Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تهوع بارداری
سلام روز بخیر من بیمار خانوم دکتر هستم نزدیک به ۳ماه باردارم ،حالت تهوع دارم میخواستم ببینم اجازه ی مصرف قرص دمیترون (اوندانسیترون) رو دارم؟
- فیستول
سلام آیا فیستول جزئی واژن با دارو رفع میشه؟چه دارویی مورد نیاز هست؟ از علائم فیستول فقط باد واژن دارم لطفا اسم دارو را بفرمایید تا بیشتر نشه و نیاز به جراحی نباشه
- سلام خسته نباشید من مشکل نازایی داشتم رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون داده اما داروخانه طریقه استفاده را نوشته فقط نوشت میشه راهنمایی کنین
- سوال
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم من گاهی اوقات داخل واژنم از درون سمت چپم حس درد سوزنی دارم انگار یه سوزن اون تو هست دردش غیر قابل تحمل تا نیم ساعتی میمونهاین درد فقط یه طرفه است . تو ظاهر واژنم هیچ ضایعه ای نیس این دردم از داخله.من باکره ام برم دکتر معاینه بشم متوجه میشه مشکلم چیه بنظرتون مشکل من چیه ؟خیلی خیلی ترسیدم نمیتونم با کسی هم در میون بذارم دکتر رفتن هم فعلا برام مشکله ممنون میشم راهنماییم کنید
- سونو تخمدان
سلام 44سالمه در سونو من نوشته شده : در تخمدانهاآتروفیک -- ادنکسها ضایعه مشاهده نشده . یعنی چه؟
- لابیاپلاستی
باسلام . شما لابیاپلاستی با هدف زیبایی رو ، با در نظرگرفتن عوارضش ، توصیه میکنین ؟ شما انجام میدین ؟ با لیزر ؟
- مربوط به زنان
سلام خسته نباشید من یک ماهی است ک سقط داشتم الان ترشح چسپناک قهوای رنگ داشتم به اندازی یه سر ناخن زاج سفید مصرف کردم الان عفونت مثل دستمال کاغذی ازم میاد نمی دونم و کرم واژینال استرومارین هفته دوبار و فلوکونازول هم مصرف میکنم آیا عفونت کامل دفع می شود و تا کی پریود نمی شوم بعد از سقط
- بارداری
سلام من دیشب نزدیکی داشتم صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم باز باید بخورم؟ احتمال بارداری با این سه تا قرص بازم هست؟؟؟
- سوال زنان
سلام ببخشید در سونوگرافی رحم که انجام دادم نوشته درون کاویته آندومتر رحم تصویر یک ناحیه اکوفری دیده شد این یعنی چی من خیلی نگرانم ممنونم جواب بدین .
- سلام. آیا روزی ۳ تا استرادیول را باید با هم خورد؟؟؟
- من روز ۱۳ انتقالمه
سلام و وقت بخیر من ۱۳ روز پیش ای وی اف کردم روز نهم و روز دهم بی بی چک زدم هردو مثبت شد . شیاف و آمپول پروژسترون استفاده میکنم امروز ک روز ۱۳ انتقالمه کمی لکه قهوهای دیدم آیا باردارم یا خیر
- پیدایش لکه سفید روی کلیتوریس در دختران چیست
دخترم ۱۱ سالشه و مدتیست در ناحیه کلیتوریس سفیدی هایی به وجود اومده. اول فکر میکردم شاید عفونت باشه واسه همین چندبن بار توی تشت سرکه نشوندمش ولی خوب نشد علتش چیست؟ ربطی به بلوغ داره یا نوعی بیماریست؟
- خونریزی
سلام تقریبا ۱ ماه شد که پریود هستم و قبلش ۳ بار پریود شدم نمیدونم چرا با خوردن قرص خونریزی هست وقتی قرص سیبل رو استفاده میکنم مرتب دارم میخورم برای درمان کیست ولی خونریزی اصلا قطع نمیشه و نمیدونم مشکل از کجا هست
- سلام دو بسته قرص دزوسپتیو مصرف کردم ایا پریود میشوم یا نه؟
- کیست مولتی لوکوله
ایا کیست مولتی لوکوله 5سانتی متر با دارو درمان. میشه
- زنان
سلام خسته نباشین من یک ماه هست ک سزارین شدم الان ترشحات زرددارم مجبورم همش پداستفاده کنم این ترشحات عفونت؟ ممنونم ازپاسخگوییتون
- رفع تیرگی دستگاه تناسلی ومقعد وکشاله ران
میشه هزینه ی رفع تیرگی واژن ومقعدوکشاله ی ران روحدودی لطف کنین؟
- سلام در سنوگرافی من بند ناف با یک شریان ویک وریدمشاهده شد یعنی چه؟ایا خطرناک است؟
بند ناف بایک شریان خطرناک است؟
- زگیل تناسلی
سلام مبتلا به زگیل تناسلی نوع 58 هستم بعد از 6 جلسه درمان قرار بود یک ماه بعد برای چکاب به دکتر مراجعه کنم اما چون بازم مشاهده کردم از سرکه سیب استفاده کردم و تعدادی رو از بین بردم یک ماه بعد به دکتر دیگه ای مراجعه کردم گفتن داخل واژن دوتا دارم بیرون 3 تا درحالی که من اصلا لیزر داخل نشده بودم نمیدونم چرا پزشکم داخل رو معالجه نکردن این دکتر متخصص باز فقط دارو تقویت سیستم ایمنی دادن گفتن تا ویروس از بدن نره هرچقد برش داری بازم در میاد آیا واقعا نباید فعلن بردارنش؟ نظر شما چیه؟
- تورم بدن یک هفته پس از کورتاژ
روزبخیر. من در هفته ۱۱ سقط خوبخودی داشتم. قرص دادن کهدفع بشه دچار خونریزی شدید شدم اما جنین دفع نشد و کورتاژ فوری انجام شد. درست یکهفته بعد از عمل یک تورم خفیف اما قابل حس در پاها و دستها و بدنم شروع شد که بعد از دو ماه هنوز هست وکم و زیاد میشه. همراه با احساس سنگینی. سونوگرافی شدم و ظاهرا همه چی اوکی هست. بعد از کورتاژ خونریزی کمی داشتم و اولین پریودم فقط یکروز ! طول کشید اما تقریبا شدید. از اون موقع هنوز پریود نشدم. تست بارداری میدم هر هفته که خیالم راحت باشه. آزمایش دادم. کلیه وتیرویید و قند خون و.. همه چیز عادی بود. در آزمایش ادارارم خون وجود داشت ( البته برای خودم قابل دیدن نیست) کمی حالت سرگیجه دارم. اما سر کار میرم و ورزش رو شروع کردم. ممکنه این تورم خطرناک باشه؟ در مدت بارداری همتوورمم خیلی زیاد بود. ضمنا به دلیل قطع ورزش که معمولا انجام میدم اضافه وزنم زیاد بود. حالا نمیدونم مربوط به مصرف نمک و تغذیه ست یا عوارض سقطه یا هورمونیه. باید صبر کنم یا آزمایش خاصی انجام بدم. لطفا راهنماییم کنید. چون تا قبل از بارداری همه چیز واقعا عادی بود. تب و درد خاصی ندارم.


