Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
باسلام من بارداری اولم سزارین بود بعلت کم شدن مایع آمونیاک در هفته 37 مجبور به سزارین شدم 5سال از زایمانم گذشته آیا بارداری اکنون می توانم طبیعی تولد داشته باشم اکثرا می ترسانند که رحم پاره می شود لطفا راهنمایی کنید؟
- ساکشن
سلام.میخاسم بدونم برداشتن چربی روی ناحیه تناسلی جزو همین جراحی زیبایی هست یا با لیپوساکشن هم انجام میشه؟و شما انجام میدین اینکارو؟
- ضد بارداری
من یک آمپول سه ماه ضد بارداری زدم سه ماه تمام شد فقط چند روز بعدش خیلی کم دیدم دیگه ندیدم یعنی پریود زیاد نشدم لطفاً راهنمای کنید چکار باید کنم
- سقط مکرر
سلام خانم دکتر . من ی بارداری موفق داشتم . در طی سه سال گذشته سه سقط داشتم یکی قلبش تشکیل نشد و دو تای دیگه در سه ماهگی سقط شدن . آزمایشات ژنتیک و غیره مشکلی نشان ندادن به جز ترومبوفیلی ارثی . 47ساله هستم و نمیخوام از تخمک اهدایی استفاده کنم . به نظر شما برای باردازی موفق راه حلی هست ؟ ممنون از شما
- درد سمت راست بخیه سزارین ناگهانی در ورزش بعد از ۶ سال
سلام وقتتون بخیر ببخشید حدود ۴ روز پیش در باشگاه ناگهانی سمت راست زیر بخیه های سزارین که )حدود ۶ سال پیش سزارین شدم) درد گرفته که فقط همون قسمت راستش الان با سرفه خیلی درد میگیره و میسوزه اون قسمت باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام یه توده هایپو اکو تو سینه راستم بهااندازه۱۰در۶مشاهده شده.آیا خطرناکه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم من صب ساعت 4و5 صب رابطه با نامزدم داشته ام ولی منی روی واژن ریخته شد ولی با دستمال کاغذی پاک کردم یکم روی واژن نامزدم پخش شد الانم احساس خستگی حالت تهوع داره و پاهاش سرد هنوز قرصم استفاده نکرده میخواستم ببینم احتمال بارداری هست واگه قرص اورژانسی بخوره جلوی بارداری را میگیره
- ادامه سوال تخمکگداری
ادامه سوال قبلی، از صبح گاهی اوقات دردش بیشتر میشه گاهی اوقات کمتر،علت چیه؟بخاطر تخمکگداری یا ممکنه عفونت باشه؟خارش و سوزش ندارم
- تحریک بدون ارگاسم
عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
بنده میخواستم بدونم اگر دختری در زمان مجردی گاهی اوقات (دفعات اندک)تحریک بشه و ترشح هم داشته باشه(تمامی علائمی که فرد را برای رسیدن به ارگاسم آماده میکنه) ولی به درجه ارگاسم نرسه و فقط در حد تحریک باقی بمونه آیا امکان ناباروری و یا کیست تخمدان و رحم در آینده برای او وجود داره؟ - کیست دارای سپتا
سلام من بچم یه ماهه شه وکیست دارای سپتا با ابعاد13.5*18مشهود است . آیا خطرناک است
- مربوط به پاپ اسمیر
سلام. من خرداد ماه تست پاپ اسمیر دادم. اما تیرماه و همین ماه قبل از پریودیم لکه میبینم حدود یک هفته، آیا میتونه علتش آزمایش پاپ اسمیر باشه؟
- سلام من پریودنامنظم داشتم دکترقرص سیبل داد بعدازقطع کردن قرص هفت روزلکه بینی داشتم الان هم خونریزی شدیددارم من چون توپریودی هم خونریزی زیادی داشتم دکتراین قرصوبهم داده بودالان چیکارکنم بدترشدم
- بارداری
سلام ممنون میشم جوابمو بدین...من زمان تخمک گذاریم رابطه مشکوک داشتم سه روز قبل موعد پریودم بمدت سه روز خونریزی داشتم روز چهارم قطع شد و روز پنجم خیلی خیلی کم خونریزی داشتم با این اوصاف میخاستم بدونم احتمال بارداری هست یان؟ممنون
- سلام اگه قسمت داخلی بالای واژن پاره شه میتونه عصب ان ناحیه و بقیه ی بدن رو هم درگیر کنه
- بالارفتن ca125
با سلام مادرم به علت کانسر تخمدان در سال ۹۳ جراحی شد و کموتراپی نیز شد .الان که برای چکاپ رفتیم سی تی نرمال هست ولی ازمایش ca125 بالا رفته در حد ۵۰.سونوی واژینال انجام دادیم مشکلی نبود فقط چند نابوتین سیست کوچک در سرویکس مشاهده شو.دیگه چیکار کنیم دلیل بالارفتن آزمایشش رو بفهمیم؟
- بررسی ازمایش خون غوبالگری اول در حاملگی
كمي توضيح درباره نتيجه ازمايش وريسك ها عدد ان تي;1:37 mom:1.18 final risk 1.1320 papp-A:result: 12.30 ug/ml ,mom: 0.62 free B_hcG ..result: 27.00ng ..mom: 0.93
- تاخیر در پریود بعد از سقط جنین
سلام من بچم به وسیله دارو از طریق پزشکی سقط شد و همه چیز موفق بود و ۱۳ روز خونریزی و لکه بینی داشتم و بعدش پاک شدم دوباره ۱۹ روز بعد پریود شدم و تا ۱۰ روز ادامه داشت اما الان از موعد قبل پریودی ۲۹ روز گذشته و دومین پریودم اتفاق نیفتاده چکار کنم لطفا راهنمایی کنید نگرانم خدا کنه باردار نباشم چون بدنم خیلی ضعیف شده با سقط قبل از سقط فاصله سیکل هام ۲۶ تا ۲۸ روزه بود
- مصرف قرص دوفاستون
من حدودا یک سال ونیم هست دوفاستون میخورم هیستروسکوپی انجام دادم علت آن هایپرپلازی و پولیپ رحمی هست ۴۶ سال دارم مدت ۴۰ روز هست که پروید نشدم آیا قرص را استفاده کنم یا خیر؟ چکار کنم؟ خیلی استرس دارم و نگرانم ممنون ازپاسخ شما
- سلام خانم دکتر من ۲۱ سالم این قرص دومامد رادوماه استفاده کردم الان پریودم منظم نیازبه ادمه قرص هست یانه
- سلام کیست تخمدان دارای اینترنال اکو به ابعاد 34یعنی چه آیا باعث ناباروری می شود یا خیر
خانمی که کیست دارای اینترال اکو به اندازه 34 میلی داشته باشد چیست و آیا باعث نازایی می شودیا نه


