Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- َضرر بوی وایتکس بر تشکیل نطفه
سلام من یه سول داشتم من بعد از رابطه جنسی برای تشکیل نطفه بچه برای نظافت خونه از وایتکس استفاده کردم الان نگرانم نکنه بوی وایتکس ضرر داشته باشه لطفا راهنمایی کنید
- پریود شدن
باسلام من یک ماه و نیم هست روزی نصف قرص مجسترول مصرف میکنم الان یک هفته اس که پریود شدم خونریزیم کمه ولی کاملا قرمزه ایا طبیعیه؟
- عفونتهای قارچی
سلام خسته نباشید، من مدت دو سال ميشه که مکرر دچار قارچ میشم زخم دهانه رحم داشتم فریز کردم ولی باز قارچ گرفتم طبق مشاوره ای که قبلا با شما داشتم از دکترم خواستم که برام داروی شش ماهه تجویز کنه، شش ماهی که دارو مصرف میکردم خوب بودم ولی باز مشکلاتم شروع شده، آخرین باری که مراجعه کردم قرص واژینال نیستات و چند داروی خوراکی تجویز کردم موقع مصرف دارو خوب بودم بعد پریود باز احساس عفونت دارم لباس زيرم همش خیس ميشه،تست پاپ اسیرم هم خوب بود، واقعا ديگه خسته شدم تمام موازین بهداشتی رو هم رعایت میکنم، بس که دارو خوردم معده درد گرفتم، تورو خدا کمکم کنید.ممنون
- نازایی
سلام من تنبلی تخمدان دارم باقرص دوفاستون پریودمیشم برای تحریک هم لتروزول میخورم عکس رنگی انداختم نتیجش این بود بعد تزریق ماده حاجب رحمم متمایل به چپ قرارگرفت ولوله های فالوپم باتاخیر حاجب شدن دکترم میگه باید iui کنی ولی دوس دارم نظرشماروهم بدونم
- مشکلات زنانه
باسلام من ۱۸ بهمن تزریق وایروپپتیل به خاطر فیبروم و اندومتریوز ۱۶داشتم بعد از چند روز پریود شدم که به مدت دو هفته طول کشید تقریبا ۵ روز پاک شده بودم که تزریق تتراکوزاید ال آ به علت دیسک گردن داشتم چند ساعت بعد از تزریق تا به امروز سه روز که لکه بینی دارم در صورتی که قرار بود به مدت سه ماه یائسه موقت شوم به علت فیبرومی که دارم ایا امپولی که مربوط به دیسک هستش میتونه علت لکه بینی باشه؟
- قرص اوژانسی
سلام سه روز که از زمان پریودیم تموم شد نزدیکی داشتم که یه مقدار از آب منی داخل ریخت بعد یه رب قرص اوژانسی دوتایی خوردم به نظر شما امکان بارداری وجود داره
- بارداری
سلام خسته نباشید.من هفته ۱۵بارداری رو میگذرونم. برام آزمایش نوشتین که هفته ۱۶ رو تموم کردم آزمایش و انجام بدم میخواستم بدونم یعنی تو هفته ۱۷ این آزمایش و بدم؟و اینکه باید آزمایش ناشتا باشه؟چون برام آزمایش ادرار هم نوشتین
- کیست سینه
سلام خسته نباشید من کیست سینه دارم و برای جوش های صورتم دکتر راکوتان نسخه کردن میخاستم ببینم این دارو برای کیست سینه ضرری نداره
- چکار کنم دوقلو باردار بشم
- شیردهی
سلام ده روزه پسرمو از شیر گرفتم سینه هام سفت و درد ناک شده شبها تب و لرز میکنم هر کاری کردم ن کم شد ن خشک میشه قرص بخورم تا خشک بشه اسم قرص هم بگین لطفا با تشکر
- یائسگی
سلام خسته نباشید من 47 سالمه و به دلیل فیبرومهایی که دارم دوران قاعدگی دردناکی را پشت سر میذارم می خوام زودتر یائسه بشم دکترم گفته با یائسه شده فیبرومها هم کمتر میشه و گرنه قصد عمل کردن منو داشتن . میخوام دارویی تجویز بفرمایید که این اتفاق زودتر برام بیفته متشکرم
- عادتماهانه
بعدازعملسزارینچهمدتطولمیکشهعادتبشیم
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من توی اقدام بارداریم ماه قبل از سوم قاعدگی 2 عدد لتریزیوم استفاده کردم از شب هفتم تا یازدهم هم امپول سینال اف تزریق کردم روز 15 قاعدگی امپول واریوپپتیل تجویز کردن دکترم، الان 10 روز از موعد پریودیم گذشته ایا امکان داره از عوارض امپول باشه؟ 4 روز بعد از موعد پریودیم تست دادم منفی بود.
- اقدام به بارداری
سلام دکترعزیزم وقتتون بخیر34ساله هستم من تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچکی داخل تخمدان ورحم دارم پریدمن 6آبان بوده ومن میخوام اقدام به بارداری کنم دکترزنان رفتم وبه من مدروکسی پروژسترون داده که از14پریدی 2عدد به مدت10شب بخورم *ومن پریدنبودم ولی از14ماه شما گفتین شروع کردم به خوردن قرص مدروکسی وبه مدت 10شب 2عددقرص روخوردم وقرص فولیک اسید هم داده وخداروشکر پریدشدم یعنی 27آذرپریدشدم والان 5روزه پاک شدم خانوم دکترگفتن کیت تخمتگذاری رو گرفتم وازیازده پرید یم شروع کردم به استفاده کیت تخمکگذاری الان دو روزه کیت تخمکگذاری رو استفاده میکنم وخط پررنگی دربالا وخط کم رنگی درپایین میفته دکترزنان گفتن اقدام روانجام بدین تا 3ماه اگه بارداری نشدی بریم مرحله بعدی رو حالا مااقدام کنیم برای بارداری ؟؟؟ببخشیدنزدیکی ما هرشب باشه یا یک روز درمیان؟؟؟ مدروکسی پروژسترون راتاکی ادامه بدم تاوقتی بارداربشم ؟؟ ممنون میشم جواب بدین 🌹🌹🌹
- بارداری
سلام،من بیمارخودتون هستم،۱۶اردیبهشت آخرین روز از آخرین قاعدگی بود،تاریخ ۱۹خردادآزمایش بارداری مثبت بود،چه زمانی برای مراجعه به شما مناسب است؟آیا داروی خاصی باید مصرف کنم؟
- داروی مشابه دزوسپتیو چیست
- طول کشیدن پریودماهانه
سلام خسته نباشین خانم دکتر من الان نزدیک به ۳۵روزه که خوریزی شدید دارم دکتر هم رفتم ولی شدید ترشده به نطرتون چیکار کنم خونریزیم قطع بشه
- استفاده ازکرم
سلام استفاده از کرم ضدچروک برای صورت تو دوران بارداری منعی داره؟
- آمپول دیفرلین
سلام دخترم برای بلوغ زودرس آمپول دیفرلین دریافت میکنه الان آبله مرغان گرفته آیا آمپول دیفرلین برای آبله ضرر دارد
- جراحی زنان
سلام خانم دکتر ۵۰ سالم واژنم کمی گشاد زایمان نداشتم میخوام عمل تنگ کردن واژن انجام بدم ایا عوارض داره ممنون


