Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش شدید دهانه واژن
سلام من چند ماهی است که دهانه رحمم به شدت خارش پیدا میکنه
- کیست تخمدان
سلام کیست یونی لوکولار با جدار منظم به ابعاد ۵۶*۳۵میلیمتر فاقد سپتا و جز سالید در تخمدان چپ که نمای ان مطرح کننده ضایعات bening خطرناکه؟
- نزدیکی بعد جراحی
سلام،وقت بخير من جراحي لاپاروسكوپي انجام دادم برداشتن فيبروم و كيست و آندومتريوز و آدنومايزيس ميخواستم بدونم تا چند وقت نبايد نزديكي صورت بگيره
- جراحی زیبایی واژن
سلام من نزدیک سه ماه است ک زایمان طبیعی داشتم بعد از یک هفته بخیه هام باز شدن حالا با وجود اینکه بخیه هام بسته شدن ولی دهانهء رحمم هنوز باز مانده آیا به غیر از ترمیم با عمل راه حل دیگری است آیا خود به خود به حالت اولیه بر میگرده ممنون از راهنماییتون...
- خونریزی زیاد
سلام خسته نباشید.خدا خیرتون بده .من یک ماه پیش عمل کورتاژ فیبروم کردم فیبروم بزرگی داشتم .آزمایش پاتولوژی هم سالم اومد .اون موقع لکه بینی داشتم بعد از عمل تا ۱۵ روز بعد از اون پریود شدم سنگین و با درد و ده روز بعدش دوباره پریود زیاد با لخته های خون و بعد رفتم دکتر بهم امپول واریوپپتیل ۳/۷۵داد یدونه زدم ولی لکه بینی قطع نمیشه و الان که ۶ روز۶ زدم همش لکه بینی دارم و بعد عمل کورتاژ همش تکرر ادرار دارم مخصوصا شب و هر وقت دسشویی دیر برم فشار میاد و خون میاد و بعد ادرار هم تو دسشویی خون میاد و درد پریودیمم هی میگیره ول میکنه هر یه دقیقه یبار ....وقتی پریودم درد دارم
- زنان
سلام خانوم دکتر... دوست من کلاس شیشم بود بعد توی سرسره ها با سرعتپایین میاد و چون کفشش نوک تیز بود میخوره به رحمش بعد خیلی خیلی درد داشت وقتی میره خونه میبینه دو قطره خون اومده و الان با اینکه سه چهار سال گذشته بازم کمی درد میگیره ممکنه در اینده مشکلی پیش بیاد؟مثل نازایی یا هرچی
- سلام خانمی هستم 33ساله رفتم سوانگرافی رحم به ابعاد 90*50 میلیمتر دارای اندازه کمی بزرگ دیده شده اکوی میومترهترژن ومطرح کننده ادنومیوزیس است تصویر یک کیست ساده به قطر 28 میلیمتر درتخمدان چپ است
سلام خانمی هستم 33ساله ازدرد رفتم سوانگرافی دادم رحم به ابعاد )50*90میلیمتر بزرگ دیده شده اکوی میومتر هترژن ومطرح کننده ادنو میوزیس دیده شده یه کیست ساده درتخمدان چپ دیده شده
- قبل از بارداری کلوتریمازول
سلام دکتر خسته نباشی من خیلی نگرانم من برای رژیم پیش دکتر میرفتم تا بچه پسر شود دوتا دختر دارم دکتر گفته پ هاش شما ۷ است خوب خوبه برو اقدام کن حالا امروز وقتش هست ولی شکمم درد میکنه اون ناحیه تخمدان واحساس می کنم رحمم قارچ گرفته خوب می خواستم کلوتریمازول امروز استفاده کنم وشب هم رابطه داشته باشم به نظرت مضر نیست برای تنبلی تخمدان 🙏🙏
- پستان
