Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیر در قاعدگی
سلام ماه گذشته آنفولانزا گرفتم وکلی آنتی بیوتیک مصرف کردم آزیترومایسین آمپول پنی سیلین وامپول بتامتازون ونابروکسن ژلوفن وانتی هیستامین نوربیون زدم بعد دوهفته بعد دیسک کمرم دردش شروع شد پیروکسیکام تیزانیدین ومسکن خوردم الان ۳ روز عقب انداختن بیبی چک منفی بود ولی آزمایش خون ندادم ازعوارض داروهاس چون ۴۷ سالمه واصلا بچه نمیخوام وجلوگیری طبیعی داشتم خیلی نگرانم
- سلام من هنگام پریوددردزیادی ازمقعددارم دردزیادلگن ودرموقع نزدیکی هم بادردهمراه است ممنون میشم راهنماییم کنید
- اکوقلب جنین
سلام شرمنده ام مجدد مزاحم شدم با بیمارستان حشمت هم تماس گرفتم گفتن برای جنین اکوقلب انجام نمیدن😞 اگه از 22هفته بگذره انجام نمیشه خانم دکتر؟بعضی جاها خوندم تاهفته24میشه انجام داد امروز27تیر 20هفته و3روزمه تا14مرداد بیمارستان 17شهریور وقت داده ایا میتونم بمونم همون موقع برم؟
- یایسگی
سلام خسته نباشید ۴۱سالم هست۶سال پیش اقدام به بارداری دوم کردم باردارنشدم هورمونamh ،۰/۰۶بودپریودهام منظم ،الان سه ماه پیش بعداز۴۵ روزپریودشدم،دوره بعدی ۲۸ روزه،الان دوباره ۴۵روزگذشته وپریودنشدم ؟ممکن که بخوام یائسه بشم ؟درمانی داره؟آیامی تونم درمان نازایی داشته باشم؟
- ایا درمان هورمونی برای ادنو میوزیس رحم خطرناک هست ؟
ایا درمان هورمونی برای ادنومیوزیس رحم خطرناک هست ؟
- بیماریهای زنان
درد داخل واژن وتیر کشیدن مثانه بعد از تمام شدن رابطه جنسی چیست وچه انتی بیوتیکی مصرف کنم ممنونمیشم جواب بدید
- جلو افتادن پریود
سلام من هجده سالمه و دختر هستم از یازده سالگی که پریود شدم تا الان پریودیم یک هفت جلو میوفته اما این ماه ده روز جلوتر شده.میخواستم بپرسم که آیا انقدر فاصله عادی هست؟
- آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر بنده امروز صبح ازمایش هورمون fsh و lh و انواع تیروئید داشتم ولی متاسفانه صبح مشکلی برام پیش اومد که خیلی باعث ناراحتی و گریه ام شد و نیم ساعت بعدش ازمایش دادم آیا رو جواب ازمایشم تاثیری داره ؟
- علتی که پریود نمیشم
سلام. و وقت بخیر، من مشکل sleداشتم ولی خاموش بود حدود ۱۰ سال بود تحت کنترل بودم، بعد کیست آندومتریوز تو تخمدانم داشتم دکتر برام قرص ویزان ویزان تجویز کردن که شش ماه مصرف کنم ولی در ماه سوم متوجه شدیم که لوپوسم فعال شده و مجبور شدیم که قرص ویزان رو قطع کنیم ولی الان دوماهه من قرص رو قطع کردم ولی پریود نمیشم، تست بارداری هم دادم منفی بود، اللن قرص پریدروزولون ۵۰ و سل سپت مصرف میکنم، آیا احتمالش هست این قرص ها باعث بشن که من بعداز دوماه از قطع قرص پریود نشم؟
- کیست هموراژیک
سلام و وقت بخیر
حدود سه ماه پیش با درد طرف چپ به دکتر مراجعه کردم پس از سونوگرافی مشخص شد که کیستی در تخمدان چپ خونریزی کرده، دکتر دوفاستون تجویز کردند و مشکل برطرف شد. الان پس از سونوگرافی متوجه شدم که تخمدان سمت راست یک کیست هموراژیک ۴۱ میلیمتری داره.
