Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ۲ ماه پریود
سلام
مادر من ۲ ماهه پریوده. بعضی روزا کمتر خون میاد بعضی موقه ها زیاد. ۴۵ سالشه. علتش چیه؟
- اقدام کردیم برای باردارشدن
یکسال جلوگیری طبیعی داشتیم الان هشت ماهه که جلوگیری نداریم اما هنوز باردارنشدم همه آزمایشات قبل بارداری رو دادم هیچ مشکلی ندارم چندماه قرص لتروفم لتروزول مصرف کردم امابی فایده بودچیکارباید بکنم
- لک بینی ابتدای بارداری
سلام.من34سالمه.2بارسقط داشتم به دلیل نبودضربان قلب جنین.26و28دی نزدیکی داشتم.امروز19بهمن بتاتیتر دادمجوابش568.6است.لک بینی قهوه ای دارم.شیاف داده دکترم.بتاش خوبه؟وازسقط دوباره میترسم.راهنمایی کنید
- سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم
سلام خانوم دکتر من بیمار شما هستم دو هفته پیش واسم انتقال دادین بعد۱۴ روز ازمایش دادم منفی شد امکان داره ازمایش دوباره مثبت بشه
- طرز مصرف دارو
سلام من تازه میخوام شروع به مصرف قرص دوفاستون کنم دکتر بهم گفت از روز اول پریود بخورم تا ۱۴ روز .. ولی نمیدونم بعد ۱۴ روز چکار کنم چقدر فاصله بینش باشه چطوردوباره شروع کنم ..دوباره از ماه بعد به همین صورت ؟؟
- کیست
سلام خانم دکتر وقت بخیر یه سنوگرافی گرفتیم درتخمدان سمت چپ یه کیست با septationظریف به اندازه 74×98مم مشخص شده آیا نگران کننده س؟با دارو حل میشه؟
- تاثیر کرونا بر پریود
سلام ۲۸ساله و مجرد هستم تیروئید کم کار دارم که مرتبا تحت نظر پزشک هستم و دارو مصرف میکنم تقریبا ۱۵ساله که پریود میشم و تا حالا پیش نیومده که یکماه قاعدگی نداشته باشم اما کمی عقب و جلو میشده،حدودا یکماه پیش کرونا گرفتم داروی رسیژن و فاویپیراویر استفاده کردم با وجود بهبود بیماریم و از بین رفتن تقریبی عوارضش اما این ماه پریود نشدم و این خیلی منو نگران کرده،تو دوران بیماری هم ترشحات قهوه ای رنگ داشتم و کمی دل درد و علائم پریود اما بعد از تموم شدن بیماری اصلا علائم پریود ندارم ۴۰ روز از آخرین پریودم میگذره میخواستم بپرسم کرونا روی قاعدگی میتونه تاثیر بزاره؟یا دلیل دیگه ای داره؟ممنونم از پاسختون
- اقدام به بارداری دوم
سلام و خسته نباشید من ۳۷ ساله هستم و یک پسر ۸ساله دارم اقدام به بارداری دوم دارم در بارداری اول تخمک گذاری ضعیف داشتم و اسپرم شوهرم ضعیف بود که بعد از سه ماه با امپول باردار شدم وزنم هم ۸۶ کیلو است الان برای دومین بارداری هم مشکل خواهم داشت با تشکر
- هایپراکو
سلام خسته نباشید در سونو گرافی من نوشته یک ضایعه هایپراکو با حاشیه مشخص منظم بیضی شکل Solid به اقطار ۲۱و۵*۲۱*۲۲ م م در تخمدان راست دیده شد (کیست در موئید؟). ممنون میشم راهنمائیم کنید. اینکه به دارو جواب میده؟
- عادت ماهانه
باسلام و عرض ادب من دختری ۴۰ساله هستم اخرین پریودم ۳اردیبهشت بوده است با اینکه درمانهای گیاهی چون دم کرده رازیانه و زعفران استفاده کردم ولی بازهمپریودم شروع نشده است ناگفته نماند که همیشه تاخیر رو داشتم و سالهای اخیر حدود ۳۵روز اتفاق میفتاد الان نگرانی من اینه که دچار یائسگی زود هنگامبشم میشه کمکم کنید چیکار بیاید انجام بدهم
- زنان
سلام خانم دکتر آیا پریدن یا طناب زدن باعث افتادگی رحم میشه.یا خرافاته.من قبلا خیلی می پریدم یا طناب میزدم.خیلی می ترسم.لطفا کمکم کنین.علائمش چیه?
- پریود نامنظم
سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر من هیچ رابطه ای نداشتم و امکان بارداری اصلا نیس فقط از زمان پریودم یک هفته گذشته و پریود نشدم میخوام که زود بشم اخه چند روز دیگه عمل دارم نمیخوام پریود باشم چیکار کنم دکتر که الان پریود بشم ؟ممنونم از وقتی که میذارین ❤️
- سرکلاژ
سلام زایمان زودرس چطور قابل پیشگیری هست در صورتی که سرکلاژ وازینال هم پاسخگو نباشه؟
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام خانم دکتروقت بخیر من برای جلوگیری از پریود قرص کامپاند خوردم الان ۹روزمیشه وجلوی پریودم روگرفت حتماباید تاآخربسته مصرف کنم یامیشه قطع کرد
- سزارین
سلام خانم دکتر وقت بخیر میخواستم بدونم یه خانم چندبار میتونه سزارین بشه؟ در صورتی که سزارین اول برش افقی بوده. ممنون
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
باسلام. تنبلی تخمدان و پریودی نامنظم دارم.پزشک قرص سیبل بهم داده از روز ۳ پریودی مصرف کنم.متاهل هستم .ایا قرص سیبل باعث جلوگیری از بارداری هم میشود یا نه باید روش دیگه ای هم برای جلوگیری استفاده کنم؟؟؟!!!
- س
سلام وقت بخیر من یکماه خونریزی دارم قطع نمیشه.امپول نوروبیون زدم خوب نشدم منفامیک اسید خوردم خوب نشدم.ترنسید خوردم خوب نشدم.الان بهم قرص استرادیول دادن روزی ۱ عدد .آیا با این قرص قطع میشه؟
- پریودی دوباره
سلام خسته نباشید .نوزده ساله هستم .بیماری خاصی ندارم من یازدهم برج پریود شدم ب مدت یه هفته طبق روال .قیل شروع پریودیم با همسرم رابطه داشتم شاید یکی دو روز قبل لز پریودیم قرص اورژانسی مصرف کردم .بعد از تموم شدنه عادت ماهیانم یه هفته ک گذشت دوبارع عادت ماهیانه شدم .الانم ترسیدم ک آیا از عوارض قرص اورژانسی هست یا مشکلی دارم
- قرص لانزو ۳۰ در بارداری
سلام خانم دکتر من معده درد شدید دارم اسید معده خیلی اذیتم میکنه ۱۱ هفته هستم دکتر بهم قرص لانزو ۳۰ داده این قرص در بارداری مشکلس برای جنین نداره؟؟
- بارداری
سلام من تقریبا ۵ روز از پریودم میگذره و تمام علائم حاملگی رو دارم امروز آزمایش خون دادم منفی در اومد آیا امکان داره زود آزمایش داده باشم و باردارم؟؟


