Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من سرگیجه وسردرد داشتم رفتم ازمایش گفتن کم خونی داری گلوبولهای سفیدت پایین فرستادن سونوگرافی به خاطر خونریزی شدید در قاعدگی الان تو سونوگرافیرحم دارای ابعاد بزرگتر از حد نرمال۴۶* ۱۱۶ میلیمتر اکوی میومتر هتروژن است تصویر فوکوس های اکوژن ونواحی هایپواکوی به صورت منتشر در میومتر رویت شده که مطرح کننده ادنومیوزیس منتشر در رحم می باشد یک میوم اینترامورال به قطر ۷میلیمتر در جدار قدامی فوندوس رحم رویت شد
ایا خانم دکتر این سونوگرافی مشکل زیادی داره من میترسم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشیدایا خوردن قرص لتروزل بدونه دستوردکترخطرناکه روزی چندعددبایدخورچندبسته
- لکه بینی
سلام خداقوت هنوز دو عدد قرص زرد رنگ سیبل مونده که دیشب لکه دیدم، دلیلش چیه؟
- سطح بتا بعدسقط
سلام بتای ۴ چهارماه بعد از سقط طبیعی است؟ ممنونم
- انتقال جنین و دگزا
سلام خانم دکتر ،من چند روزه انتقال جنین انجام دادم دکتر بهم آمپول هپارین و قرص دگزا داده ،میخواستم بدونم چرا همزمان با این آمپول قرص دگزا هم باید بخورم؟ اصلا کاراییش چیه؟ضرر نداره؟
- علت پریود نشدن از قرص گین آپ
سلام خانم دکتر من این ۱۷ روزه ک از قرص گین آپ استفاده میکنم و امروز خیلی درد شکم دارم و پریود نشدم یعنی ممکنه پریود نشم از این قرص
- درد ناحیه کلیتوریس
سلام خسته نباشید من 15سالمه مدتی پیش قبل از قاعدگی با لمس کلیتوریس دردی حس میکردم و در دوران قاعدگی رفع شد اما بلافاصله بعد از تموم شدن قاعدگی دوباره اغاز شد اما شدت درد هنگام لمس کردن کمتره و خونریزی نداره چک هم کردم چیز غیر طبیعی به چشمم نخورد تا الان رابطه ای نداشتم علتش چیه؟دردش همیشگی نیست میره و میاد فقط هم در صورت لمس کردن حس میشه.سوزش و خارش هم ندارم
- زنان
سلام تو ازمایش پاپ اسمیر ThinPrepتیک خورده ومن نگرانم میشه لطفا جواب بدین
- سلام من خانمی 50ساله هستم امروز برای چکاب سالانه به دکتر مراجعه کردم که در سونوگرافی شکم ولکن یه کانون اکوژن شبیه بافتچربی با حداکثرقطرحدود35مم دیده شدکه ابعاد رحم مبا ابعاد 40-100مم بودکه بیش از حدنرمال بودکه دکتر گفت یا سونوگرافی واژینال یاام ار ای بگیرم میخواستم بدونم با اینکه من مشکل خاصی ندارم جای نگرانی هسد ممنون میشم پاسخ بدید
- پریود طولانی
سلام وقتتون بخیر من 18 سالمه و الان 10 روزه پریودم این دفعه 10 12 روز جلو افتاد و حالا هم قطع نمیشه روزای اول خیلی کم بود اما بعد بیشتر شد الانم کمتر شده اما قطع نشده میشه راهنماییم کنید
- سونو ان تی دوازده هفته
سلام وقت بخیر خسته نباشید در سونو ان تی نوشته شدهUmbilical cord در Three vessels دیده شده این یعنی چی ؟
- جلوگیری از پریود
- چکار کنم پریود بشم
- سلام خانم من ۱۲روزهمچین لکه بینی دارم درضمن رحمم۱۹سال هست که بستم جلوترم خونریزی هم داشتم دکتر قرص مجسترول برام نوشته وقتی قطع کردم اینجوری لکه بینیدارم هیچ جوری هم قطع نمشه راهنماییم کن ممنون مشم
- زخم لابیا و فورشت
سلام در اثر معاینه بکارت دچار زخم در لابیا و پارگی فورشت شدم برای ترمیم از چه پمادی استفاده کنم بهبودی پیدا کند؟ آیا تمرینات کگل برای دختران باکره مناسب است و باعث آسیب نمیشود
- کیست
سلام من ۱۶ سالمه دو تا کیست دارم یکیش ۶۳ میله خطرناکه؟
- کرم واژینال واژیهیل باریچ
سلام من مشکل پستان ندارم می تونم از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ که دارای استروژن گیاهی هست استفاده کنم ؟ شما چه پماد را توصیه می کنید که بهترین باشه برای پستان ضرر نداشته باشه وبرای خشکی خوب باشه استفاده کنم ؟
- کیست هموراژیک
سلام و وقت بخیر
حدود سه ماه پیش با درد طرف چپ به دکتر مراجعه کردم پس از سونوگرافی مشخص شد که کیستی در تخمدان چپ خونریزی کرده، دکتر دوفاستون تجویز کردند و مشکل برطرف شد. الان پس از سونوگرافی متوجه شدم که تخمدان سمت راست یک کیست هموراژیک ۴۱ میلیمتری داره.
از اونجایی که سیکل هام منظم نیست قبلا سیپروترون کامپاند هم مصرف کردم.
رابطه جنسی ندارم.
توصیه شما چی هست؟ - زنان
سلام .من در جواب تست پاپ اسمیرم گزینه Endocervical Transformation zone cells present تیک خورده و گزینه information وsevere تیک خوردن میشه بفرمایید چه مشکلی هست
- مایع آزاد در لگن
سلام وقتتون بخیر در سونوگرافی مایع آزاد با حجم ۳۶سی سی در لگن دیده می شود