از اونجایی که سیکل هام منظم نیست قبلا سیپروترون کامپاند هم مصرف کردم.
رابطه جنسی ندارم.
توصیه شما چی هست؟ - خارش در بارداری
سلام هفته بیست و پنجم بارداری هستم.دخارش واژن دارم. دکتر برام ان ان تجویز کردن ولی شنیدم خطر داره؟
- واکسن کزاز در بارداری
سلام هفته ۱۹بارداری بودم همه چی سونوگرافی و ازمایش نرمال بود واکسن کزاز رو زدم فردای ان روز بچم سقط شد .چرا یکی نمیخواو قبول کنه این واکسن لعنتی سقط میکنه
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام دکتر من قرص سیپروترون برای کیستم تجویز کردن که گفتن از اولین پریودم تا زمان تموم شدنم ۷ روز بخورم بعد یک هفته نخورم دوباره به همین ترتیب به نظر شما مشکلی بوجود میاد؟
- سوزش واژن در بارداری
سلام خانم دکتر،هفته ی ۲۱ بارداری هستم بخاطر سوزش واژن دکتر بهم پماد تریامسینولون ان ان تجویز کردن،این پماد در بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- مایع آزاد لگنی
باسلام من ۴ روز هست ک سقط کردم دیشب درد شدید گرفتم دل درد شدم رفتم سونو ک گفتن مایع آزاد متوسط در لگن رویت شد این خطر داره ی نه؟
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید مدتی هست که شوهرم دوست داره من جلوی اون خود ارضایی داشته باشم آیا این مشکلی هم داره برای من ؟
- اندومتر اکوژن هست یعنی چ
- باسلام من سه ماه باردار بودم بچه خود به خود سقط شد ه رفتم سونو سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بهم الان میخواستم بدونم یکم بقایا تو شکمم مونده چیکار باید بکنم واینکه کی میتونم باردار بشم
باسلام من باردار بودم رفتم سونوی سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بچه سقط شده الان یکم بقایا توشکمم مونده میخواستم بدونم چیکار باید بکنم واینکه بقایا توشکم هست میتونم مجدا د باردار بشم یانه ممنون میشم جواب بدین
- سوال
سلام خسته نباشید الان ۵ روز که از مصرف قرص اووسیز ۰/۷۵ میگذره (بعد از نزدیکی بلافاصله یدونه ۰/۷۵ خوردم) فقط دو روز بعد از مصرف قرص شکم درد داشتم و حال وقتی یکم چیز سنگین بلند کنم باز یکم درد میگیره آیا امکانش هست باردار باشم؟ تا چه مدت عادت نشدم بی بی چک بزنم؟ من پریودی منظمی ندارم یبار اول ماه میشم بعضی وقتا هم آخر ماه
- قرص استرادیول
سلام خسته نباشیدمن پارسال سابقه هیپرپلازی کمپلکس اتی پی داشتم باسه مصرف مجسترول رفع شد. خرداد میکرو شدم نگرفت، الان دو تا جنین فریز دارم قرص میگه اینسری باید استردیول بهت بدم روزی ۶ میلیگرم از روز سه پریود گفت بایدم تعهد بدین اگه مشکل تون عود کرد به پای خودتون. دکترم فلوشیپ نازایی هستن بنظرتون آیا میشه با جون مریض بازی کرد؟ آیا اگر امکان دارد با این دارو سرطان اندومتر بگیرم چرا باید ریسک میکرو روبه جان بخرم وقتی دکتر درباره دارویی که میده تعهد امضا اثر انگشت میگه یعنی چه؟ بنطرتون استرادیول برای من خطرناکه؟ واقعا موندم چی کارکنم بدون قرصم میگن سیکل کنسل میشه جنین فریز احتمال موفقیتش بیشتره چنین ریسکی کنم تو رو خدا شما با تجربه تون راهنماییم کنید چه کنم


