Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بچه مول بعداز سقط وبالا بودن بنا بدن
سلام من مول داشتم هفت ماه پیش الان هنوز بتا بدنم بالا هست حدود 200تا 300دکتر گفت بیا دارو بدم میشه راهنمایی بکنید
- درد پریودی
سلام من یه دختر 20ساله هستم و هر وقت که پریود میشم علاوه بر درد ناحیه شکم و کمر قسمت چپ بدن که باسنم و پام رو شامل میشه درد خیلی زیادی داره میشه لطفاً بگید مشکل از چیه
- بارداری
سلام من تو این ماه موهام رو کراتین کردم البته ماسک داشتم الان متوجه شدم که باردارم ایا مشکلی ایجاد میشه؟
- تاخیری پریود
سلام من 17 ساله هستم مجردم 2 ماه پریودنشدم قبلا هم یک ماه میشدم یک ماه نه ولی دیروز شکم درد شدید داشتم ولی باز پریود نشدم میشه علتش به هم توضیح بدین باتشکر
- افتادگی رحم
سلام.چند ماه است که احساس سنگینی در زیر شکم دارم ، گاهی کمردرد شدید هم دارم.دیروز زمان شستن بیرون آلت تناسلی احساس کردم که رحمم پایین آمده . با انگشت تست کردم دیدم کمتر از یک بند انگشت با دهانه واژنم فاصله دارد (در همان حالت نشسته) . آیا نیاز به جراحی دارم ؟ ۴۰ساله هستم . چند ماه از کاپ قاعدگی استفاده کردم ، ممکن است که افتادگی رحم بخاطر آن باشد ؟ مدتی هم مشکل یبوست داشتم . درضمن تمایل دارم که باردار هم بشوم .آیا درمان میشوم ؟
- ..
سلام وقت بخیر بنده اقدام به بارداری کردم سیکلم ۲۷روزه هست ومنظم ولی امروز ۲۸ روز هست فقط لکه های تیره و روشن دیدم ولی خونریزی ندیدم تاحدودی علائم دارم ولی اکتفا نمیکنم به علائم چه زمانی تست بارداری نشون میده باردارم یاخیر ممنون
- در روز چندم می توان فهمید حامله شدهام
- تیروئید
سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز من باردار هستم و در ازمایشم تیروئیدم0/48 هستش و قبلا هم سابقه تیروئید نداشتم.ایا برای جنین و در بارداری خطر ناک هست این عدد؟
- درد واژن
با سلام من الان یه هفته اس خارش سوزن ورژن دارم و دستشویی زرد هستش خیلی میترسم چی استفاده کنم خوب بشم باتشکر
- پریودشدن دریک ماه دوبار
سلام خانم دکترعزیز خسته نباشید من این ماه که به طورطبیعی به وقت خودم عادت شدم ومنظم درزمان خودش تموم شدم ولی بعد یک هفته دوسه روز اول دردهای شدیدمنوگرفت بعد سه روزلکه های سیاهی میدیدم بعدش عادت شدیدشدم الان ده روزه که تموم نشدم دردشدیدی دارم وشکمم انگاری درد مثل شکم زن زایمان کرده است هر کی دستش میخوره خیلی شدیددردمیگیره بعدش هم نوک سینه هام خیلی دردشدیددارن توروخداجواب بدین ممنون
- علائم پریودی
سلام وقتتون بخیر سپاس فراوان بخاطرپاسخوگویی به سوالاتم بنده خدمتتون در سوال قبلم توضیح دادم که سزارین ناموفقی داشتم در ۴۱ هفته و در حال حاضر ۴ماه و ۸روز از زایمانم میگذره سه بار پریود شدم منظم بوده و سونو دادم بافولیکول ۲۲ و چکاب کامل دادم همه چی خوب هست اما ی مشکل امروز ۳۸روز از پریودم میگذره نشدم و باردار هم نیستم ولی علائم پریودی دارم اما پریود نمیشم شکمم و کمرم و پاهام گیجی و یخورده تهوع کککککمم خانم دکتر راهنماییم بفرمایین چیکار کنم پریودم برگرده منظم بیاد
- سوال در مورد بارداری
سلام من ۶ماه گذاشتم باردار بشم هنوز موفق نشدم الانم ۱۵از پریودیم رفته الان نزدیکی داشتم الان لکه قهوی میبینم
- لکه بینی
سلام،من هرماه سه روز قبل ازشروع پریودی و سه روز بعد پریودی لک بینی دارم،طبیعی هستش؟ممنونم
- استفاده از پماد ان ان در بارداری
سلام من هفته ۱۰ بارداری هستم و خارش در قسمت بیرونی واژن دارم آیا میتونم از پماد تریامسینولون ان ان به طور موضعی استفاده کنم .یا شما کدوم پماد را پیشنهاد میدهید . خدا قوت
- مصرف طولانی دوفامد
با سلام خونریزی طولانی و لکه بینی داشتم دکتر برای شش ماه دوفامد ده دادن آیا خطر نداره برام ۴٢ سالم هست ممنونم
- سلام خانم دکتر ممنون که همیشه سوالم جواب میدین همسرم کم بود اسپرم داره اسپرمش دو میلیون هست ایا میشه IVFانجام بدم نتیجه میگیرم بنظرتو میشه راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم هرچی دارو مصرف میکنه هیچ فایدی نداره براش و چی بخوره براش خوبه ممنون میشم جواب بدین
- سلام میشه تو ماه اول با خوردن قرصاورژانسی سقط کرد
- سوال در رابطه با بکارت
سلام من بار اول در نزدیکی دخول نصفه داشتم یعنی دخول کامل نبود اون لحظه خونی نیومد و بعد دخول من رفتم پیاده روی که شکم درد داشتم و خون قهوه ای ازم میومد و با ترشح کم کم پاک شد و بار دوم در رابطه کامل دیگه هیچ درد و خونریزی نداشتم یعنی اون خون بخاطر پرده بوده؟ خانوم دکتر اون لحظه که خون قهوه ای اومد حس کردم یه چیزی از اون قسمت واژن کنده شد و شکم درد هم گرفتم و بعد خون قهوه ای اومد
- لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
سلامممکن هست که لطفا بگید لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
- قرص نورم اسکین
سلام من از قرص نورم اسکین استفاده کردم و در ناحیه واژن احساس بوی بد میکنم زمانی که از قرص استفاده میکنم و هم اینکه در ناحیه تناسلی سوزش دارم در صورتی که قبلا از آکنوترن خارجی استفاده میکردم اصلا همچین مشکلی نداشتم


