Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشیدمن تنبلی تخمدان درتخمدانم کیست دارم دکترزنان به مدروکسی پروژسترون داده شبی 2عدد از14پریدی به مدت 10شب ولتراکس لتروزول داده حالامن دکترمو عوض کردم به من گفته این داروهاروبخور برام دوفاستون نوشته شبی یک عدد بخورم یعنی گفت داروقبلیارو بخوردوفاستون هم بخور حالا چطوری هم مدروکسی پروژسترون بخورم هم دوفاستون؟؟؟ البته دوفاستون شبی یک عدده که این دکترجدیدم داده؟؟؟من 3شب که قرص دوفاستون شروع کردم ولی مدروکسی رو4روزدیگه شروع میکنم از14پریدی میخوام بدونم دوفاستون ومدروکسی پروژشترون میشه باهم خورد؟؟؟؟ مثلا دوفاستون شبی یک عدد بخورم اما مدروکسی پروژسترون رو از14پریدی شروع کنم میشه ؟؟؟؟راستی خانوم دکتر ضرر نداره اگه حامله باشم ؟؟چون 22فروردین اقدام کردم برای حاملگی حالا شایدبشم ممنون که جواب میدین
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲روز پیش با ۶تا قرص سایتوتک قسط کردم،در مرحله اول ساک حاملگی دفع شد بعد از ۴روز مقدار۳۵سی سی از جفت دفع شد و حالا بعد از ۲۲روز طبق سونویی که دادم ۹سی سی از جفت با واسکولاریته شدید باقی مونده. در مراجعه به دکتر،۳قرص سایتوتک دیگه مصرف کردم ولی هنوز از اون خونریزی شدید خبری نیست. سوالم این هست که آیا با توجه به حجم زیاد راهی غیر از کورتاژ وجود داره یا نه؟
- پریود
سلام من ۱۳ سالمه و چند وقت پیش برای ۳ ماه پریود شدم ولی الان تقریبا سه ماه میشه که پریود نمیشم. بنظرتون چیکار کنم
- فیستول
سلام خانم دکتر عزیز. من بعداز زایمانم سه سال پیش فیستولم را عمل کردم. الان دوباره عود کرده . خیلی از جراحی دوباره میترسم. میخواستم یه راهنمایی کنین که ایا میشه دکتر طب سنتی رفت و زالو درمانی کرد یا نه.. توروخدا راهنماییم کنین . من مریض خانم دکتر هستم و واقعا ایشون کیستم رو برطرف کردن . یه کمک دیگه هم بهم بکنین.
- چاک ریز روی بکارت
سلام چن روز پیش دختر ۴ سالم با دوستش بازی میکرد دیدم شلوارش و دراورده ولی خدنی فلانی هیچی نبود نگران شوم بردم ماما دونفرمعاینه کردن اولی گف کمی بکارتش کبود شده که چن روزه میره دومی هم گف کمی پرده گشادشده عین کش کع اونم خوب میشه ولی بکارتش سالمه نطرشما چیه
- نیش زنبور زرد
سلام من در ماه هفتم بارداری هستم و زنبور انگشت دستم را نیش زده وهمینطور پهلوی راستم را با بچم خطری داره حساسیت هم دارم؟؟؟
- متشکرم
سلام خانم دکتر از اینکه وقت گذاشتید و پیغامم را جواب دادید،ممنونم. من بتازگی وب سایتتون را پیدا کردم.و خیلی خوبه که وقت میذارید و به سوالای بیماران و دیگران جواب میدید. خدمت آقای دکتر سلام برسونید. صبا و دکتر هم سلام فراوان دارند. ما خیلی دوستتون داریم.همیشه سلامت باشید.
