Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژشکمی
چگونه با سرکلاژ شکمی باردار می شویم
- سه شبه پاک شدم اقدام کردم برای این که حامله بشم وامروز که رفتم دسشویی خون میاد ازم
سلام خانوم دکترمهربانم وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان پلی کیستیک دارم ونامنظمی پرید الان سه ماه اقدام کردم ولی باردارنشدم. وقرص تیروئید لووکسین 50هم میخورم برای دو دوره قرص لتروزول لتراکس خوردم 12اردیبهشت اون ماه پریدشدم و11خرداد این ماه پریدشدم واین سری دکتر زنان م یدوفولیک دادن بهم وقرص Biofemهم دادن وآمپول منوتروپین گونادوتروپین منوپوزال به من داده گفت 8و9پرید م بزنم ودیروز وامروز آمپول منوپوزال رو زدم تمام شد ونزدیکی داشتم و دوباره قرص لتروزول لتراکس هم به دادن برای دو دوره گفتن از3قاعدگی تا5روزو اوناروهم خوردم ومدروکسی پروژسترون هم داده بهم گفت از14پریدی به مدت 10 شب دوعدد شبی 2عدد بخورم وامروز که 19خرداداست دکترتیرویید رفتم واین قرص هارو برام نوشته ::لووکسین 50 وقرصSIMFEMALIBهم داده ومترونیدازول هر8ساعت داده وویتامینE هرروز یک عدد کلوکوفاژ نصف قرص وقرص پنتوپرازول 20هم برای رفلاکس معدم هرروز میخورم وسوکرالفیت هر8ساعت وامپول ویتامین Bدوعدد داده بهم گفت هرسه روز یک عدد، بزنم و(((دیروز امپول B کمبلس روزدم )))ومن دوشب برای حاملگی نزدیکی داشتم و((من الان 3 روزه که پریدیم پاک شده ))دو شبه که سوزش دارم توواژن م وامروز رفتم دسشویی به مقدار کمی خون قرمز اومده ازم خانوم دکتر این چه خونی از من اومده؟؟((( اخه من 3روزه پریدیم پاک شده))) دوشبه هم هست که نزدیکی دارم برای حاملگی به مقدار کمی خون قرمز هست ازمن میاد وسوزش ته واژن هم دارم این خون قرمزی که به مقداری کمی رفتم دسشویی ازمن میاد نگرانم کرده اخه من همش 3روزه که پاک شدم ؟؟؟؟ممنون میشم که جواب میدین
- بارداری
سلام خسته نباشید در آمینوسنتز چه چیزایی مورد برسی قرار میگیره ؟ آزمایش خون غربالگری اول و دومم بدون ریسک بوده ... دوقلو همسان باردارم اما بدلیل تک شریانی یکی از جنین پیشنهاد آمینوسنتز دادن و اکوی قلب دادن ...ولی من میترسم آمینوسنتز کنم ... آزمایش سل فری چیه ؟ میتونم انجام بدم ؟ برای اینکه از قلب و کلیه و مغز جنین مطمن شم باید چه آزمایش ها و سونوهایی انجام بدم؟
- پلی کیستیک وتنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من کیستک سپتا و ذرات آکوژن داخلی به دیامتر37*41 درتخمدان سمت راست و 36*39 در تخمدان سمت چپ دارم مشکلی پیش نمیاره؟؟
- سلام من کیست به ابعاد 169در90در149دارم لطفاً جواب بدید خیلی نگران هستم
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر ببخشید من کمتر از شش ماهه به زگیل تناسلی مبتلا شدم و نوع 16 دارم و پاپ اسمیر خیلی خوبی داشتم بار اول به زگیل تناسلی مبتلا شدم که کرایو کردم و بعد از یک ماه مجدد زگیل برگشت و تعدادی زد بعد از کرایو دو هفته گذشت و رابطه جنسی با همسرم برقرار کردیم گفته بودن اگر شریک جنسی جدید نگیریم دگه عود نمیکنه ولی عود کرد و من داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن هم میخورم از اول درمان ممنونم پاسخ به سوالات شما
- ضایعه اکوژن۱۳×۸mm
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر سرکار خانم بهناز شرف الدین بنده خانومی چهل و نه ساله هستم که دو بار زایمان طبیعی و دو بار زایمان سزارین داشتم وله به مدت شش ماهIUD گذاشتم و خون ریزی های نامنظم و شدید بین دو پریود و حتی در زمان پریود دارم بعد از انجام سنوگرافی متوجه ضایعه اکوژنی به ابعاد۱۳×۸mmشدم به تشخیص پزشکم گفت باید عمل کنی حالا من خیلی استرس دارم ایا ضایعه اکوژنی خطرناکه؟یا سرطانه؟ ممنون از شما دکتر گرامی
- Hpv
سلام ..جواب آزمایش کولپوسکوپی من در قسمت ساعت ۳ (chronic polypoid endocervicitis)در ساعت ۶و ۹ (chronic endocervicitis)و در ساعت ۱۲ (Hsil cin2/ koilocytic change are present)هستش و با توجه به اینکه من hpv نوع ۱۶ دارم میخواستم نظر شمارو بدونم .
