Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سیبل
- بقایای بارداری ک ۲۰ میلیمترهست امکان دفع باداروهست
باسلام من یکماه پیش سقط داشتم وبعدازده روزرفتم سونوگرافی که دکترگفت ۱۸میلیمترمونده ودرحال دفع است ودوباره الان یکماه میگذره ودوباره رفتم سونگرافی ونوشته تصویرکانون اکوژن هتروژن بعضادارای نواحی هایپواکوبه دیامتر۳۴×۲۰م.م منطبق برکاویته اندومترمطرح کننده ی بقایای بارداری درحال دفع میباشدامکان داره بادارودفع بشه ؟
- لیزر بیکینی
سلام.میخواستم لیزر بکینی انجام بدم برد از بین بردن موهای زاعد. خواستم بدونم کاری که لیزر مونالیزاتاچ انجام میده و گفتن که میشه باهاش واژن ولبه هارو سفید کرد، همون لیزر بکینی هست؟ یا این دوتا باهم فرق دارن؟
- سلام آیا قرص نورتریپتیلین ۱۰وفلووکسامین ۵۰هر دو برای افسردگی باید بخورم مشکلی نداره
- استفاده از امپول لوپرومر
سلام خسته نباشید دختر من ۱۰ ساله است امپول لوپرومر هر ۲۸ روز میزنه سوال من این است که میتونه این امپول ۲روز زودتر یعنی ۲۶ روز بزنه چون مسافر هستم ممنون از شما
- سلام مجدد،سن ۴۵،پریودیها کمی نامرتب شد ۲ماه عقب افتاد درحال حاضر تقریبا مرتب ،زودتر از موعد
- خونریزی بعد از عمل هیستروسکوپی
سلام من ۴۰سالمه دوروزه پیش به تشخیص پزشک عمل نیست وسکوپی انجام دادم بعد از عمل یکم خونریزی داشتم بعدش قط شد ولی فرداش دوباره خونریزی و دل درد پیدا کردم واقعا نگرانم میشه راهنمایی کنید؟
- خونریزی شدیدو لکه بینی
سلام من ۱۵ روز پریود بودم الان روز ۱۶ ام هست خونریزی قطع شده ولی لکه بینی ادامه داره دکتر فقط قرص مفنامیک و کپسول تدیسو برای کاهش خونریزی تجویز کردن چیکار کنم لکه بینی قطع بشه
- سلام من 34 سن دارم الان یک سال پریود نشدم متخصص زنان رفتم آمپول بهم داد بازم زدم الان یک ماه ازامپول میگذره بازم پریود نشدم باید چه کارکنم
- ایا با قرص دیگری در یک روز میتوانمصرف کرد ؟
- سرکلاژشکمی
سلام من ۴سال پیش سرکلاژشکمی شدم بعدم سزارین سرکلاژم بازنشد الان هفته ۲۳ام ببینم همون سرکلاژم جواب مید خیالم راحت باش
- سلام وقت بخیر. من رابطه ی بدون دخول داشتم و باکره هم هست
من رابطه ی بدون دخول داشتم و یک ساعت بعد از رابطه ی بدون دخول قرص اورژانسی خوردم و یک روز بعدش خون ریزی داشتم مثل پریود و پریود دومم با پنچ روز تاخیر شروع شده و الان بعد از اتمام پریودم. حالت تهوع و بدن درد دارم احتمال بارداری وجود داره؟!
- سلام وقت بخیر
آیا تست nst زنان باردار در مطب خانم دکتر انجام میشه
- ترمیم
سلام وقت بخير ببخشي شما عمل هايمنوپلاستي هم انجام ميدين؟
- کیست بارتولن
سلام خسته نباشید خانوم دکتر
من دختری ۲۰ ساله و مجرد هستم. حدود یک ماه پیش متوجه شدم که کنار مهبل برآمدگی ایجاد شده که هیچ درد و سوزشی نداشت. الان که تو اینترنت جستجو کردم، زده بود که ممکنه کیست بارتولن باشه، ولی امروز متوجه شدم که طرف دیگه مهبل هم یه مقدار باد کرده(؟) میخواستم نظر شما رو بدونم. - توی سونوگرافی 18 هفتگی nb دیده نشده…
سلام،
توی سونوگرافی 18 هفتگی nb دیده نشده کلا، ما بخاطر آزمایش غربالگری آمینوسنتز انجام داده بودیم قبلش وجواب آمینو خوب بود. اما بخاطر همین که توی 18 هفتگی nb نداشت دکتر گفت سونوی کالرداپلر و سه بعدی انجام بدین و این سونوهم گفت تیغه ی بینی استخوانی تشکیل نشده هنوز و فقط بصورت غضروفیه و بهتره که آزمایش نمونه ازبندناف انجام بدین.
واقعا الان تاآخرهفته میشه بیست هفته کامل و الان میشه سقط کرد، ولی مجوز نمیدن و میگن چون آمینوسنتزش خوب بوده و سندروم داوون نداره اجازه سقط ندارین، ولی خود دکتر میگه احتمال اینکه سندروم نوع دیگه ای باشه هست! الان کاوه خاکی بریزیم روسرمون، توی پنج ماهگی بفهمیم که بچه مشکل داره و دیگه مجوز سقط نمیدن، اصلا چرا باید آزمایش بند ناف انجام بدیم، بفهمیم مناقصه که چی بشه؟ وقتی بچه الان که بیست هفته سه هنوز nb نداره، حتما یه مشکلی داره دیگه، ماالان میفهمیم مشکل داره، امابه هیچ دکتری نمیتونیم بفهمانیم ومیگه باید جواب آزمایش بیاد و تابیاد هم هرمشکلی داشته باشه دیگه اجازه سقط ندارین. - امیر
سلام خسته نباشید آلت تناسلی من در حالت نعوظ ۱۴ سانت و محیط ۱۲ سانت آیا برای رابطه جنسی مشکلی ندارد از نظر کوچک بودن سن ۲۶ و میخوام ازدواج کنم راهی برای افزایش بیشتر وجود دارد
- روز تخمک گذاری
سلام من ۸ تیر پریود شده بودم و این ماه هم ۷ مرداد پریود شدم روز تخمک گذاری من کعی هس؟ و این که برای پسردار شدن کعی باید اقدام کرد؟
- برهم خوردن عادت ماهیانه
سلام،من چند ماه قبل با فاصله ۱۵ روز ی بهار پریود میشدم دکتر رفتم برام قرص دوفاستون روزی ی عدد یعنی هر ۱۲ ساعت نصف قرص از روز ۱۶ تا روز،ماه قبل ۱۹ مرداد پریود شدم بعداز اینکه یه روز بود قرص رو قطع کردم ولی این ماه ۵ روز از قطع قرص میگذره هنوز پریود نشدم بی بی استفاده کردم منفی آیا من باید تا ۱۹ این ماه منتظر بمونم تا پریود بشم یا دکتر برم
- قرص مدروکسی پروژسترون
آیاامکانش هست بعدازچندروزاستفاده ازقرص مدروکسی پروژسترون به باردارشدن اقدام نمود


