Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام. دکتر عکس رنگی انجام دادم که دکتر بهم گفت تنگی سرویکس دارید. نظر شما برای برطرف کردن تنگی سرویکس چیست. لطفا راهنمایی ام کنید
- ازدواج…
سلام خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی در آزمایش های ازدواج مشخص میشه فرد قبلا زگیل تناسلی داشته یا حتی همین الان هم درگیرش هست یا نه
- نازایی
سلام من یکبار ای واف کردم بعد تخمک کشی فهمیدم تخمک هام بی کیفیت بوده ۲۰تا تخمک داشتم فقط ۶تا جنین شد جنین ها تامرحله چهارسلولی بیشتر رشد نکردن و قابل فریز نبودن دکترم گفت سه ماه تقویت کن باز دوباره ای واف کن اگه دوباره نشه باید اهدایی بگیرم همسرم سالم خودم مشکلی نداشتم تاالان بنظرتون امیدی هست؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- بارداری
سلام خانوم دکتر. واقعا متاسفم بابت سوالم ولی نمیتونم با کسی در میون بذارم . من هفته سیزده چهارده بارداری هستم از اوایل بارداری به خاطر شرایط موجودی که دارم از همسرم دور هستم . به شدت نیاز جنسی دارم قبلا هم زیاد بود ولی الان زیادتر شده ، خودارضایی میکنم میبینین دو روز پشت سر هم میشه دفعاتش زیاده. یه سقط قبلا داشتم میخواستم بدونم عوارضی داره ؟ بازم بابت سوالم معذرت میخوام
- ال دی
سلام من بچه ۱۸ ماهه شیر میدم میخاستم بدونم چجوری باید از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم اصلا بلد نیستم مصرفشو ۱. بیزحمت دقیق برام توضیح میدین ک چحوریه مصرفش ۲. و اینکه چ موقع هایی میتونم قطع کنم ؟
- خونریزی
ببخشید من بعداز ۶دوره استفاده از آمپول دیفرلین باز خونریزی شدید پیداکردم میتونم الان هم که خونریزی شدید دارم باز یه دوره دیگه استفاده کنم چون من دکترم تهران هست این ماه نمیتونم بدم تهران میشه برای قطع خونریزی آمپول دیفرلین بزنم تا وقت رفتن به دکتر لطفا بهم جواب بدید خیلی ازتون ممنونم
- سلام خسته نباشی یک دیفکت 8درناحیه شکم امبلیکال همراه باهرنی ونترال شامل چربی پریتوعین هست میشه عمل نشم پون قصد بارداری دارم ایا خطر دارد یانه لطفا راهنمایس کنید
- پیشگیری
سلام ، وقت بخیر ، من سوال هایی برام پیش اومده ممنون میشم اگر جواب گو باشید. من یکم ماه گذشته پریود شدم ، و روز ششم پاک شدم ، با همسرم بیستم یعنی ۱۵ روز بعد از اتمام پریودم مقاربت داشتیم که با پاره شدن کاندوم روب به رو شدیم که اطلاعی نداشتیم ، داخل واژن تخلیه شد ، و بعد از ۱ ساعت ۲قرص اورژانسی HDو بعد از ۱۲ساعت ۲تای بعدو خوردم ، پریود منظمی دارم ، باید ۲۹ یعنی بعد از ۹ روز پریود عادی بشم؟ یا اصلا به چه شکل هست ، امکان بارداری وجود داره؟ الان ۵روز از مصرف قرص اورژانسی میگذره ولی هیچ خونی دیده نشده.
- تاخیر پریودی
با سلام من به علت تاخیر پریودی دکتر رفتم و سونوگرافی مشخص کرد کیست ۲۵در۳۵ میلی متری دارم و و تیرویید ب شدت کم کار و دکتر دو عدد آمپول پروژسترون برام تجویز کرد ک بعد از گذشت ۹ روز هنوز پریود نشدم و دو ماه شده ک پریودی رخ نداده ، خواهش میکنم کمکم کنید
- پریود
سلام دختر ی ۱۵ سالمه پریو دم ۳ ماه ب ۳ ماه است و گاهی نامنظم الان ۳۲ روزه پریودم وگاهی کم و زیاده میشه ایا خطرناکه
- زایمان
سلام ایازایمان طبیعی باعث گشادشدن واژن میشود
- پریود و دوره
سلام خانم دکتر من پریودام 24بهمن 22 اسفند وامروز 23 فروردینه ایا پریود من نامنظمه یا منظم و طول دورم چن روزه مرسییی
- فولیکول ۲۰م م در تخمدان چپ در سونوگرافی نشانه چیست
فولیکول ۲۰ م م در تخمدان چپ خطرناک است یاخیر
- لیزر مو
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر من دختر ۲۱ ساله هستم صورتم خیلی پر مو هست میخوام برای صورتم لیزر انجام بدم سوالم اینه آیا لیزر موهای کل صورت به تخمدان آسیب میزنه ؟؟ یا موجب ناباروری میشه ؟؟ خانم دکتر به نظر شما من کل صورتم رو لیزر انجام بدم ؟؟؟ خیلی خیلی ممنون از شما ❤
- زنان
سلام خسته نباشید علت ترشحات زنانه ک بدون بو و بی رنگ و خیلیم کشدار هست چی میتونه باشه
- قط پریود
ببخشید من 15سالمه دوبار قرص ال دی خوردم برای بارداری ک مشکل نداره
- پریود نشدم
سلام من تنبلی تخمدان دارم و چندماهه قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم اما این ماه بعد از قطع قرص پریود نشدم و مجبور شدم بعد از ۸ روز دوباره قرص رو ادانه بدم الان ۱۷ روز گذشته و نشدمم در سونوگزافی هم درتخمدان راستم فولیکول دیده شده
- جوش زیرپوستی
سلام خسته نباشین برای درمان جوش های زیر پوستی ناحیه تناسلی چی استفاده کنیم خواهش میکنم میشه راهنمایی کنین
- ضخامت اندومتر و پولیپ
من ۴۷ سالم هست خونریزی پریودم زیاده .سونو واژینال رفتم نوشته ضخامت آندومتر بادی ۵ ولی فوندوس ۱۸ میلی متره الان هیستروسکومی نیاز هست؟با تشکر


