Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودنشدن
سلام خسته نباشید من38سالمه بعداززایمان دومم پریودن کم شد الان نزدیک دوماهه پریودنمیشم تست بارداری4.8نشوندااه آزمایشم خوب بود آمپول پروژسترون هم زدم الان نمیدونم باید چه کارکنم تا پریودبشم یا امکان یائسگی زودترهست ...چه جوری عکس سونو براتون بفرستم
- کیست با دیامتر ۴۴ بدون solid وبا یک septation ضخیم در تخمدان چپ چیست
کیست با دیامتر ۴۴ بدون solidوبایک septationضخیم در تخمدان چپ آیا خطرناکه
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من ی سقط پونزده هفته دوروز داشتم که جنین باکیسه سالم دفع شدبه علت خونریزی شدید کورتاژ شدم ومجدد باردارشدم واینبار باوجود سرکلاژ هفده هفته ویک روز لکه بینی داشتم که توسونو دهانه رحم بیست میل باز شد جفت جنین کیسه آب سالم بود وسرکلاژوباز کردن و سقط کردپیشنهاد دکترم سرکلاژ شکمی بودمیخواستم بدونم نظر شما چیه ؟ باتشکر
- کیست سینه
سلام دکتر خسته نباشید در سینه چپم یه کیست با سپتای ظریف داخلی در ساعت ۱۱ به دیامتر ۱۵٫۵.۵ میلی متر قرار داره لطفا بگید خطرناکه؟؟؟
- ضربه زیر
سلام دکتر. من ۱۴سالمه در کلاس تکواندو ضربه زیر خوردم. والان در سمت راست بدنم زیر نافم درد می کنه. وقتی رفتم دستشویی اثری از خونریزی نبود آیا واسم مشکلی پیش می یاد خیلی می ترسم ؟؟؟
- بارداری
سلام ۱۳روزانتقالمه آزمایش بتا۱۴۸ بودایی خوبه
- اقدام به بارداری
سلام ۳ سال که قرص ضد بارداری استفاده میکردم و یک فرزند هم دارم اقدام به بارداری کردم والان حدود دوماهونیم میشه که پریود نشدم آزمایش خون دادم جوابش منفی شکمم هم بزرگ شده دلیل چیه
- سلام خستهنباشین جنین کامپکت درصدموفق بودنش چقده؟؟! درصد موفق ب
- بارداری
سلام من بعد از رابطه پریود شدم خالا برای بار دوم پریود نشدم از وقت پریودم بیست روز میکذره آیا امکان بارداری اس؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من یک زایمان ناموفق دوقلویی در هفته ۲۷داشتم طول سرویکس۳۲بود ولی بچه داخل لگن بود میخواستم بدونم چکار کنم دوقلو دیگه بار دار نشم یکم نگرانم و اینکه احتمال سرکلاژ کردن چقدر هست؟ باید استراحت مطلق باشم یا نه ممنون
- یایسگی عفونت
من دچار عفونت میشم بعد یائسگی از زل واژیهیل استفاده کردم شب دوم شرسح صورتی داشتم علتش میتونه برای ژل باش
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید من ی باره رفتم دکتر معاینه شدم واس سالم بودن پرده بکارتم خانم دکترگفتی که خداراشکر اسیب زیادی ندیدن ی کوچولو اسیب ریزه دیدی اونم زیادجدی نیست خداراشکرخونش ازش میاید خیالت راحت من نامزدارم یه بار بامزدم از پشت امتحان کردم یکم دردم داشتم اوموقع من پریود بودم خیلی استرس خدانکنه پرده پاره شده یان لطفابهم کمک کنید خیلی استرس دارم
- نامنظم بودن پریود
سلام ،دختر من ۱۳سالشه پریودش نامنظم هست هرباری که میشه تا ۱۰ روز خونریزی داره ولی این ماه از ۴شهریور شده تا ۵روز لکه بینی داشت و از ۹شهریور تا همین الان که دارم این پیامو میفرستم خونریزی داره ۱۷ روز هست که همین طور خونریزی شدید داره ممنون میشم برام توضیح بدهید
- درد بخیه های سزارین
- مشاوره قبل ازبارداری
سلام خسته نباشین من ده ساله قرص لووتیرکسین مصرف میکنم یک فرزند دارم .وتپش قلب شدید که دکتر قرص پراپرانول 20میلی هم صبح هم شب تجویزکرده وگاها فشارم هم زیاداست .اکو ونوارقلب انجام دادم مشکلی نداشت.درزایمان اول هم خونریزی داشتم وفرزندم در اولین روز 37هفتگی وسزارین به دنیا آمد.آیا شمابارداری دوم را صلاح میدانید با این ضربان زیاد که گاها به 127هم میرسه اگه قرص نخورم.ممنونم
- ترشح قهوه ای رنگ سینه
سلام ازمایش .پرولاکتین من۲۸ بود .رنج ازمایشگاه تا ۲۶ و ۵۳ بود....در ضمن درد زیر شکم ،زخم واژن دارم .هفته نصف کابرگولین میخورم .همچنان جوش بغل چونه و ریزش مو دارم .ولی امشب احساس خیسی لباس کردم یه کم فشار دادم از سمت چپ سینه ترشح قهو ه ای رنگ اومد بعد سمت راست خیس شد . نگرانم . بازم دکتر زنان برم؟راهنمایی کنید
- خونریزی بعد زایمان
سلام خانم دکتر من 5 ماه زایمان کردم انگاری لبه های واژنمو با تیغ بریده باشن یه همچین دردی دارم ممنون میشم بگین چیکار کنم
- مشکل ادراری
سلام دلیل تکرر ادرار و تخلیه نشدن کامل مثانه بعداز تحریک جنسی چیه ک رنگ ادار کاملا بی رنگه.نگران کننده اس؟
- سونوگرافی
با عرض سلام. ببخشید درمحل سزارین قبلی ایسموسل به ابعاد ۱۲×۷ mm دیده میشود یعنی چی؟ ایسموسل چیست؟؟؟ تشکر
- مهم
سلام خسته نباشید من یک زایمان ناموفق داشتم دوقلویی.میخوام ۶ماه دیگه اقدام کنم میخواستم بدونم میتونم بوتاکس پیشانی انجام بدم الان یا نه؟خیلی پیشانی خط افتاده بخاطر همین .ممنون میشم جواب بدیذ


