Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان سزارین
با عرض سلام حضور پرمهرتون خدا قوت سوالم در ارتباط با زایمان سزارین هست جسارتا میخواستم بدونم شما به کدوم روش بخیه میزنید و آیا چیزی تحت عنوان بخیه ی لیزری وجود داره؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترمن ۲۶ابان قرص اورژانسی خوردم دوروز بعداتمام پریودچون ترس پیشاب داشتم و۱۴روز بودخون لخته ای ازم اومدوسه روز پریودطورباحجم کم بودم وازاون روز دیگ دچارخونریزی نشدم هفته پیش بی بی چک زدم منفی بود اباامکان بارداری هست.واینکه دوماه پیشم دوتاقرص خورده بودم ینی اواخرشهریور.عوارض قرصه پریودنمیشم،؟
- مصرف دز اضافی قرص استرادیول
- سقطط
سلام من احساس میکنم باردار هستم با اینکه دخول صورت نگرفته و شاید منی بوده باشه بیبی زدم منفی بود میخواستم ببینم اگه از قرص برای. سقط استفاده کنم و باردار نباشم اتفاقی میوفته؟
- سلام من روز ۱۱انتقال هستم تست زدم منفی بوده آیادرسته
- آی یوآی
سلام خدمت خانوم دکترعزیز.من۵بارآی یوآی کردم که متاسفانه باردارنشدم دراین۵ بارآمپولhmgوhcgولتروزول ایرانی مصرف کردم آیا ایندفعه داروها روخارجی بگیرم شانس موفقیت بیشترمیشه؟اگه آره چه مارکی بگیرم درضمن هردفعه۳الی۴فولیکول غالب دارم باتشکرازشما
- سلام .نازایی
به بچه چهار ساله دارم یک سال نیم هیچ گونه جلو گیری نداشتم باردار نمیشم
- سوال.درمان۱
سلام ممنون از پاسخگویی شما عنوان سوال من(سوال.درمان) بود ایا من میتونم از اب و بتادین استفاده کنم؟
- ای وی اف
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز. خانم دکتر برای شروع سیکل آی وی اف ، چه روزی از سیکل قاعدگی باید به مطب مراجعه کرد؟ یعنی چندمین روز از شروع قاعدگی ؟ با سپاس
- تاخیر پریود .,.
سلام من ۱۶ سالمه.خودارضایی میکنم.دستمو میکنم تو واژنم.الان نزدیک دوماهه که پریود نشدم.خیلی نگرانم علت پریود نشدنم به خاطر اینه که دستمو تو واژنم میکنم؟؟لطفا پاسخ بدید دارم از نگرانی میمیرم
- من غده ی ادنوم دارم و پرولاکتینم28 دارو مصرف نمیکنم. یکسال پیش سنو دادم ازم پرسیدن پریودیت منظم گفتم نه ولی دیگه پیگیرش نشدم تا امسال که متوجه شدم ادنوم و پرولاکتین دارم و بازم باید سنو بدم دکتر نوشته اما ندادم. میخوام باردار شم اقدام کنم؟ مشکلی نیست؟
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
The specimen consist of several fragments of tan-brown soft tissue & blood clot measuring 4x2x1 cm
in aggregates.
Ts in 3 blocks. - سلام من ای وی اف کردم و از روز چهارم لکه بینی خفیف دارم چی کار کنم نگرانم
- ایا برای بقایای ۱۶در۱۰میلی کورتاژانجام میشود
سلام من ۳روز پیش سقط داشتم ۸هفته رفتم سونو گفت بقایای ۱۶در۱۰ میلی وجود داره ایا نیاز به کورتاژ هست یا خودبه خود دفع میشه
- فراموش کردن دوز دارو
سلام من از روز تخمک کشی دوازده ساعت یک استرادیول میخوردم و دکتر گفت بعد از انتقال همین روند ادامه بدم که من روز اول و دوم فراموش کردم و فقط یک قرص در روز خوردم آیا مشکلی پیش میاد؟!بعد از تخمک کشی هم دوتا آمپول پروژسترون داشتم هر روز تا روز انتقال که یکروز قبل از انتقال هم باز آمپول یادم رفت؟!حالا چی میشه؟!
- Ivf
سلام وقت بخیر من چندتا فیبروم داشتم که میخواستم برای بارداری اقدام کنم و معاینه شدم که گفتین که احتیاج به عمل نیست و مشکلی برای بارداری وجود نداره یه چند ماه اقدام کردم و چون همسرم اسپرمهای ضعیفی داشتن دکترشون گفتن که شما به طور طبیعی نمیتونید باردار بشید و باید Ivf کنید، خواستم بپرسم با وجود فیبروم میشه اینکارو کرد؟
- دوبار پریود شدم در یک ماه
من بعد اتمام پريودم فرداش رابطه بدون دخول داشتم ،دوتا قرص اورژانسي خوردم ۵روزبعدش پري شدم باخونريزي ب مدت شش روز ،،،مجدد دوهفته بعدش باز پريود شدم سر تايم پري خودم بخاطره قرصهكه من دوبار در يك ماه پريود شدم ميترسم بخاطر كيست باشه دخترم خيلي استرس دارم
- هتروژن و آوسکولار بعد سقط
سلام،من چند روز پیش در اواخر هفته سوم سقط جنین داشتم الان سونو زده یک توده هتروژن و آوسکولار به ابعاد 11×8 میلیمتر دیده میشه، این چیه باید چیکار کنم؟ ممکنه سقط نشده باشه؟
- عقب افتادن پریود
من ۱ تیر عادت ماهانه شدم این ماه چن روره میگزره عادت نشدم
- سلام من ۱۸ سالمه متاهلم
من ۴ماهه ازدواج کردم ولی تا الان بچه دارنشدم بعد رفتم سونو دادم جوابش آوند ک سمت راست ۶ تا فولیکول و سمت چپ ۵تا بعد خواستم ببینم امیدی هست ک طی همین دو سه ماه اخیر حامله بشم ؟ ممنون میشم جواب بدید


