Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
با سلام خدمت خنم دکتر. میخواستم بدونم هزینه آی وی اف در رشت چقد میشه با دارو؟ایا بیمارستان دولتی برای انجام این کار وجود داره.
- سزارین
با سلام و وقت بخیرخدمت شما میخواستم بدونم آیا شما سزارین اختیاری انجام میدهید؟
- نحوه خوابیدن در بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته بیست و دو بارداری هستم. کلا طاق باز میخوابم چه شبها و چه روزها موقع استراحت. میگن خانوم باردار نباید طاق باز بخوابه . ایا صحت داره؟ و مشکلی برای جنین به وجود میاد؟
- راجع به قرص استروژن وپروژسترون
من برای بارداری اقدام کردم تخمکم ضعیفه قرص اوابووست مصرف میکنم بااستروژن وپروژسترون پریودمیشم ولی الان چندروزه پریودم قرص استروژن وپروژسترون روقطع کردم چون گفتن باخوردن این قرص استروزن وپروژسترون بارداری رخ نمیده چون قرص اوابودست میخورم میخوام شانسم روامتحان کنم دیگه اون قرصانخوردم مشکلی پیش نمیاد
- دیابت بارداری
سلام خانوم دکتر هفته بیست و شش هستم.ازمایش دادم تشخیص دیابت بارداری دادن. گفتن برم متخصص تغذیه. ایشون یه جدول دادن که طول روز قندم رو اندازه بگیرم ناشتا صبح، دو ساعت بعد از صبحانه، قبل از ناهار ، قبل از شام.دوتا سوال دارم معمولا قند دوساعت بعد از ناهار وشام رو میخوان ایشون چرا قبل از ناهار و شام رو خواستن؟ سوال دومم مقدار نرمال قند خون قبل از شام و ناهار چند باید باشه؟ تو اینترنت مقدار ناشتا صبح و دوساعت بعد از غذا هست ولی مقدار قبل از ناهار و شام پیدا نکردم.
- برای نوجوانان
سلام من یه دو هفته پودر گیناپ خوردم یه هفته هست نخوردم کل صورتم جوش زده حتی گردنم پریودیم ۱۰ روزه عقب افتاده زیر چونم یعدفع دوتا مو در آوردم الان تنبلی تخمدان دارم یا از مصرف گیناپه
- ….
سلام ببخشید من امروز خود به خود مغزم خیلی درگیر بکارت شده وقتی ۱۲سال داشتم خود ارزایی داشتم ولی دخولی انجام ندادم ویا سطحی بوده ولی همون موقع ترک کردم ولی بعد هفت هشت سال امروز از صبح درگیرشم اگه بفهمن رابطه نداشتم و جزئیه گواهی میدن؟؟؟
- سزارین
خانم دکترتوروخداکمکم کن شمامیگی نمیشه ۳ماه بعدازمرگ بچم اقدام کنم یعنی فاصله سزارین تا بارداری ۳ماه من دارم خودمو تقویت میدم اضافه وزن هم ندارم توروخداکمکم کن اگه باردارشدم بعد۳ماه چی مصرف کنم تا باخطری مواجه نشم منو جنین آیندم.... همش بیاد بچمم اولین بچم بود
- هیدرو سوفالی بطن مغز جنین
سلام وقت بخیرتشخیص دکترمتخصص وفوق متخصص جنین ۱۹هفته هیدورسوفالی بوده ونامه سقط نوشتن برای پزشک قانونی ولی متاسفانه یک هفته تعطیلات بود مانرسیدیم ب کارهای قانونی الان نامه سقط نمیدن وجنین رفته تو ۲۰ هفته میگن سونو جدید بگیرید چه کارباید کرد روز به روز بطن مغز جنین بالاتر داره میره ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرکلاژ
