Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عرق نعنا در بارداری
سلام ماه اول بارداری هستم خیل ضعفم میزنه و صبح های زود و اخر شب ها سوزش معده میگیرم خوردن عرق نعنا مشکلی ایجاد میکنه
- قرص دروسبلین
سلام خسته نباشید من با تجویز پزشک از قرص های دروسبلین استفاده میکنم از سه روز دوران قاعدگی بعد از یک هفته که دوران قاعدگی م تموم شد رابطه داشتم آیا با این قرص ها برای ضد بارداری است؟یعنی لازم نیست قرص اورژانسی بخورم ؟
- مصرف قرص استرادیول
سلام من ivfکردم هفته 9 با داریم قرص استرادیول 2میلی هرروز3نوبت همراه با شیاف وآمپول پروژسترون مصرف می کنم میخاستم بدونم کی قرص استرادیول قطع میکنه دکترم اصلا توجهی نمیکنه تهران ivfشدم الان زیرنظر متخصص ivfهستم توجهی به بیمارنمیکنه لطفا کمکم کنید خیلی استرس دارم ممنون
- پیشگیری از بارداری
سلام وقت بخیر یک دختر یک ساله دارم و برای پیشگیری از بارداری اولین بار میخوام از قرص ال دی استفاده کنم.میخواستم بدونم از روز چندم پریود میتونم استفاده کنم و اینکه اثرش از چند روز بعد از مصرف شروع میشه که بتونم نزدیکی داشته باشم.ممنونم
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام وقت بخیر دو دورس قرص سیپروترون کمپاند مصرف میکنم الان حدود ۸تا از قرص مونده امروز خونریزی داشتم خواستم ببینم باید مصرف قرصو قط کنم یا ادامه بدم؟
- تاثیر پودر رویال
- کرم واژینال
سلام خانم دکتر من دکتر رفتم گفت ترشح داری یخرده که بهم کرم واژینال داد با قرص سفکسیم من بعد پریودی تموم شد رابطه داشتم بزای اقدام آیا من این کرم استفاده کنم تو دوران اقدام مشکلی به وجود نمیاد
- مصرف آسپرین قبل بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر ممنون از اینکه به سوالات ما پاسخ می دهید در سوال قبلی که پرسیدم به خاطر کمبود ویتامین د به میزان( ۵/۵ )،شما پاسخ دادین که باید حداقل یک ماه قبل اقدام به بارداریم ویتامین د مصرف کنم و چون دو ماه قبل برای دو ماه اسپرین برایم تجویز کرده بودین مصرف کردم آیا برای یکی دو ماه آینده تا بارداری باز اسپرین مصرف کنم یا خیر؟ و اینکه میزان مصرف ویتامین د چه مقدار باشه و بعد اینکه اقدام کردم باز میتوانم از این ویتامین د و فولیک اسید ۴۰۰ استفاده کنم؟
- سقط جنین
من با قرص سایتوتک سقط کردم ولی زیاد خونریزی نداشتم لخته خونی خیلی کمی هم داشتم آیا بچه سقط شده
- کپسولواژینال ژینوفلیوس
دردوران پریودی
- سلاچهار روز بعدش رابطه داشتم فقط چون مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه که پریود بشم ؟
سلام پریودم ماه پیش ۵روز بود سه چهار روز بعدش رابطه داشتم و فقط مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه ؟
- داستینکس
سلام خانم دکتر من یکماه است پریودم عقب افتاده و باتوجه به اینکه موهای زائد زیر چانه دارم و مرز بودن تسترون و بالا بودن زیاد پرولاکتین برام گلوکوفاژ و داستینکس تجویز شده داستینکس دوبار در هفته میشه همزمان دوتا باهم مصرف کرد یا نه؟ و اینکه سومیش داره مصرف میشه هنوز پریود نشدم
- تاخیر در پریودی
سلام وقت بخیر دکتر من قاعدگی نامنظم داشتم و حدود۵سال سیپروترون مصرف میکردم وقاعدگی منظم داشتم اما حدود یک و ماه و نیم پیش دکترمو عوض کردم و دکتر گفتند دیگه سیروترون نخورم و بجاش مدروکسی پروژسترون و متفورمین برام نوشتند و گفتند تنبلی تخمدان دارم ۴دی که پریود بودم گفتنداز ۱۴ام قاعدگی شبی دوتابخورم منم از ۱۷ام دی خوردم و قرصام ۶بهمن تموم شد اما هنوز پریود نشدم من ماه پیش با نامزدم از طریق فقط تماس از پشت ارتباط داشتم بدون دخول مقعدی یا واژنی فقط تماس بود میخواستم بدونم این علت تاخیری از عوارض داروهاست یا ممکنه احتمال حاملکی باشه ممنون میشم کمک کنید
- سرطان تخمدان
سلام . آندومتیوز دارم . کیست شکلاتی سمت چپ تخمدان . قرص هم مصرف میکنم . رفتم تست ca125 دادم جواب تست ۳۴۴ بود . میخواستم ببینم بدخیم شده با توجه به اینکه پارسال این موقع نتیجه تست ۳۹ بوده ؟ ۳۶ ساله هستم
- مصرف دارو
سلام ببخشید من در دوران شیردهی هستم دچار مشکل گلودرد شدم پزشک برای من پودر روتارین تجویز کردن میخواستم بدونم مجاز به مصرف هستم
- لابیاپلاسی
سلام میخواستم بدونم اگه همراه نتونیم واسه عمل لابیاپلاستی بیاریم اشکالی داره یعنی از نظر بیمارستان و دیگه اینکه بعد عمل تو راه رفتن مشکلی بوجود میاره که دیگران متوجه شن اخه با خونوادم راحت نیستم
- سقط
سلام من یک ماه پیش سقط داشتم الان 2 سانت بقایا مونده دکتر کورتاژ رو پیشنهاد داده ولی من نمیخوام. بهم مترژن داده و آنتی بیوتیک با دارو میتونم دفعش کنم یا واقعا باید کورتاژ بشم
- ترشح خونی
سلام خانوم دکتر من 20 سالمه که سقط جنین تو9هفته داشتم کورتاژ شدم الان25روزمیگذره چراهنوز پریود نشدم؟ولی ترشح خونی دارم ایاخطری داره ؟تاکی عادیه؟
- احتمال سقط
سلام ازشیاف و دارو استفاده میکنم و خونریزی شدید ودفع لخته خیلی بزرگ دارم با درد فراوان اما بعد دفع دردم کمتر میشه نمیدونم احتمال سقط میدم چون لخته های بزرگ میدیدم ایا شیاف و داروها بازم مصرف کنم تا سونو یا قطعشون کنم هفته هفت بودم
- سلام خانم دکتر وقت بخیر دوسه شب دارم کرم واژینال استفاده میکنم شب سوم خیلی پایین شکمم درد میکنه چکارکنم؟ادامه بدم یا نه


