Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نوجوانان
با سلام خسته نباشید شرمنده من یه سوال داشتمم من دخترم 18 سالشه . پریودای دردناکی داره و خیلیا میگن ت این سن معاینه لگن یا.. انججاممیدن برا چکاپ در کل میخوام بدونمم به چه شکله و ایا انججاممیدن یاانه ممنونم
- پریودی نامنظم
برای پریودی نامنظم و زود به زود با خونریزی زیاد در سن چهل و پنج سالگی هستم چیکار کنم ؟
- بکارت
سلام آیا پرده بکارت کلا بستس؟ من دهانه واژنم یه چیز دایره ای شکل هست که وقتی زور میزنم باز میشه و یچیزی کاملا ورودیشو پوشونده این چه نوع بکارتی هست؟
- اندومتریوز
سلام روز بخیر خانم دکتر میخواستم بدونم آیا کیست اندومتریوزیس با ام آر آی قابل تشخیص است؟
- سرکلاژ شکمی
من ۴۰ سالمه و ۷ بار سقط کردم من ۸ ما پیش با وجود استراحت مطلق و سر کلاژ باز ۵ ماهه سقط کردم الان هم ۳۵ روزه حاملم می خوام بچه را سقط کنم چون اگه نگه دارم باز بچه می افته می خوام اول سرکلاز شکمی کنم منو راهنمایی کنید خواهش می کنم
- نوک سینه
سلام ، ۹روز از پریودم گذشته نوک سینه سیخ شده ودست یا لباس میخوره درد میگیره،علتش چیه؟
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- باردارم ؟
سلام وقت بخیر ..من احساس میکنم سینه و شکمم بزرگ شده دور نافم و تو نافم نبض میزنه ایا اینا نشانه های حاملگیه و اگ هست این علائنم حداقل باید ۲ یا۳ ماهی ظاهر بشه دیگ؟؟من ماه قبل عادت ماهانم سر تاریخ بود..الان احتمال حاملگی هست یا نه ؟؟؟!!!
- سوال ازسقط
سلام.من یک ماه هست سقط جنین ۴۰روزه داشتم اوایل خونریزی کمی بالاتر از حدپریود داشتم بعد کم شد به رنگ قهوی ودرحد لکه بینی بودتا یک ماه الان پنج روزه دوباره خون ریزی دارم نمیدونم پریود شدم یاهنوز ازسقطه ولخته های کثیفی در حد یک بند انگشت ازم میفته
- پریودی
من زمان پریودیم فقط دوروم لک قهوه ای خیلی کم دیدم دیگه تموم شد علت چیست
- ای وی اف
با سلام. خانم دکتر من 8 ماه برای بارداری اقدام کردم. پریودهای منظم و بدون درد دارم. یک کیست اندومتریوما 28 mmدر تخمدان راست هست. آزمایش هورمونی خودم و اسپرم همسرم نرمال است. نتیجه عکس رنگی نیز نرمال هست.دو دوره کلومیفن مصرف کرده و در یک دوره iuiنیز انجام داده ام.برای بارداری عجله دارم. میخواستم بدونم با آی وی اف میتونم نتیجه بگیرم یا قبلش حتما باید لاپارسکوپی کنم.و احتمال موفقیت چقدر است؟ باسپاس
- خارش
سلام خانم دکتر،من بیرون زدگی درقسمت مقعددارم الان یه مدت هست بعدازیبوست دچارخارش دراین ناحیه شدم چندروزخوب شدالان دوباره خارش وخونریزی داره علتش چیه وچطوردرمان میشه؟ بسیارممنون ازراهنمایی شما⚘
- فوری
سلام .علت سوزش کلیه ها و پهلو و احساس سنگینی میتونه از عفونت ادرار باشه هیچ علائم دیگه که مربوط به عفونت باشه ندارم مثل خارش و سوزش، یا ممکنه کیست داشته باشم؟لطف میکنین میگین که بیشتر مربوط به عفونت میشه یا کیست ؟میخواستم مطمئن بشم که بیام مطب شما واسه ویزیت
- افزایش سایز سینه
سلام من 22سالمه ولی سینه ام اصلا رشد نکرده و هنوز،بحالت مخروطی دوران بلوغه تورو خدا چکار کنم
- …………..
سلام در سونوی آنومالی آیامشخص میشود جنین مشکل کلیوی دارد یاخیر خواهش میکنم برحسب تجربیاتتون پاسخمو بدین ممنون
- کیست در بارداری
سلام من باردارم و یک کیست بزرگ در رحم دارم پزشکا میگن باید جراحی بشه مگه ممکنه در بارداری جراحی صورت بگیره ایا نمیشه لیزر کرد
- بارداری
سلام خدمت خانم دکتر من چندروز پیش سونودادم گفت 4هفته وچندروزه ک باردارم الان 3روزه خونریزی مث پریودی دارم چکارکنم آسیبی ب جنین نزنه ممنون
- پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و ۸روز از عادت ماهانه ام رد شده آزمایشTCG هم منفی اومد آیا از تاثیر قرص ال دی هست یا مشکل چی میتونه باشه؟
- سلام خانم دکتر من بیست روزه خونریزی دارم همراه با دل درد وکمر درد البته سنم چهل وهفت است چه قرصی بخورم قطع شم
- خونریزی بعداز کرم واژینال
سلام من ۵ماهه باردارم و دیشب از پماد کلوتریمازول استفاده کردم و امروز بعداز نزدیکی باهمسرم متوجه خونریزیم شدم و تقریبا دوسه ساعته که ادامه داره .برای بچم خطر داره؟