سلام خسته نباشید،من حدودیک ماه پیش سونوسینه دادم گفتن ک سه تاتوده هیپواکوتوی سینم هس،حالالیزرزیربغل انجام دادم،میخوام ببینم ضرری برای سینم نداره؟
- خراش پرده بکارت
سلام من با پسری رابطه داشتم پسره آلتش رو به داخل آلت من مالید میگه آلتشو داخل نکرده اما من پیش دکتر زنان رفتم دکتر میگه جلوت باز شده اما دکتر وقتی برام نذاشت توضیح بده الان باز شده یعنی پاره شده یا آسیب دیده یا پردم ارتجاعیه که باز شده؟من خیلی میترسم لطفا کمکم کنین
- سونو شکم و لگن
سلام در تخمدان چپ فولیکول ۲۲ میلی و تخمدان راست فولیکول ۱۶ میلی ودر تخمدان چپ کیست ۲۵ میلی اینا نشانه چیست ؟
- بتا مولاربعدازکورتاژ
سلام من حدود سه هفته اس کورتاژ کردم به خاطر مولار.بعدازکورتاژ آزمایش بتا دادم هردفعه پایینتر میومد.هفته قبل بتام۱۰۸۰بود این هفته ۱۷۶۹.۷شده میخوام بدونم بتا رفته بالا یا نه خیلی استرس دارم.
- پولیپ قسمت فوقانی رحم
سلام ، پولیپ داشتم در قسمت فوقانی رحم بعد رفتم هیستروسکوپی اما احساس میکنم هنوز جاش مونده و احساس میکنم در دهانه رحمم هست برنداشتن
- تداخل دارو با زولادکس
سلام خسته نباشید..ب مدت سه روز امپول زولادکس ۱۰/۸ تزدیق کردم بخاطر بیماری اندرومتریوز. الان احساس میکنم دارم سرما میخورم سوزش گلو و بدن درد دارم.میتونم کلداکس بخورم ؟
- عمل کورتاژ
.من سه ماه قبل کورتاژشدم روزبه روز بدنم ورم می کنه چیکار کنم ؟
- سرکلاژ
سلام زایمان زودرس چطور قابل پیشگیری هست در صورتی که سرکلاژ وازینال هم پاسخگو نباشه؟
- برش سزارین
سلام من پنج ماهه پیش بچه دومم رو سزارین شدم سمت چپ بخیم کاملا خوب شده اما سمت راست یه خورده ورم مثل روزای اول رو داره درد ندارم اما برام سواله چرا سزارین اولم اصلا جاش نمونده اما این دفه یه طرفش مونده آیا ورمش میره؟
- میشه نتیجه آزمایش و بگید
- خارش بارتولین
سلام خانوم دکر خسته نباشید من بارتولین قسمت راستم خارش داره و درد داره. وقتی سرپا هستم و دست میزنم از سمت چپم بزرگ تره اما موقه ای که دراز میکشم این تفاوت احساس نمیشه. باید بگم که متاسفانه به طور اتفاقی با مشت به بارتولینم حدود چند ماه پیش ضربه وارد شد. حال احساس میکنم آب سردی از بارتولینم خارج میشه و روی پوستم میریزه و تا پشتم و پام این حس رو دارم و مدتی است که کل بدنم این احساس رو دارم. ایا احتمال پارگی یا سوراخ بودن وجود داره؟ احتمال عفونت و پخش شدن ان در کل بدن وجود داره؟ این احساس خیسی و حرکت آب دقیقا زیر پوستمه. واقعا آب و من حسش میکنم
- سلام وقت بخیر . بنده یازده ماه پیش بخاطر خونریزی زیاد مجبور به زدن آمپول دیفرلین شدم که حدود یازده ماه راحت بودم، الان دوباره پریود شدم و شدید هم بود. سئوالم اینه که آیا این که من بعد یکسال دوباره پریود شدم همون یائسگی واقعی هست یا کاذب


