Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سفید شدن ناحیه تناسلی
سلام میخواستم بپرسم دلیل سفید شدن بین لب های درونی و بیرونی واژن چیه با آب و صابون ک میشورم تمیز میشه ولی دوسه روز دیگه بازم سفید میشه عین زبون بعضیا ک روش سفید میشه اگه داروی خاصی هست میشه بگین ممنون
- حاملگی
سلام وقت بخیر ببخشید خانوم دکتر من بی بی چک زدن مثبت شد واینک باشگاه میرم تی ارایکس ضرر نداره ؟
- عفونت وارن
سلام من مجرد هستم دو ماه عفونت پنیری داشتم و برفک اطراف دهانه واژن ولی توجهی نکردم امروز دیدم دهانه رحمم کمی زخم شده دلیلش چیه ؟میدونم باید ب دکتر مراجعه کنم لطفا یکم راهنماییم کنید ک چ دارویی مناسبه ؟
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشید من یه هفته هست که پریودم تموم شده بود اما باز بعد از یه هفته خونریزی دیدم علتش چی هست مگه میشه تو یه ماه دوبار پریود شد
- سلام وخسته نباشین ببخشید امکان داره که این جنین من که رشدش وایستاده بخاطر مصرف غذاهای سرد باشه یا علت دیگری داره ممننم از راهنمایی خوبتدن
- درمان عفونت دائم چیست
- پلی کیستیک وتنبلی تخمدان
باسلام دخترم 21سالشه یکسال قرص راکوتان براجوش صورتش استفاده کرده تازه بردم سونودادگفتن پلی کیستک وتنبلی تخمدان داره میخواستم بدونم چندماه طول میکشه اثرراکوتان ازبدنش بره به حالتی طبیعی برگرده چون قبلا تنبلی پلی کیستیک نداشت ممنون میشم راهنمایی کنین
- قطع مصرف قرص سیبل
سلام من چند ماهه که آ یو دی گذاشتم و به دنبالش فاصله ی پریودم کم شده بود و خونریزیم زیاد . دکترم قرص سیبل رو تجویز کردن . اما بلافاصله بعد از اتمام پریودیم دچار دردهای خفیف زیر شکم و ادامه ی لکه بینی شدم . طوری بعضی از روزای آخر مثل روزای پریود خونریزی دارم . می تونم مصرف قرص رو قطع کنم ؟ تا الان حدود ۱۵ تا استفاده کردم
- درد بخیه سزازین بعد سه سال
سلام بعضی اوقات درزمان بلندشدن یاخم راست شدن احساس درد شدید در محل بخیه میکنم سه سال از سزازینم گذشته ولی این درد بعضی اوقات دارم حتی در زمان ورزش کردن و ورزش شکم
- اندازه آلت شوهرم
سلام خانوم دکتر اندازه آلت شوهرم 10 سانته. برای ازدواج مشکلی نیستش؟
- سوال مهم
سلام خسته نباشید من حدود ۶۸روز پیش یعنی اول اسفند ماه سرما خوردم بعد بویایی و چشایی من رفت گفتند کسانی که این علایم رو دارند ممکنه کرونا گرفته باشند و الان در حال حاضر خوب خوب هستم کاملا سالم و هر روز ورزش میکنم خواستم بیام ویزیت قبل از بارداری منشی شما گفت نمی توانم نوبت بدن بهتون خب یعنی الان که نزدیک ۷۰روز گذشته آخه من که کرونا ندارم اینقدر ترسیدن میخوام آزمایش های قبل از بارداری انجام بدم که خیالم راحت شده که راحت اقدام به بارداری کنم الان بنظر شما چه کار کنم؟؟؟ میخوام قبل از پریودی ویزیت شم
- بارداری
سلام خانم دکتر.من ۲۳ساله هستم ۱بارداری پوچ داشتم کورتاژ شدم.بعد اون ۱بارداری ۲۱هفته داشتم که سزارین شدم و زایمان زودرس شد.وبرای سومین بار باز باردار شدم با وجود سرکلاژ رحمی باز ۲۱هفته زایمان زودرس شد.من تا بحال کلی سونوگرافی واژینال دادم بارداری دومم سزارین شدم تاحالا اصلا گزارش کوچکی رحم یا ناهنجاری نداشتم پریودیامم خداروشکر منظمه.الان میخوام سرکلاژ شکمی بکنم آیا ممکنه رحمم کوچیک باشه و تا الان دکترا نفهمیده باشن طی این همه سونو سزارین؟فقط عکس رنگی ندادم.نظر شما چیه
- سلام خانم ۵۱ ساله هستم خشکی واژن درحین رابطه دارم واصلامیلی به رابطه ندارم واین موضوع نگرانم کرده لطفامن راهنمایی کنید خانم دکترممنون
- پریودی
من دوماهه هردوازده روز پریود میشم اونم شدید چرا
- ازمایش انومالی
سلام ازمایش غربالگری اول را دادم کروموزوم t21 با خطر بالا ذکر شده ۱/۵۳
- کانون اکوژن در رحم
سلام، در رحم کانون اکوژن باابعاد 12/6 وجود دارد، آیا نیاز به جراحی دارد؟
- سلام شوهرم ناتوانی جنسی داره میخواد آزمایش اسپرم انجام بده اگه قرص سیلدنافیل سیویا صد بخوره مشکلی نداره برای آزمایش بده
- دفع بقایا
سلام هفه گذشته سقط هفت هفته ای داشتم روز اول خون ریزی شدید دوروز بعد سونو دادم گفت بقایا دارم ۳۱،۱۷ و۲۱معادل ۷سیسی دکتر زنان گفت باید کورتاژبشم رفتم بیمارستان بلوک زایمان گفتند احتیاج نیست خودش دفع میشه هیچ دارویی بهم ندادن الان ۵ روز خودم دم نوش با قرص متیل ارگونوین میخورم همچنان خون ریزی دارم لخته های ظریف وچسبناک ،به نظر شما چیکار کنم ؟ آیا دفع نشده هنوز
- پریود
سلام من خانمی ۲۰ ساله هستم الان حدود یک سال ازدواج کردم قبل و بعد ازدواجم هنگام پریود درد زیر شکم و درد مقعدی زیادی دارم وحتی نشتن در روز اول واسم سخت است والن هم پنچ ماه که قصد بارداری دارم ولی بارداری صروت نگرفته و پریود هم نامنظم هست
- سلام خانم دکتر من سنگ کلیه دارم دارم قرص پورترال میخورم و آفاکسیم میتونم قرص مدروکسی بخورم؟ چون از امشب باید بخورم این سه قرص باهم میتونم بخورم؟


