Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایش پرولاکتین
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من خانمی 23ساله هستم نزدیک به پنج ماهه پریود نشدم دکتر برام ازمایش پرولاکتین نوشت ولی همون روز پریود شدم به مدت هفت روز خونریزی کم الان نهم پریودی هستم ایا الان میتونم ازمایش انجام بدم یا فقط باید سوم پریودی باشه. ممنون
- بلوغ زودرس
سلام دخترم یه ماه و نیم دیگه ۷ساله میشه سینه ی سمت چپش کمی بزرگ شده قدش۱۲۳ووزنش۲۰کیلوهست .چرابااین وزن کم دچاربلوغ زودرس شده و باید چارکنم؟
- توده سیستیک
سلام من ۱۶ سالمه توده سیستیک در آندوکس چپ خطرناکه؟؟
- بارداری
- خونریزی
سلام من خونریزی های شدید داشتم که باعت کم خونیم شد. دکتر طبق سونو گفت که کیست تخمدان دارم و بهم دفامد ۱۰ دا تا خونریزیم قطع بشه بعد گفت اینو بخوری خونریزیت قطع میشه و بعدش پریود میشی وقتی پریود شدی قرص روکین رو بخور اما متا سفانه من ۱۵ از دفامد ۱۰ خوردم ولی خونریزیم کم نشد خیلی هم خونریزیم زیاده باید چیکار کنم میشه از الان قرص روکین رو بخورم یا حتما باید از روز اول پریودم باشه؟
- یائسگی
سلام خانوم دکتر . من 32 ساله هستم . نزدیک به دو ساله که برای بارداری اقدام کرده ام . لکه بینی قبل از دوره داشتم که بعد از بررسیهای فراوان مشخص شد که پولیپ دارم . با هیستروسکپی پولیپ برداشته شد . مشکض ضخیم شدن رحم هم داشتم که دوفاستون تجویز کردند دو ماه خوردم ولی دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم. مشکل تخمکگذاری ندارم و پریودهای منظم دارم . بین 25 تا 29 روز. بعد از مصرف دوفاستون دردهای پریود هم کمتر شد. قبلا میزان خونریزی زیاد بود ولی حدود 6ماهه که کم شده . ممکنه بخاطره مصرف دوفاستون باشه ؟ یا اینکه دچار یائسگی زودهنگام شده م؟؟و اینکه قبلا خون روشن بود ولی حالا تیره شده ( نه قهوه ای) شبیه خون مانده. لطفا راهنمایی بفرمایید
- اقدام به بارداری
سلام دکترعزیزم وقتتون بخیردختر 14ساله دارم تیروئید کم کار دارم سه ماه قرص لووکسین 50 میخورم تنبلی تخمدان وکیست درتخمدان دارم ونامنظمی پرید والان 6ماه قرص مدروکسی پروژسترون میخورم واقدام داریم وقرص پنتوپرازول برای معدم الان 5سال میخورم گفته تااخرعمرت باید بخوری، وقرص لتروزول لتراکس هم از3قاعدگی تا5روز خوردم من دیروز7روزه پریدیم بود پاک شدم ولی متاسفانه اقدام نداشتم وامشب هم فکرنکنم اقدام داشته باشم به علت کارشوهرم میشه از10شروع کنم یعنی دوروز ازپاک شدنم بگذره ؟؟؟؟میخوام باردارشم
- مادرانه
💞
- ببخشید من سنو کردم کیست حاوی اینترنال اکو 20/24دررتخمدان راست مطرح کننده کیست هموراژیک ،اندومتریوما رویت شد بعد من همسرم عمل واکزوتمی انجام داده من هم دو ماه پریود نشدم آیا امکان حاملگی هست
ببخشید من سنو کردم کیست حاوی اینترنال اکو 20/24م،م در تخمدان راست مطرح کننده کیست هموراژیک ،اندومتریوما رویت شد یعنی چی بعد من همسرم 15سال پیش عمل واکزوتمی انجام داد منم الان دو ماه پریود نشدم آیا امکان حاملگی هست
- دندان درد
