Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده هیپکوا
سلام خانم دکتر من توده. هیپکوا دارم. در ناحیه شکم سمت چپ. خیلی درد دارم. میترسم. بدخیم. باشع میشع بهم کمک کمیذ
- آزمایش های هورمونی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من روز سوم پریودی آزمایش های LH , FSH .PRL و تستوسترون و 17 هیدروکسی پروژسترون رو انجام دادم که بین اینها یکم پرولاکتینم بالا بود و 17 هیدروکسی پروژسترونم که خیلی بالاتر بود ، من شدیدا هیرسوتیسم دارم ولی مشکلی در نظم قائدگی هام ندارم سونوگرافی هم قبلا دادم گفتن مشکوک به PCO هستی ولی الان دوباره سونو دادم ولی گفتن PCO رویت نشده ، بنظرتون بخاطر چیه آیا این به هم خوردگی هورمونی و هیرسوتیسم من درمان داره؟ باید به کدوم تخصص مراجعه کنم تا بهتر جواب بگیرم؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر.ایا استفاده از ژل آرومیکس برای تسکین درد کمر در بارداری مجاز است؟
- غربالگری nt
سلام خانم دکتر crl:54 وnt:2.2 هست سنم هم ۴۱ خوبه ؟؟؟
- زخم وعفونت دهانه رحم
سلام من تقریبا نه ماه هست که فریزرحم انجام دادم وطی این مدت دارو وانتی بیوتیک مصرف کردم ولی اصلا بهبودی حاصل نشده وهنوز زخم وعفونت دارم چکار انجام بدهم ؟
- سلام خانم دکتر، بخیه بعد از جراحی شما جذبی یا کشیدنی
سلام خانم دکتر،بخیه بعد عمل شما حذبی یا بخیه ای؟
- قبل بارداری
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.من از هشت سالگی دارو هالوپریدول نیم مصرف میکنم برای تیک عصبی و سه سال هست که داروی سرترالین پنجاه مصرف میکنم میخواستم بدونم این داروها برای بارداری خطرناکه؟ و اینکه چند ماه قبل از تصمیم به بارداری باید بیام برای چکاپ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
- درموییدکیست
باعرض سلام وخسته نباشید،من یک خانم 45ساله هستم درآخرین سونوی واژنال یک کانون کلسیفیته باشک درموییدکیست دیده شده به قطر6میلی متر،درمان این مشکل به چه شکل؟پطشک مربوطه فعلاتحت نظربودن راتجویزکردند
- سقط جنین
علت اینکه در ۸ هفتگی قلب جنین تشکیل شده و مشکلی نداشته ولی در ۱۳ هفتگی که برای سونو NT رفتم جنین اصلا وجود نداشت و تنها ساک حاملگی رویت شد چی میتونه باشه؟ ( در ضمن من واکسن کرونا هم اوایل بارداری زده بودم)
- عفونت واژن
سلام. وقت بخیر حدود ۴،۵ روزه خارش واژن دارم، اوایل ترشح پنیری داشتم اما الان ترشحم به رنگ زرد،سبز تبدیل شده، هنگام ادرار کمی سوزش دارم، میشه راهنماییم کنین چکار کنم ؟؟؟ که توی این وضعیت دیگه مطب دکتر نرم
- بزرگ شدن سینه
سلام دختری 20 هستم سینه هام کوچک و رشد نکرده هستن تا الان فقط ماساژ با روغن خراطین امتحان جواب نگرفتم میخاستم بدونم شما چه راهی پیشنهاد میدن میدین و اینکه با قرص این مشکل حل میشه وبا چه قرصی که عوارض نداشته باشه
- کیست اندومتریوز
با سلام. خانم دکتر من هفته پیش اومدم مطب شما برای چک کردن اندازه ی کیست اندومتریوزم. سه ساله که میام و ال دی میخورم. شما سونوکردین و گفتین که هیچ کیستی دیده نمیشه. ولی خانم دکتر من موقع ادرار هر لحظه درد شدید دارم به طوری که نمیتونم ادرار کنم. تست پاپ اسمیرم دادم و سالم بود. تورو خدا اگه قرصی هست که مشکلم برطرف بشه بهم بگین یا اگه نیازه بیام پیشتون. خیلی درد دارم توروخدا کمک کنید
- تشکیل نشدن قلب جنین
۳ماهگی سقط میشه
- زنان
سلام.مصرف قرص استروژنوپروژسترون عوارض نداره خانم دکنر؟
- مصرف کپسول فلوکونازول
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر ببخشید من چند روز بود ک خارش خفیف داشتم ناحیه بیرون واژنم مجرد هستم امروز رفتم دکتر برای عفونت کپسول فلو کونازول بهم دادن امروز ک یکیش خوردم دچار لکه بینی شدم ایا علت میتونه قرص باشه راستی من فردا روز تخمک گزاریم بوده ممنون میشم راهنماییم کنید
- تفسیر جواب پاتولوژی
لطفا این را تفسیر کنید. Specimen received in formalin consist of multiple irregular tubular pieces of brown soft tissue measuring 3*3*2 cm. Totally submitted in 2 blocks. Histologic finding confirm the following diagnosis diagnosis: MINLIY BLOOD CLOT Disordered proliferative endometrium superimposed with secretory changes.
- توده در سینه
سلام و عرض ادب ببخشید ۳۶ سالمه و در سونوگرافی نوشته یک ضایعه کیستیک به ابعاد ۷/۵در۵ در سینه چپ با حدود نامنظم و جدار ضخیم حاوی دبری اکوژن داخلی در ساعت ۶ پستان چپ و تعدادی لنف نود در هر دو پستان مشاهده شد. میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید.ممنون
- سونوگرافی مثانه
- مایع ازاد خفیف لگنی حاوی ذرات اکوژن داخلی مشهود است یعنی چی؟
باسلام دختر من 19 سال سن دارد و طبق سنو گرافی دارای کیست اکوژن داخلی تخمدان میباشد ممنون میشم برای درمان راهنمایی کنید باتشکر مادر نگران
- واژن
دختر چهارده ساله در لایه داخلی واژن یه جوری مانند یه مهره تسبیح روی لایه داخلی زده ایا خطرناکه ؟