- دوز اشتباه قرص استرادیول
سلام وقت بخیر من چهارروزه انتقال دادم.روز ۴تا قرص استرادیول میخورم هر۶ساعت و یه دونه واژینال میزارم. دیشب ساعت دوازده به جای یکی حواسم نبود دوتا خوردم. مشکلی برام پیش میاد؟؟؟
- زنان
سلام خسته نباشید علت ترشحات زنانه ک بدون بو و بی رنگ و خیلیم کشدار هست چی میتونه باشه
- حدکتهای جنین
سلام وقت بخیر، ببخشید من ۱۸ هفته هستم حدودا تا ی هفته پیش تکونهای جنین رو خیلی خوب حس میکردم الان چند روزه احساس میکنم حرکتاش کم هستش نگرانم به نظرتون طبیعی هست؟ ۸ مرداد سونو بودم دکتر گفت همه چیز خوبه ولی نمیدونم چرا چند روزه حرکتش رو کمتر حس میکنم.
- قرص جلوگیری تاریخ گذشته
سلام. وقت به خیر. نزدیکی بدون محافظت داشتم وشرایط باردار شدن ندارم و بالافاصله دو تا قرص اووسیز با هم خوردم، بعد متوجه شدم سه سال از تاریخ مصرفش میگذرد با توجه به اینکه فقط ۸ ساعت از نزدیکی گذشته دو مرتبه باید قرص استفادهکنم؟
- دردناف
سلام تیرکشیدن ناف یاهمون بهتربگم مثل ی سوزن سوزن نرم در نافم یک هفته قبل ازموعد میتواندنشانه ی بارداری باشد
- کج ریختن ادرار
سلام بنده امسال ۹ ساله ازدواج کردم دوسال پیشگیری کردم بعدش باردار نشدم که با آمپول باردار شدم دخترم ۴ سالشه دوباره اقدام کردم که متوجه شدم تنبلی تخمدان دارم بازم آمپول زدن اما اینبار خارج رحمی و عمل لاپاروسکپی وخروج لوله سمت چپ کردن بنده همیشه عفونت ادراری میگیرم مدتیه خیلی بی خوابی دارم و این موضوع منو عذاب میده حدود یک ساله که ادرارم کج خارج میشه به سمت راست بیشتر خارج میشه طی دو مرحله یعنی اول ادرار میاد تا خودمو میشورم دوباره میاد این موضوع که بچه دار نمیشم و این مشکلات رو دارم اعصابمو به هم ریخته لطفا کمک کنید
- ندول اکوژن
سلام
ندول اکوژن به قطر تقریبی ۸م.م درکورتکس اینفرومدیال کلیه ی راست به نفع یک انژیومیولیپوم دیده میشود یعنی چی توی سونوم نوشته
با تشکر
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر من سه تا زایمان زودرس داشتم اولی و دومی 20 هفته و 21 هفته که گفتن سپتوم داری جراحی شدم و بعد دوسال بازم باردار شدم 26 هفته درد زایمان دوتای اخرم سرکلاژ شدم حالا بهم گفتن سرکلاژ شکمی عکسم گرفتم مشکلی دیگه ندارم
- چرا جواب نمیدین
- درد در ناحیه مقعد اول پریود
درود و خداقوت
دختری ۱۵ ساله دارم که دو ماهی است دو، سه روز اول پریود به شدت دچار درد در ناحیه مقعد می شود، لطفا راهنمایی بفرمایید چه کمکی میتونم به وی کنم.
بسیار سپاسگزارم. - تنگ کردن واژن
سلام خانم دکتر، آیا شما تنگ کردن واژن با نخ انجام میدید؟
- *********
سلام خانم دکتر علت درد زیر شکم و سوزش در حین رابطه چی هست
- باسلام دخترم پنج سالشه که دیروز ازروی میز افتاد وخون ازقسمت اطراف لابیا دیده شد همان روز بردمش متخصص زنان گفت که پرده اش سالمه وفقط اطراف لابیا خراش پیدا کرده ولی من هنوز هم نگرانم خواهش می کنم بنده راراهنمایی کنید