- مشاوره تعیین جنسیت
سلام خسته نباشید . ایا ivf برای کسی که دو فرزند دختر داره و تصمیم به بارداری داره صد درصد هست ؟
- رابطه داشتن.
وقتی فقط تخمک ۳روز زنده هست بعد از تخمک گذاری چه دلیلی داره باز جلوگیری کنیم؟چه قلل و چه بعداز تخمک گذاری بعد از ۳روز تخمک میمیرد اسپرم میمیرد.پس نیازی به جلوگیری نیست،درسته؟؟؟؟
- پریودی
سلاموقتتون بخیر من بعد از مصرف ال دی ب دکتر رفتم اول قرص جستیران دادن کفتن تا ۲۰روز بخورولی بعد از روز ۱۱باز پریود شدم و خونریزی و لکه بینی تا دوهفته بند نیومد. دکترم کفت بعد ۱۴رپز از پریودیت قرص دوفامد۱۰مصرف کن. میخواستم بدونم روزی یکی بخورم تا ده روز یا دوتا؟!
- داستینکس
سلام خانم دکتر من یکماه است پریودم عقب افتاده و باتوجه به اینکه موهای زائد زیر چانه دارم و مرز بودن تسترون و بالا بودن زیاد پرولاکتین برام گلوکوفاژ و داستینکس تجویز شده داستینکس دوبار در هفته میشه همزمان دوتا باهم مصرف کرد یا نه؟ و اینکه سومیش داره مصرف میشه هنوز پریود نشدم
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید من سقط جنین داشتم والان بقایا تصویر هایپرهترواکوبه ابعاد24×16×17mmوحجم ۳.۷همراه باواسکولاریته درناحیه فوندوس وبادی کاویته رحم مطرح کننده بقایای بارادای رویت شد باید چیکار کنم خانوم دکتر
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام من ۵۲ روزه که سقط با دارو داشتم حدودا تا ۲۵ روز خونریزی و لکه بینی داشتم بقایا خیلی داشتم دفع شد فقط یک تیکه یک سانتی دارم هنوز پریود نشدم به نظر شما چرا پریود نمیشم؟
- انقباض شکم در خواب در هفته۲۸
سلام وقت بخیر،ببخشید من ۲۸ هفته و ۵روزمه،موقع بلند شدن از جام شکمم سفت میشه،تازگیها توی خواب از درد شکم بیدار میشم چندثانیه میگیره بعدآروم میشه،هر۱۲ساعت شیاف پروژسترون میذارم آمپول بتامتازون هم زدم،به نظرتون طبیعیه؟باید چکار کنم😔پیشاپیش ممنونم از راهنماییتون
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید من 18سالمه میخوام سایز سینه هام افزایشی باشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- تشکیل پرونده
سلام من گواهی از دکتر مغز واعصاب وهمچنین گواهی از دکتر ارتوپد دارم که زایمان من سزارین باشد آیا دراین صورت من اورژانسی محسوب میشوم وهزینه بیمارستان چقدر خواهد بود
- قرص گابرگولین
باسلام وخسته نباشید خدمت شما من خانمی هستم 43 ساله مدت یه سالی میشه که فاصله پریودی هام کم شده از بیست ومنج روز به شانزده روز رسیده بود به دکتر زنان مراجعه کردم ازمایش تیروئید وپرولاکتین نوشت که تیروئید سالم ولی پرولاکتین بالا بود که قرص داستینکس برام شروع کرد هفته ایی نصف قرص. یه ماه طول کشید وقرص هام تموم شد رفتم ازمایش سطح پرولاکتینم اوند زیر بیست یه بار پریود شدم دیگه نشدم ده روز به توصیه پزشکم صبر کردم بازم نشدم به دستور ایشون دوتا امپول پروژسترون 50 باهم زدم الان هشت روز گذشته از تزریق بازم پریود نشدم چکار باید بکنم ممنونم راهنماییم کنید
- درمورد غده لنفاوی
سلام وقتتون بخیر بنده سونو زیر بغل انجام دادم که گفتن زیر بغلت دوتا غده لنفاوی وجود داره آیا این غده ها خطرناکه چکار کنم تا از بین برن
- جواب تست پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation .no transform tion zone....._negativ for untraditional..._Associated with inflammation...mild
این ازمایش رو برام تفسیر کنید


