Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دوختن رحم
میخوام رحمم تنگ کنم
- زخم دهانه رحم
سلام خانوم دکتر مهربون برای زخم دهانه رحم چه کاری باید انجام داد؟؟ازچه دارویی باید استفاده کنم؟
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم
- حاملگی
سلام. 16شهریوررابطه داشتم تابعد یک ماه پریودنشدم. رفتم آزمایش دادم مثبت بودم. زعفران خوردم طناب زدم خونریزی شروع شدتا ده روز دوباره دیروز رفتم آزمایش دادم مثبت بود حتی روبه بالاهم رفته بود.چی کاربایدبکنم که سقط بشه ممنون.
- بارداری
من سه روز پیش دو روز پریود بودم سر وقت پریود شدم من کلا سه روزه بودم ولی ایندفعه دو روز بودم که قطع شد و رابطه محافظت نشده داشتم که آب منی داخل ریخته نشد و الان بعد از پریودم لکه بینی دارم و کمر درد ینی ممکنه باردار باشم؟؟؟
- لکه بینی قهوه ای رنگ در هفته ۶بارداری
با سلام وقت بخیر با توجه به اینکه سال ۱۴۰۰ سقط جنین داشتم «سه ماهه» در حال حاضر باردار هستم حدود ۶الی ۷ هفته ،دکتر به علت سقطی که داشتم شیاف پروژسترون ۴۰۰رو تجویز کردن که الان ۲۰ روز هست که به صورت واژنال شبانه استفاده میکنم در کل ۳۰ عدد تجویز کردن یک هفته بعد استفاده لکه بینی قرمز م بعد تا الان لکه بینی قهوه ای دارم ینی حدود ۱۲روز هست که لکه بینی قهوه ای دارم در ۱ ماهگی بارداری سونو انجام شده و ساک حاملگی رویت شده لطفا راهنمایی فرمایید که آیا این لکه بینی طبیعی هست؟! «طبق گفته ی دکتر نزدیکی نداشتم فقط قبل لکه بینی در کل بارداری ۲بار نزدیکی داشتم»
- قرص فامنیتا (پروژسترون)
سلام، برای پریود شدن بعد از ۳ ماه ، قرص پروژسترون به مدت چند روز باید مصرف بشه؟ سوال دوم اینکه اگر حین مدت خوردن قرص، پریود بشم، باید قرص رو قطع کنم یا تا اخر دوره ادامه بدم؟
- خونریزی بعد از قطع ناگهانی قرص جلوگیری
سلام من ماه اولی که از قرص جلوگیری استفاده کردم هیچ مشکلی نداشتم نه خونریزی و نه لکه بینی و بعد تموم شدن بسته اول پریود شدم اما بعد شروع بسته دوم که از روز سوم پریودم بود بعد پریود لکه بینی داشتم و قرص قطع کردم الان ۸روزه که خونریزی شدید دارم ۲روزه مفنامیک اسید میخورم ولی هنوز خونریزی دارم باید چیکارکنم؟
- عفونت
همرا پریودیم عفونت میاد خانم دکتر چکار بکنم برای شرایط کرونا نمیتوانم با بچه کوچک دکتر برم
- عدم تقارن لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختری 22 ساله هستم می خواستم بدونم عدم تقارن در لابیا مینور طبیعی است؟ و آیا ممکنه بعدها در زندگی زناشویی مشکلی ایجاد کنه؟ و اینکه در حالت ایستاده لابیا ماژور باید کاملا به هم چسبیده باشند؟ همانند دوران کودکی؟ در حالت ایستاده لابیا ماژور کمی از هم فاصله داشته و زبانه ای بین آنها قرار دارد میخوام بدونم این حالت غیر طبیعیه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چون از معاینه حضوری خجالت میکشم
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من حدود ۸ سال پیش وقتی برای اولین بار عادت ماهیانه شدم و بعد از تموم شدن دور ۷ روزم از سر کنجکاوی به اندازع یک بند انگشت اشاره که فک کنم یک یا دوسانت هست یک بند انگشت اشارم داخل واژم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش از من خون اومد خون تیره نبود ولی دردی قسمت واژنم احساس نمیکردم میخواستم بدونم بکارتم آسیب دیده نمیدونم بکارتم از چه نوعیه میشه بله و خیر جواب بدید و اینکه احتمال داره بکارت نداشته باشی ولی بار اول رابطه نزدیکی خون بیاد
- ازمایشاپکا
سلاماگردرازمایشاپکاپایینباشهنشانهچیست؟یعنیزنمشکلخودایمنیدارهیازنومردخونهاشونبهمنمیخوره؟بنده۴تاسقطمکررزیردوماهگیداشتم ازمایشاپکادادمخیلیپایینبود
- پریودی
سلام خسته نباشین ببخشیدبنده آمپول جلوگیری 3ماهه زدم ولی بعد2ماه لکه بینی داشتم رفتم دکترگفتن دیگه آمپول نزنم حالا1ماهه ازآخرین روزتموم شدن آمپول میگذره پریودنمیشم آزمایشم دادم منفی بود حالامیخام آمپول پروژسترون بزنم تاپریودشم میخام بدونم براشیردادن مشکلی پیش نمیاد اینم بگم که سابقه دارم ازاول براپریودشدن آمپول میزدم وگرنه پریودنمیشدم لطفازودج بدین عجله دارم ممنون
- ایمنی انعقادی
سلام وقت بخیر من ازمایش انعقادی دادم زودرس ۲۶هفته شدم دکترم میگه نمیخواد ایمنی بدی اشکال نداره a1298cجلوش نوشتهheterozygote انوکساباید بزنم توبارداری؟
- سلام من تازه ازدواج کردم ورفتم پیش متخصص زنان سونو گرفت گفت احتمال بارداری وجد داره ولی مایع کلدوساک ازاد داری یعنی چی ایا خطره
سلام من تازه ازدواج کردم رفتم متخصص زنان سونو گرفت احتمالبارداری داره ولی مایع درکلدوساک وجود داره ایا خطره
- سوال
سلام یه سوال داشتم من اشتها ندارم چیکار کنم که چاق بشم خیلی لاغرم طوروخدا کمک کنید دیگه روحیه اصلا ندارم نمیتونم غذا بخورم غذا وقتی سیر میشم یک قاشق اضافه تر بخورم حالت تهو میگیرم قدم ۱۶۵ وزن ۴۸ راحل میخواستم
- تفریح
سلام. در هفته 15 به دلیل تحرک زیاد لکه بینی بارداری دارم بدون درد باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟؟
- مشکل مثانه
- بارداری
سلام من ۵ هفتمه یهو امروز تب کردم شدید نبود الان کمتر شده صورتم گرمه دست و پام ولرم الوچه خوردم ممکنه از الوچه نارسم باشه یا مشکل دیگه ای باشه
- بارداری طولانی
سلام. خسته نباشید،من در هفته 41 بارداری هستم ولی رفتم سونگرافی تاریخ زایمان را دو هفته دیگر اعلام کرد.. یعنی بارداری من میشود43هفته. دکتر خودم میگه شاید من تاریخ آخرین عادت ماهانه را اشتباه کرده باشم. ولی دوره های من منظم است و من فک نکنم که اشتباه کرده باشم... آیا بارداری 43 هفته امکان پذیر است؟.. یا شاید من اشتباه کرده باشم.. خیلی استرس و اضطراب دارم.. و نگرانم


