Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال مهم
سلام بالای مثانه انگار که یه لولس که التهاب داره و خارش داره و حس خیسی دارم. علت چیست؟ ترشحاتم مشکلی نداره ایا عفونت لوله رحم است؟
- توده پستان
توده هایپواکو به اندازه ۲سانت در پستان دارم خیلی میترسم سنمم ۲۶ حتما باید نمونه برداری شه؟
- توده
سلام خانم دکتر توی جواب سونوی مادرم یه توده هیپو اکو در پستان سمت راستش وجود داشت که مشکوک به سرطان بود دکتر بیوپسی پیشنهاد داد بیوپسی رو انجام دادیم ولی جوابش ۱۰ روز طول میکشه حالا با گذشت یه هفته اندازه ی توده بنظرم کوچیک تر شده آیا این ممکنه خبر از خوش خیمی بودنش باشه؟
- سلام من رفتم سونوگرافی نوشته رحم بواکوی میومنرهتروژن دیده شد اابعادبزرگترازنرمال
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- سرکلاژ شکمی
سلام باتوجه به این که در سرکلاژ شکمی از بالاترین نقطه رحم دوخته میشه نخ سرکلاژ موجب پارگی کیسه اب نمیشه؟
- زیبایی
برای شلی وگشادی واژن شما جراحی یا لیزر کدوم رو پیشنهاد میکنید
- برداشتن رحم و تخمدانها
سلام خانم دکتر،میخواستم بدونم عمل برداشت رحم از طریق لاپاراسکوپی انجام میشه یا باید جراحی باز بشه؟؟؟ مادرم یه کیست ۸سانت هم داره و میوم
- درد بخیه سزارین ازداخل وخونریزی به مدت دوماه
سلام من دوماه زایمان کردم جای بخیه هام از داخل درد میکنه و بعد خونریزی دارم
- فتق ناف وزایمان
سلام من هشت ماه باردارم دچارفتق ناف شدم زایمان طبیعی باعث پیچ خوردگی روده هام نمیشه میتونم سزارین بشم
- کلسیفیکاسیون چیست؟
درجواب سونو من نوشته ضخامت اندومتریال 8میلیمتر است .کلسیفیکاسیون دردیواره قدامی رحم دارد.تصویر هیپواکو دردیواره قدامی رحمددارد که به نفع فیبروم است.ایناخطرناکه؟
- لکه بینی بعد اززایمان
سلام من 5ماهه پریود سزارین دم که سزا ین چهارم بود ولوله هام بستماما هنوز لکه بینی دارم ویک بار پریود شدم. دکتر یه بار هورمون بهم داد چون ضامت رحمم کم بود. بهد دوباره رفتم گفتن زیاد ده وجستیران دادن اما نخوردم حال چی کارکنم؟
- هایپراکو
سلام توده هایپراکو به ابعاد ۲۴×۱۵ در رحم من دیده شده وداراری ساقه عروقی است ومیوم اینترامورال زیادی در خلف بادی رحم هم دیده شده بنظر شما من باید رحم خود را خارج کنم
- میشه نتیجه آزمایش و بگید
- عمل افتادگی رحم
سلام من افتادگي رحم دارم و ميخوام عمل انجام بدم همراه با لابيا پلاستي و تنگ كردن واژن آيا امكانش هست؟؟؟
- سوال از دکتر زنان
من ۳۵ سالم و یک دختر ۷ ساله دارم . چند وقت ترشح سفید یا بی رنگ دارم . ولی احساس میکنم بوی بد دار آیا لازم به دکتر حضورا مراجعه کنم؟
- ضایعه اکوژن
سلام وقتتون بخیر من نودوچهاروز پیش سزارین کردم و هنوز خونریزی دارم، سونو انجام دادم، اکوژن با ابعاد۱۰.۸.۸دیده شد آیا نیاز به عمل جراحی داره؟
- سلام خسته نباشی،دخترمن باید دو روز پیش پریود میشد ولی نشده جمعه این هفته هم کنکور داره میترسیم همون روز پریود بشه چیکار کنیم زودتر پریود بشه و از بیحالی و کسلی دربیاد
سلام،دختر من کنکوری هستش،باید دوروزپیش پریود میشد ولی نشده خیلی بیحال و کسل هستش واینجوری نمیتونه به برنامه برسه کنکورش هم سه روز دیگر چیکار کنیم که زودتر پریود بشه ،لطفا راهنماییتون کنید
- خونریزی بعد از استفاده از قرص واژینال
- درمورد قرص مجسترول
با سلام من بخاطر ضخامت اندومتر دکتر سه ماه وهرروز یه عدد قرص مجسترول ۴۰ تجویز کرده ایا با قطع نشدن قرص پریودی صورت میگیره ممنونم راهنمایی کنید