سلام و عرض ادب من پارسال به دلیل عدم تشخیص زایمان زودرس از رحم عکس رنگی گرفتم که خداروشکر مشکلی نبود مشکل در نارسایی دهانه رحم هست و مجددباردار شدم و با وجود سرکلاژ بازم بچه نموند الان سرکلاژ شکمی انجام دادم به نظرتون نیاز به عکس رنگی و یا هیستروکوپی هست؟میخوام مجدد اقدام کنم چه کار کنم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر شوهرم از ازواج قبلیش یه پسر داره،الان که با من ازدواج کرده، ازمایش اسپرم داد حرکت اش ضعیف بود،ویتامین E و اسپریژن و کیوتین میخوره آزمایشش کاملا نرمال شده، لازمه این سه تا دارو رو بخوره و ادامه بده تا وقتی که من باردار شم؟؟؟ راستی کافیه فقط ویتامین ای و اسپریژن رو بخوره؟؟؟دیگه کیوتین نخوره؟؟؟؟این نرمال بودن ازمایش یعنی دیگه کیفیت و سرعت خوبه خوبه
- سلام .توده سولید احتمال فیبروادنوم در پستان و هیپو اکو بدم کلسیفیکاسیون و شارپ مشخص چیست
- حاملگی
سلام خسته نباشید من تو هفته ۵ الی ۶ هستم.تو سونوگرافی زده فاقد قطب جنین ودارای هماتوم پری ساک.خیلی نگرانم میشه کمک کنید
- اقدام به بارداری
سلام دکترعزیزم وقتتون بخیردختر 14ساله دارم تیروئید کم کار دارم سه ماه قرص لووکسین 50 میخورم تنبلی تخمدان وکیست درتخمدان دارم ونامنظمی پرید والان 6ماه قرص مدروکسی پروژسترون میخورم واقدام داریم وقرص پنتوپرازول برای معدم الان 5سال میخورم گفته تااخرعمرت باید بخوری، وقرص لتروزول لتراکس هم از3قاعدگی تا5روز خوردم من دیروز7روزه پریدیم بود پاک شدم ولی متاسفانه اقدام نداشتم وامشب هم فکرنکنم اقدام داشته باشم به علت کارشوهرم میشه از10شروع کنم یعنی دوروز ازپاک شدنم بگذره ؟؟؟؟میخوام باردارشم
- تاثیرقرص فنی توئین فنوباربیتال برروی جنین
سلام من 35سالمه دارای سقط جنین های متعدد شدم حتی در9ماهگی.حال باتوجه به اینکه شوهرم دچارصرع میباشد وهمیشه قرص فنی توئین 100میلی مصرف میکند .ایا این میتوتند علل سقط جنین باشد.درضمن اکثربارداری هام در2ماهگی رشد نمیکردن ..باتشکر
- پریود
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم علت اینکه بعد از 16 روز از قطع دوفاستون پریود نشدم چیه؟ باید چیکار کنم که پریود بشم؟ همیشه نهایتا دوهفته بعد از قطع دوفاستون پریود میشدم آزمایش حاملگی هم منفی است
- امروز چهارده روز از انتقالم میگذره رفتم آزمایش دادم عدد بتا 14.70هست گفتن دوباره باید تکرار بشه الان مثبت با منفی
- لیزر مو
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر من دختر ۲۱ ساله هستم صورتم خیلی پر مو هست میخوام برای صورتم لیزر انجام بدم سوالم اینه آیا لیزر موهای کل صورت به تخمدان آسیب میزنه ؟؟ یا موجب ناباروری میشه ؟؟ خانم دکتر به نظر شما من کل صورتم رو لیزر انجام بدم ؟؟؟ خیلی خیلی ممنون از شما ❤
- هزینه زیبایی و تنگی واژن ؟
قیمت تنگی واژن چقدر است؟
- ماموگرافی پستان
سلام خانم دکتر خداقوت لطفا یه مرکز مامو گرافی خوب معرفی کنید برای مادرم میخواهم ممنون زنده باشید


