Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ترشح نه سفت نه شل سفید ولی انگار یه کمش سبز خیلی روشن بود که کامل معلوم نبود زرد یا سبز خیلی کمرنگ و از بیرون یکم خارش که خیلی کم و از داخل واژن گوشه هاش گاهی خارش داره موقه ی ترشح با اینکه ترشح بدون بو و رنگ مثل آب و گاهی سفید و ژله ای کلا ترشحاتمخوبه ولی نمیدونم یعنی عفونت یا قارچ میشه راهنمایی کنید ممنون
- اقدام به بارداری و موفق نشدن
سلام خسته نباشید من دوسال ازدواج کردم اوایل ازدواجم باردار شدم که خودم با دارو سقطش کردم بعد یکسال دوباره به خواسته خودم باردار شدم که تو هفته نهم به دلیل نداشتن ضربان قلب جنین و لک بینیو بعد خونریزی و درد شدید سقط شد بعد سه ماه دوباره اقدام کردم که ازون موقع چهار ماه میگذره و من هر ماه منتظر مثبت شدن تست بارداریم ولی متاسفانه ناامید میشم لطفا راهنماییم کنید خیلی ناراحتم و نگرانم
- اکو خشن و میوم
سلام وقتتون بخیر من چندروز پیش سونودادم دکترگفت میوم دارم واکوخشن میخواستم ببینم برا بارداری دراینده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- توده هایپواکو
سلام من دوماه پیش رفتم دکترسونوانجام دادم گف ک توده دادم هایپواکوبه ابعاد ۳*۱۲mm درسینه سمت راست آیاخطرناکه چون همش میسوزه سینم دستم هم دردمیکنه ممنون میشم اگ جواب بدین
- لک دیدن بعد از گذشت ۱۰ هفته از عمل هیسترکتومی و اولین مقاربت
بعداز ۲ بار آمپول دکاپیپتیل کوفتگی زیاد در دستها وپاها وکل بدن دارم.وهم اینکه دوتا دانه شبیه جوش ولی زیر پوست زیر بغل در آوردم.آیا از عوارض آمپول هست
- سقط بدون خونریزی
سلام من دو ماه پیش سقط با بقایا داشتم بدونه خونریزی الان دوماه پریود نشدم بقایا هم دارم حدود 4سیسی میشه راهنمایی کنید مشکلم چیه راهش چیه
- اکوژن
باسلام ۳۷سال دارم.دوسال پیش به علت پولیپ های زیادی که در رحم داشتم کورتاژ تشخیصی شدم وکلاً رحمم رو تراشیدن و پاک کردن الان بعدازدوسال سونوی واژینال دادم وباز دوتا کانون اکوژن دیده شد.۵و۷ میلی متر.میخواستم بدونم پولیپ مدام عود میکنه؟ومن مدام باید باهاش درگیر باشم؟
- ترشح خونی
سلام وقت بخیر.خانوم دکتر من ۲۰مرداد پریود شدم .کلا ۶روز طول میکشه.بعد الان که۷شهریور هست.ترشحات خونی دارم.الان دوروز هست اینجوریم .چه مشکلی دارم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من یه بارداری پوچ داشتم و کرتاژ شدم بارداری دومم در ۲۱هفتگی زایمان زودرس شد مجبور شدن سزارین کنن.بارداری سومم باز ۲۰هفتگی زایمان زودرس شد ولی طبیعی دفع کردم.الان من چون ۱سال پیش سزارین شدم ایا میتونم سرکلاژ شکمی با لاپرو سکپی انجام بدم
- کیست تخمدان
سلام و عرض ادب درسونوگرافی کیست تخمدان به ابعاد ۲۸در۳۸میلی سمت راست وبدون جز سالید قید شده آیا نیاز به درمان هست یا فقط باید کنترل سونوگرافی بشم وباعادت ماهانه خوب میشم ؟ رنگ ترشح کرم باشه بدون هیچ علامت دیگه اشکال داره ؟چه رنگی خطرداره؟ ممنون
- پوایپ رحم
باسلام ایا پولیپ رحم وتخمدان پلی کیستیک باقرص رفع شدنی نیست
- دکاپپتیل و ایجاد آمنوره برای رفتن به مکه
باذسلام و تشکر ۴۹ سالمه و احتمالا ۱۰ تیر مشرف شوم به مکه جهت تاخیر در پریودی چه دارویی را پیشنهاد میدهد و طریقه مصرف آن ؟و شروع مصرف و... ضمنا تا کنون سیکلهایم بسیار منظم بوده ولی تغریبا یکسال است که علائم تخمکگذاری نداشته ودو یا سه دوره است که دچار aub شده ام و الان با مفنامیک اسید خونریزیم را کنترل کرده ام با تشکر
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من دیروز سونو برای چسبندگی انجام دادم ک گفته چند کانون anochoکوچیک به اندازه 5الی 10میلی متر به طور پراکنده رویت شده در داخل جفت و مطرح کننده venous lakeاست.میخاستم بدونم خطرناک؟
- سلام وخسته نباشی من ١٧انتقال آزبتا ٢شد
آزبتا ٢شد ممكنه وتا الان پريود نشدم ممكنه بتا بره بالا يا حاملگي منتفي
- پروژسترون
سلام خانم دکتر من روزی دوتا شیاف مصرف میکنم ولی الان هر داروخونه ای توی رشت رفتیم نتونستیم شیاف پروژسترون پیدا کنیم همه میگن نداریم چیکار کنم جاش چیز دیگه نیست بخرم هفته ۲۷ بارداری هستم سرکلاژی هستم
- سزارین
با سلام.ایا سزارین اختیاری در همه بیمارستان ها ممنوع شده یا فقط در بیمارستان های دولتی ؟
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام ازدواج کنم ولی شرایط اینکه ب پزشک مراجعه کنم ندارم ممنون میشم واضح جواب من و بدید من تا الان دوبار در ماه عادت ماهانه نشدم و اینکه من وقتی برای اولین بار عادت ماهانه شدم روز اخر به اندازه یک بند انگشت اشاره داخل واژنم کردم که تقریبا بعد نیم تا یک ساعت از من خون اومد میخواستم بدونم به بکارتم اسیب رسیده ممنون میشم جوابتون واضح باشه
- سلام ۱۵ ساله نازایی دارم ماه بعد میخوام ای وی اف کنم برام اووبوست زینگ کیوتین نوشتن میخواستم ببینم همراه اونها ال دی هم بخورم خوبه یا نه
- سلام من برای معاینه عفونت قارچی واژن به پزشک مراجعه کردم و هنگام معاینه ازم پرسیدن جلوگیری با چیه؟ منم گفتم هیچی من هیچ جلوگیری ندارم نه با هیچ وسیله ای نه با دارو و نمیدونم چرا این سوال رو ازم پرسیدن ؟
- سوزش بخیه سزارین از داخل شکم
سلام من ۳سال سزارین شدم چند روز یک قسمت از بخیه هام از داخل سوزش عجیبی داره همراه درد که به محض ایستادن شروع میشه و تو خم و راست شدن اذیت میکنه بخیه انگار تازست و تازه زایمان کردم


