Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداریسلام تو سونو انومالیم افزایش اکوژنیسیته در سطح روده جنین مشهوداست فاله آپ توصیه میشودیعنی چی
دسالان بیست چهاد هفتهبیستهستم
- خارش کلیتوریس در بارداری
در هفته 29 بارداری هستم . به مدت یک ماه از خارش کلیتوریس دارم. دکتر زنان داروی واژینال و پماد ضد قارچ تجویز کردن که بهتر نشد دوباره یک پودر تجویز کردن که باز هم نتیجه نداشت در آخر پماد کلوبتازول تجویز کردن که در ابتدا بهتر شدم ولی در حال حاضر با مصرفش سوزش و خارش شدید میگیرم.
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من در هفته ۲۰ بارداری هستم و چند روزیه رنگ مدفوع تیره دارم و دو بار طی این یکی دو روز صبحا حالت دل پیچه بهم دست داده ایا ممکنه به خاطر مصرف قرص اهن در صبح باشه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟
- تخمدان پلی کیستیک
باعرض سلام وخسته نباشیدچه قرصی به تنبلی تخمدان کمک میکنه باقاعدگی های نامنظم ممنون ایابارداری ممکن است باتنبلی تخمدان
- درموردسرکلاژشکمی
سلام خانم دکتر با سرکلاژ شکمی هم امکان فانل شدن هست اخه یکی از دوستان سرکلاژ شکمی هستن هفته ۱۸ تو سوتو ۱۱ میل فانل نوشتن
- سلام من تنبلی تخمدان دادم
سلام داخل سنو من نوشته .افزایش اکوی پارانشیم تخمدان به همراه فولیکول های کوچک محیطی در هر دوتخمدان رویت شده ولی حجم تخمدان نرمال میباشد لذا احتمالPCODرا باید در نظر داشت . لطفا بهم بگین مشکلم چی هست ایا احتمال هست باردار بشم یا نه چه دارویی مصرف کنم
- سلام وقت بخیر، طریقه دقیق مصرف اینوفولیک رو میخواست بدونم از چندم پریودی شروع کنم ب مدت چندروز مصرف کنم
- ناباروری
سلام همون عکس رنگی انجام دادم بعدش سونو کردن اینو گفتن
- زنان
سلام من کیست اندومتریوز دارم ودکترم ورژست تجویزکردن درست سر زمان مقرر پریودم ،اول لکبینی وسپسپریود شدم دکتر رفتم وتعداد قرص رو دوتا کردن الان این تجویز درسته؟
- لابیاپلاستی
باسلام . شما لابیاپلاستی با هدف زیبایی رو ، با در نظرگرفتن عوارضش ، توصیه میکنین ؟ شما انجام میدین ؟ با لیزر ؟
- بارداری
با سلام اگر قسمتی از اسپرم یک مرد جایی ریخته باشه و ناخود اگاه دست یک دختر خانم بخوره بهش و با همون دستش به مبهلش دست بزنه باردار میشه؟لطفا راهنماییم کنید
- فلوکلونازول۱۰۰
سلام من دوقلو باردارم وهفته ۲۳ هستم دکترم برای عفونتم قرص فلوکلونازول۱۰۰ هفته ای یک عدد واسم تجویز کرده ایا خطرناکه خوردنش؟
- Ivf
سلام خانم دکتر.خسته نباشید. من ۳۹ سالمه و سال ۹۱ لوله هامو بستم.سه تا زایمان سزارین داشتم.الان همسرم پیشنهاد عمل ivf رو دادن.آیا برای شرایط من این امکان وجود داره؟
- Reprostasis
قرص Reprostasis Preconceptual یا Reprostasis max تاثیرگذاز تر است یا semenax
- تاخیروبارداری
سلام من بعداز۱۴روزتاخیرآزمایش دادم بتا۱۰بودالان هم دردستسویی لکه دیدم یعنی باردارنیستم
- تخمک گذاری
- استحمام در قاعدگی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم استحمام در دوران قاعدگی مضره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ممنون از جوابتون
- اکوژن در بطن چپ
سلام در سونو ۱۷ هفتگی نوشته در بطن چپ قلب جنین یک کانون اکوژن با دیامتر ۲.۲ میل وجود داشت بجز آن انومالی بارزی در جنین دیده نش
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- فوکوس اکوژن
سلام خسته نباشید،هشت هفته باردارم،داخل سونو نوشته فوکوس ها اکوژن هموراژیک در ساک بارداری چی هست،مشکل داره؟


