Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دیابت
باسلام خدمت خانم دکتر عزیز.من ۲۶سالمه از ۸سالگی دیابت گرفتم الان ۱۸ساله .میخواستم ببینم من اگه باردار بشم به بچه هم سرایت میکنه.؟؟لطفا
- بارداری سه ماهه اول
ضربان قلب 173 جفت ارجحیت قدامی لبه تحتانی جفت تا lo امتداد یافته است
- خونذیزی
من هشت روز پیش پاک شدم ومجددامروز خونریزی پیدا کردم باتوجه به اینکه داروی گیاهی استفاده میکنم برای کبد چرب آیا میتونه علت خونریزی استفاده از داروی گیاهی باشه یا علت خونریزی چیز دیگری هست؟ باتشکر از شما
- درمان واسه بازشدن پریود
سلام برای بازشدن پریود چه قرصی باید مصرف کرد الان در حال حاضر دچارلکه بینی هستم...آیا قرص پروژسترون مناسب هست
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید من ی باره رفتم دکتر معاینه شدم واس سالم بودن پرده بکارتم خانم دکترگفتی که خداراشکر اسیب زیادی ندیدن ی کوچولو اسیب ریزه دیدی اونم زیادجدی نیست خداراشکرخونش ازش میاید خیالت راحت من نامزدارم یه بار بامزدم از پشت امتحان کردم یکم دردم داشتم اوموقع من پریود بودم خیلی استرس خدانکنه پرده پاره شده یان لطفابهم کمک کنید خیلی استرس دارم
- لابیاپلاستی
سلام . ببخشید من لابیاهام بزرگن از گوشت کناره ها زده بیرون . میخاسم بدونم وقتی ادم متاهل شد شوهر آدم خوشش نمیاد ؟
- سلام تفسیر نمونه برداری
two SPEcimenns are recived in formalin in separate containers as blow
endocervix consistof multiplepieces of creamy bowvish tissue meassuring
endometrium and endometrial polyp: contains of multiple pieces of soft brownish tissue
see the diagnosis pleass
endocervical and endometrial curettage
chronic cervicits with squamousmetaplasia
late secretory endometium
endometrial polyp (secretory polyp) - راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- بارداری
سلام ۲۶ هفته باردارم. بارداری دومم هست.بارداری قبلیم مرداد ۹۹ سزارین بود. ۲۶ هفته ام .۲۰ هفته سرکلاژ شدم با طول سرویکس ۲۲.استراحت مطلق ام. امشب حس کردم لبه های داخلی واژنم رنگش بنفش سورمه ای تیره شده و متورم شده و سفت شده .خواستم بدونم طبیعیه ؟ باید چیکار کنم ؟ پ
- پریود نامنظم
سلام من دوماه پریود نشدم ببی چک هم گرفتم منفی بود اولین بار پریودم نامنظم میشه ۱۰ سال ازدواج کردم
- مصرف قرص ال دی
سلام خسته نباشید من بیمار شما هستم این ماه تصمیم دارم iui بشم که شما برام قرص ال دی و آمپول دکاپریا رو تجویز کردین که قرص ال دی رو از روز پنجم قاعدگی مصرف کنم بعد از پنج روز استفاده مداوم حین نزدیکی خونریزی داشتم که بعدش هم لکه بینی خیلی کم دارم میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه آیا برای مصرف قرص ال دی هست؟چون برای اولین باره از این قرص استفاده میکنم اگه لازمه قبل از تزریق آمپول بیام مطب ممنون از جوابتون
- زنان وزایمان
سلام .من چند بار با یه آقایی وارد رابطه شدم واین دوبار آخری هم اب ریخته شد ولی من سریع بلند شدم وپریود هم نمیدونم دقیق دقیق کی بود باید چکار ؟ممنون میشم جواب منو بدید
- طول سرویکس
جواب سونو من رو از نظر دهانه رحم و سرویکس توضیح میدهید؟ و استراحت مطلق باید باشم؟
- سلام منوقرص الدی مصرف میکردم والان ۷ماهه قطع کردم که ماهی پریودنمیشم بایدامپول بزنم هفت روزپیشم زدم امپول پروژسترون بازپریودنشدم راهنماییم کنین
پریودنشدن
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من سه هفته پیش سقط کردم رفتم سنو گفت بقایا مونده بهم میگفتند باید سقط کنی من آمپول گفتم دوروز پیش داد زدم ولی پریود نشدم هنوز به نظر شما کی تاثیر میزاره ؟ باید برم کورتاژ ؟؟
- عفونت در بارداری
سلام 2ماه باردارم ازشیاف هم استفاده میکنم حالاخارش بیرون واژن گرفتم چیکارکنم
- قرص اورژانسی
سلام خانوم دکتر من ۱۲ روز پس از پریودم یعنی شنبه گذشته ساعت ۹ صبح رابطه از مقعد داشتم از جلو دخول صورت نگرفت هنگام اورگاسم منی روی شکم من ریخته شد و هردو طرف با دستمال منی رو پاک کردیم و بصورت مالش(سر التشون رو به جلوی من مالیدن بدون هیچگونه دخولی) ولی به اورگاسم نرسیدیم من بخاطر شک از پیشاب و اینکه شاید منی بصورت یک قطره داخل واژنم شده باشه یا نه ۹ ساعت بعد یعنی ساعت ۶ عصر همون روز یک قرص اورژانسی .۷۵ و ۱۲ ساعت بعد یک قرص ۷۵ دیگه خوردم من باکره هستم و اولین رابطه ی من بود ۲۷ سالمه و پریودم همیشه منظم بوده و اینماه باید ۱۱ مرداد پریود بشم میخواستم ببینم امکان بارداری من وجود داره? خیلی استرس دارن
- دررابطه با خونریزی
رحم با ابعاد ۱۰۲ *۴۵mm واکویمیومتریال نرمال ضخامت دو لایه آندومتر ۳۳mmو هتروژن مشاهده میشود در کنترل داپلر فلوی عروقی بطور پراکنده در آندومتر ضخیم مشاهده میشود
- ساک حاملگی نا منظم
سلام من دقیقا یک ماه از وقت پریودیم گذشته و رفتم سونوگرافی متن سونو به این گونه است تصویر ساک حاملگی منفرد در موقعیت مناسب با واکنش دسیدوای نامنظم در کاویته رحم رویت شد در حال حاضر Y.sدیده میشود ولی embryo رویت نگردید بر اساس:6mm G.S سن بارداری حدود ۴ هفته و ۴ روز تخمین زده می شود هماتوم ساب کوریونیک با ابعاد (۴×۱۲میلیمتر)در اطراف ساک حاملگی رویت گردید میخواستم ببینم وضعیت جنین چطوره
- پاپ اسمیر
سلام توی آزمایش پاپ اسمیر من التهاب خفیف گزارش شده خطرناکه؟


