سلام،کاهش ذخیره تخمدان به معنای قطعی عدم باروری نیست،گاهی به میزان پایین AMH,تحریک تخمکگذاری پاسخ می دهد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکلات زنان و پریود نامنظم
سلام من دوماه شده که عروس شدم از یه شهری به شهر دیگه اومدم پریود نمیشم آزمایشم دادم سونو هم رفتم نه باردارم نه که چیز دیگه ای سونو نشون داد آیا امکانش هس آب به آب شده باشم
- قرص استرادیول در بارداری
سلام من باردار هستم .ای وی اف انجام دادم قرص استرادیول دکتر داده ولی روی قرص زده در حاملگی استفاده نشه الان نمیدونم باید استفاده کنم یانه؟؟
- پریودی طلانی
سلام وقت بخیر من ۳۳ روز پیش سقط داشتم واز همون وقت تا الان خونریزی دارم .یه سونو انجام دادم گفت چیزی تو رحم نمونده فقط ضخامت رحمم ۱۲ بود .قرص ترنسید ۲۵۰ را۴ روز هست هر ۱۲ ساعت می خورم ناقص مدروکسی پروژسترون هم هر شب ۲ عدد ولی همچنان خونریزی دارم .نظر شما چیه ؟
- آهورت شکمی
سلام داکتر صاحب تقریبا یک سال میشه در شکمم نبض احساس میکنم وقتی شکمم را لمس میکنم برامدگی وجود دارد خودم هم دختر هستم و ۵۰ کیلو وزن دارم و ۲۱ ساله هستم
- آسپرین در طول بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید من باردارم ۲۰هفته.دکترم بهم قرص آسپرین داده ماکزیمم فشار خونم بین ۱۰ تا ۱۲ متغیره .تو اینترنت سرچ کردم برای جنین خطرناکه .چیکار کنم؟
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
باسلام وخدا قوت،خانم دکتر عزیز لطفا راهنمایی بفرمایید،بنده تازه بعد سونوی شکم.ولگن متوجه بار داریم شدم که هشت هفته است ،اما در سونو نشون داده که یک ساک نامنظم دارای هماتوم 20درصد وجنین فاقد ضربان قلب حالا دکتر رفتم گفتن باید سقط کنی به نظر شما باید چکار کنم علائم درد، خونریزی، لکه بینی وغیره رو ندارم وبار داری سوم میشه ودر گذشته هیچگونه سابقه سقط وکورتاژ نداشتم ودوتا فرزند سالم دارم متشکرم راهنمایی بفرمایید
- سرکلاژm
سلام خانم دکتر ایا سرکلاژ نخش باز میشه ۵۰ روزه سرکلاژم تو ۲۱ هفته با طول ۲۶ ونیم الان ۲۸ هفتمه از هفته ۱۷ هم پساری داشتم بارداری موفق هست امپول پرلتون هفتگی و شیاف هرشب میزنم بعضی مواقع شکمم درد میاد این درد از رشد رحم هست؟
- سوال
سلام خسته نباشید بیست ویک سالمه ومجردم برای تنبلی تخمدان دارومصرف میکردم که الان دوماه هست که مصرف داروروقطع کردم این ماه پریودم به این صورت بود که دوروز اولش لکه بینی وپنج روزخونریزی بعدازهفت روز پاک شدم ولی از روزنهم دوباره لکه بینی دارم چرااینطوری شده؟بنظرتون بایدپیگیری کنم؟
- درباره قرص گیم اپ
سلام من سقت جنین داشتم در حین خونریزی قرص گیم آپ مصرف کردم میخواستم ببینم ضررداره
- پریودی حین استفاده از قرص سیبل
باسلام .وقتی در مدت مصرف قرص های سفید سیبل پریود میشیم ،همچنان باید قرص سفید رو ادامه بدیم و بعد از اتمام بریم برای بسته بعدی یا اینکه وقتی پریود شدیم بسته جدید رو شروع کنیم؟
- من دو سال پیش اسیب دیدگی شدید تناسلی داشتم و درمان نکردم و ام ار ای از هیپوفیز دادم غده ی ادنوم مشاهده شد و پرولاکتینم 20. ایا به اسیب مربوط است؟
- نزدیکی
سلام خانم من ۱۱ روز بعد پریودش آمپول تخمک گذاری رو تزریق کرد و ما ۳ روز هست نتونستیم نزدیکی داشته باشیم،آیا برای بارداری لازم هست مجددا آمپول رو تزریق کنه
- سوزش ادراری
هنگام ادرار سوزش شدید
- اقدام به بغرداری
سلام من ۱۶بهمن ماه سقط داشتم و افتادم به خونریزی و کامل جنین تو هفته ۱۲خارج سد تو تاریخ ۲۶اسفند باز پریود شدم رفتم دکتر معاینه کرد گفت چون سن جنین کم بوده مشکلی نداری برای اقدام دوباره و من اقدام به بارداری کردم تو تاریخ هشتم میخوام بدونم کی آزمایش خون بدم مشخص میشه که باردار هستم یا نه
- بیمارستان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. خانم دکتر شما با کدوم بیمارستان ها قرار دارید. برای زایمان میپرسم متشکرم
- بارداری
سلام خسته نباشيد
سريعترين راه بعد رابطه كه ميتوان فهميد باردار هستيم يا نه چيه به حز بي بي چك آيا با همون آزمايش خون بتا ميتوان زودتر فهميد يا آزمايش خاص ديگرى دارد
اگه بعد رابطه قرص اورژانسي مصرف بشه چقدر احتمال بارداري هست؟ - ناباروری
سلام خانوم دکتر. همسر من بع دلیل ناباروری مورد عمل جراحی واریکوسل دو طرفه قرار گرفت . قبل عمل تحرک کلاس آ صفر کلاس بی شانزده تعداد اسپرم چهل میلیون مورفولوژی چهاردر صد. بعد عمل و بعد چهار ماه تکرار آزمایش تحرک کلاس آ صفر کلاس بی ده تعداد اسپرم سی میلیون مورفولوژی سه درصد. من هم پیش دکتر زنان تمتم آزمایشات مربوط رو دادم و گفتن همه چی نرماله .سن هر دوی ما هم 37 سال هست . به ما پیشنهاد آی وی اف دادن . دو تا سوال داشتم : نظر شما هم آی وی اف هست؟ و سوال دومم اینکه با این فاکتورهای اسپرم درصد موفقیت آی وی اف چقدر هست؟
- سلام خسته نباشید از اون موقه ایی ک قرص گین آپ مصرف کردم پریود نشدم اگع قطعشون کنم دوبارع پریود میشم؟ الان ایی ۳ ماهه ک نشدم
- هیستروکتومی
سلام شما هیسترو کتومی به روش واژینال بدون برش روی شکم هم انجام میدین ؟
- سلام خانم دکتر من شهریور بخاطر خونریزی شدید کورتاژ تشخیصی انجام دادم جوابش فقط به ریختی هورمون ..استروژن بالا و پروژسترون صفر ولی باز هم خونریزیم قطع نشده پزشک تجویز قرص پروژرا 5 دادند به اضافه امپول لوپرومر 3/75 ولی بازم خونریزی دادم و پزشک بار دوم همان امپول رو تجویز دارند میخواستم بپرسم من که از رحم مشکلی ندارم امکشنش هست بتتزریق این امپول یایسهبشم و چند نوبت طول میکشه یاییسه بشم


