدا راهنمایی بفرمایید. تصمیم برای تزریق واکسن کرونا خیلی استرس زا هست بخاطر عوارض غیر قابل پیش بینیش. متشکرم


