Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد از هیستروسکوپی
سلام. روز بخیر.من رحم دو شاخه داشتم که با هیستروسکوپی شاخه میان رحم رو برداشتم به من گفتند رحم آماده بارداری هستش بعد از دو ماه تست مثبت شد ولی بعد از یک هفته به خونریزی افتادم از اون به بعد هم سر آزادشدن فولیکول هم پریود خونریزی دارم علتش چی میتونه باشه؟آیا من میتونم بارداری بی خطر رو تجربه کنم
- باردار
باسلام بنده بعدیک هفته بعدازپریودی لکه بینی داشتم باتجویزپزشک درحال مصرف قرص پروژسترون هستم پزشک سونوبرایم نوشته ودرمتن سونونوشته اندومتربانمای اکوژن منطبق بافازترشحی میباشدباتوجه به روز۵ سیکل ماهیانه یافته ای غیرنرمال محسوب میشودوهورمون درمانی توصیه میشود این متن نگرانم کرده آیامشکلی دارم میخام بارداربشم توروخداجوابم رابدید؟اثلایعنی چه؟
- سرکلاژ
سلام خانم دکترمن هرچقدربه مطب زنگ میزنم جواب نمیدن،ساعت چندزنگ بزنم ،من میخوام حضوری بیام اونجا؟
- اقدام ب بارداری
سلام من چند وقته معده درد گرفتم رفتم دکتر قرص پنتو پرازول و فایمتدین داد این قرصا مشکلی ندارن برای اقدام ب بارداری
- بارداری
سلام چندروزبعدقطع انتی بیوتیک نیش کشت ادرارداد درست باشه
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر عذرمیخوام من روز آخر پریودم یه رابطه بدون دخول داشتم برخوردی آن با منی نبود ولی شک کردم دو سه ساعت بعد۴تا ال دی خوردم۱۲ ساعت دیگه هم ۴تای دیگه خوردم مجدد یه هفته بعد پریود شدم اما مدتش۳روز بود سه روز خونریزی کامل و لخته روزای دیگه تاروزهفتم لکه و اینا بود خواستم بدونم احتمال بارداری هست یا نه چون واقعا مضطربم خواستم بدونم پریود بعدیم کی میشه تاریخ خودم یا از تاریخ این خونریزی دوم ممنون میشم جواب بدید
- جوش و عفونت رحم
سلام خسته نباشید.من خیلی جوش میزنم.نه مشکل هورمونی دارم نه کیست. هیچ مشکل دیگ ندارم. هرقرصیم خوردم برا جوش فقط ی مدت کوتاه جلوشو گرفته بعد باز زدم. تنها مشکلم عفونت رحم و واژنه که اکثرا درگیرشم. میخواسم بدونم عفونت رحم و واژن باعث جوش زدن میشه؟
- تغییر دادن زمان پریود
با سلام و احترام.من به دلیل سفر و داشتن مراسم خاصی در ۳۰ تیرماه نمیخوام اون روز پریود باشم.این ماه ۲ تیر احتمالا پریود میشم و ۲۸ روز بعد یعنی ۳۰ تیر ماه احتمالا تاریخ پریود بعدی هست که نمیخوام پریود باشم۳۶ ساله هستم دارای یک فرزند.قرص جلوگیری مصرف نکرده ام در این سالها.به نظر شما بهترین کار برای به تاخیر انداختن پریود چی هست؟ اگر از الان که ۵ روز به ۲تیر مانده شروع به خوردن قرص I'd کنم و تا تاریخ ۱۰ تیر بخورم آیا پریود تاخیر میفته؟ و ماه بعد سر زمان قبلی پریود میشه یا با توجه به تاخیر ؟
- تداخل دارویی لووتیرکسین با قرص ال دی
سلام من برای عقب افتادن پریودم میخوام قرص ال دی بخورم در حالی که کم کاری تیروئید دارم قرص لووتیروکسین میخورم میخواستم ببینم این دارو ها باهم تداخل ندارن واینکه پریودم عقب میفته یا نه ؟این قرص روی تیروئید اثر میزاره یا نه ؟ممنون میشم جواب بدین
- غربالگری
سلام من ریسک سندروم داون زده یک به 190. ریسک تریزومی 18 کمتر از یک به 100000. ریسک تریزومی 13یک به 14000 و ntd رو هم یک به 7700 زده و cutoff آزمایشگاه یک به 250 برای من یک به 190 راهنماییم کنید
- بارداری وترشحات
سلام میتونم براترشحاتم زیادهفته۲۵ام نترانیدازول دکتربهم داده میتونم دوهفته یبار استفاده کنم ترشحاتم عفونی نشه
- بارداری
سلام باردارم ۲۶ هفته بجای پودر لیدی میل که هیچ داروخونه ای نتونستم پیدا کنم میشه ترومام استفاده کنم؟
- استفاده از قرص پروژسترن برای باردارشدن
سلام من 19سالمه یک ساله ازدواج کردم وشش ماه اقدام به بارداری کردم ماما برام قرص مدروکسی پروژسترون و ویتامین اهن نوشتن برام دوماهم بود که خون ریزیم خیلی کم بوده در حدی که دوروز بوده و این دروز یک نوار استفاده کردم تستم دادم منفی بوده
- پرده بکارت
تشخیص رابطه در پرده حلقوی ارتجاعی با ازمایش خون و ادرار ممکن است؟؟
- کیست همراژیک
سلام و احترام در سونوگرافی رحم و تخمدان من کیست هموراژیک به قطر 27 میلیمتر مشاهده شده آیا خطرناک هست؟
- طریقه مصرف دارو در بارداری
سلام وقت بخیر ۶ هفته باردار هستم و حین معاینه فرمودید لخته کوچکی دارم و برام شیاف اکتوژست تجویز کردید و فرمودید حتما شب استفاده کنم منتهی متاسفانه نوع استفاده روی جعبه ذکر نشده خواستم بپرسم باید واژینال استفاده کنم یا مقعدی؟ ممنون🙏
- مایع اکوفری
سلام وقت بخیر من امروز یه سونو رحم دادم که همه چیز طبیعیه فقط نوشته مایع اکوفری بصورت خطی بین دو لایه اندومتر دیده میشود؟؟ میخواستم بدونم این یعنی چی
- آیا قرص ال دی کیست سینه میاره؟اگه به مدت طولانی خورد
- ترشح بوی اهن نشانه چیست
- داروی اووبوست
بهترین زمان شروع کپسول اووبوست از کدوم روز پریود هست؟؟