سلام من یک هفته هست اقدام به بارداری کردم.و دو روز دندان درد شدید گرفتم میتونم برای کشیدن یا پر کردن برم دکتر؟ یا ضرر داره؟
- سونوی دفرمه بارداری
باسلام.من دوقلوباردارم هردو فعالیت قلبی نرمال دارنداما قل سمت راست۶هفته ووزنش ۸.۸۰میلیمتر ویکی۷هفته ووزنش ۱۳میلیمتراست..ودرقل سمت راست کیسه زردرنگ خیلی بزرگه..ودکترسونو گفته شاید ازبین بره وجذب بدن شه..... نظرشما چیه آیا قل سمت راستم ازبین میره
- اقدام به بارداری
سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر مادری هستم ۴۰ ساله که دو دختر دارم و حالا دو ماه میشه اقدام به بارداری داشتم من ۵ آذر اقدام به بارداری کردم آزمایش و سونو گرافی هیچی نشون نداده ولی خودم احتمال میدم باردارم ۶ بهمن سونو گرافی واژینال انجام دادم که گفت کیست کوپوس لوتئوم داری من اصلا کیست نداشتم ممنون میشم راهنمایی کنید که این کیست برای چه هست یعنی بارداری رخ نداده ؟؟ با سپاس از شما 🙏🙏🌹🌹
- با سلام حدود هفتاد روز هست که سزاربن سدم الاک پریود شدم قبل پریودی کار سنگین انجام دادم بعدش پریود شدم الان میزان خون ریزی نیبت به دوره های قبل قاعدگی زیاد تر است آبا احتمال باز شدن جای بخیه وجود دا د ؟ لخیه هام درد نمز کنخه فقط خونریزی زیاد هست در مقایسه با قبل
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، ببخشید دوره های پریودی من 42 تا 45 روزست سونو انجام دادم بهم گفتن کیست ندارم بنظرتون طبیعیه یا ممکنه تنبلی تخمدان باشه؟
- فلوید عروقی ومایع در لگن
سلام وقتتون بخیر درسونو واژینال که انجام شده علاوه بر میوم اینترامورال نوشته شده یک ناحیه اکوژن دارای مختصر فلوی عروقی در کاویته اندومتر دیده شد و همچنین مختصر مایع درلگن آیا خطرناک هست لطفا توضیح بدید ممنون
- سزارین،
چه مدت بعد از سزارین میتونیم شکم بند ،گن استفاده کنیم؟
- انتقال
من روز 10انتقال جنین بلاست هستم روزهای اول تا روز 9درد پریودی درد کمر داشتم ی کم سینم درد میکرد امروز هیچ علامی ندارم لک لانه گزینی هم ندیدم یعنی جواب میگیرم یان
- سلام من تو سیکل ای وی اف هستم دکتر بهم امپول سینال فکت و سینال اف داده از سوم پرویی دارم امپول میزنم برا پانچکر امروز روز شش پروییدمه امپول سینال اف تموم کردم میخواستم بپرسم تا کی باید بزنم برا پانچکر و دکتر گفته هشت پرویید بیا سونو بده
- عمومی
سلام دکتر چند هفته بعد از سزارین میشه نزدیکی داشت؟
- سقط
سلام من 1ماه پیش سقط داشتم و رفتم سونو گفتم بقایای جفت به اندازه 3سانت مونده به نظر شما با پریودی دفع میشه؟ تو رو خدا راهنماییم کنید
- بارداری ناخواسته
سلام خانون دکتر خسته نباشید،خانوم دکتر من فعلا مجردم و قبلا ازدواج کردم با یک اقایی صیغه هستم یک بار یک هفته بعد از پریودم رابطه داشتیم و بصورت طبیعی جلوگیری کردیم و انزال خارج از بدنم بود و هم من هم اقا مطمئنیم که منی داخل بدنم تخلیه نشدهولی شنیدم پیشاب هم ممکنه باردارم کنه، میخواستم بدونم که چقدر احتمال داره با پیشاب باردار شده باشم چون اگر باردار شده باشم واقعا حیثیت و زندگی و همه چیزم به باد میره و نابود میشم ممنون از شما که با پاسخگوییتون رنج ما رو کم میکنید


