Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من الان حدود یه ماه بدنم ناگهانی ب طور یکدفعه ی گر میگیره و گرمای شدید بهم دست میده بنظرتون علت چیه؟؟؟؟؟
- درد جای سزارین
سلام دکتر۲سال پیش سزارین کردم الان جای بخیه هام سر میشه درد هم میکنه چکار کنم
- قرص نورم اسکین
سلاام من نزدیک به ۲ هفته هست که از قرص نورم اسکین یا همون راکوتان استفاده میکنم و چند روزی هست که در ناحیه واژنم احساس خارش دارم و احساس میکنم قسمت لابیاها بزرگ تر شدن و نامتقارن. میخواستم بدونم میتونه به دلیل این قرص باشه؟ درصورت ادامه دادن به خوردن قرص میتونه بزرگ تر بشه لابیا ها؟
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم
- یدوفولیک
سلام من دوتازایمان زودرس داشتم توی بارداری متوجه برجستگی تيروئيدشدم قبل وحین بارداری یدوفولیک مصرف میکردم، هفته16سقط کردم رفتم دکترغدد گفت گره تیروعید نمونه برداری کردن گفتن خوش خيم، پرکاری وکم کاری تیروعیدندارم الان قصد بارداری دارم دکتر زنان یدوفولیک تجویز کرده به دکترغدد دسترسی ندارم بنظرتون یدوفولیک باعث بدترشدن گره تیروعید ميشه؟من یدوفولیک مصرف کنم یا اسید فولیک، باتشکر
- پرید نمیشه
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر دخترم 14سالشه هیچوقت پریدنشده همیشه شکم درد داره سونوگرافی کردم گفتش یه مقدار تنبلی تخمدان داره خانوم دکتر باید چکار کنم دی 98یه قطره پرید ازش اومد فقط اون یه باربوده دیگه نبوده تاالان موندم چکارش کنم ؟؟ممنون میشم جواب بدین
- موی زاعد
سلام خانم دکتر ۱۷ سالمه و به تازگی متوجه شدم کل شکم و سینه و کمر و باسن و کتف و شانه موهای کرکی فراوانی وجود داره آیا وجود موهای کرکی که تو نور دیده میشه برای دخترا طبیعیه ؟؟؟البته من دور ناف و هاله ی سینه موهای ضخیمم دارم ولی موهای کرکی برام خیلی جای سواله
- بارداری
سلام وخسته نباشید من دیروز سقط داشتم فقط خونریزی خیلی کمی دارم لخته اصلا نیومده باید چیکار کنم
- بارداری
- فولیکول غالب 26
سلام خسته نباشید من روز ۱۳پریود سونوواژینال دادم و فولیکول سایز ۲۶ باضخامت آندومتر ۸/۵ داشتم و همون روز دوتا آمپول hcg تزریق کردم آیا احتمال بازداری برام هست با این سایز فولیکول؟
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز من مشکل نازایی دارم وتحت نظر شما هستم به من گفته بودین که تخمک اهدایی بگیرم می خواستم بگم که الان میتونم بیام مطب وبرای این کار اقدام کنم خسته نباشید با تشکر
- خیلی مهم*
سلام من یک مدت طولانی درگیر زگیل تناسلی هستم و با همسرمم رابطه داشتم و من الان شروع به درمان کردم ولی خب همسرم هیچ علائمی نداره الان همسرم باید چه کاری انجام بده تا هم خودش مطمئن بشه و هم بعد درمان خدایی نکرده مجدد من درگیر نشم
- خونریزی بعد از دوران پریودی
سلام من ۱۵ ۱۶ سالمه حدود دوهفته پیش بود که دوران ماهانه ام تموم شد و فکر میکنم یه سه هفته ای هست که به صورت مکرر قرص اهن مصرف میکنم دو سه روز اول دوران ماهانه ام خونریزی بیشتری نسبت به قبل داشتم و بعد مثل قبل شد و کلا دورم ۷ روز طول میکشه و بعد از۷ روز دوره ام توی این دوهفته هر چند روز یکبار خونریزی دارم اما خیلی کمه به قرص اهن مربوط میشه ؟ یا دلیل دیگه ای داره؟
- سلام من مدتی در هنگام نزدیکی انتهای آلت شوهرم زخم میشه خواستم دلیل این بدونم
- بارداری
سلام، ۹روز از موقع پریودم گذشته هنوز پریود نشدم چند روز قبل پریود، درد داشتم ولی بعد موقع پریود دردم قطع شد دیروز پیاده روی کردم امروز همش درد زیر شکم و احساس میکنم یه چیزی تو واژنم هستش،ممکنه حامله باشم؟احساس نفخ تو شکمو زیر شکم دارم
- عمومی .
سلام من عادت به خوردن مهر نماز دارم میخواستم بدونم این موضوع باعث ناباروری میشه
- بارداری و قرص کابرگولین نیم
سلام. من دو ماه اقدام هستم. پرولاکتینم بالا بود پزشکم کابرگولین نیم برام نوشت شروع کردم این ماه فقط اینکه هنوز به موعدم نرسیده برا تست بارداری. امروزم باید قرص رو بخورم یا نه؟ میترسم بخورم بعد مشخص بشه که باردار بودم و برای بچه ضرر داشته باشه
- سلام من باردارم ۶هفتهوسهروز رفتم سونو گفتن که فقط ساک هست و جنین و کیسه زرده رویت نشده چقدر احتمالش هست که پوچ باشه
- مصرف قرص سیپرونرون کامپاندو ادامه خونریزی
سلام خسته نباشید 39 ساله ام ریزش موی شدید داشتم و جوش روی باسن به پزشک مراجعه کردم قرص سیپروترون کامپاند تحت نسخه پزشک از روز اول پریودی خوردم ولی همچنان خونریزی من ادامه داره و پاک نشدم ایا مصرف را ادامه دهم؟
- سنگینی و سوزش زیردل
سلام خسته نباشید من ۶ ماه اقدام به بارداری کردم این ماه از روز ۳ پریودی قرص کلوفین و لتنزل خوردم تا ۵ شب بعدش روز ۷ ۸ ۹ امپول سینال اف زدم و روز ۱۴ پریودی سونو شدم و امپول ازاد سازی دوتا زدم امروز ۱۲ روز از امپول میگذره و روز ۲۵ سیکلم سوزش زیر دل و تهوع شدید دارم ترشح دارم کمر درد و زیر شکمم گاهی درد میگیره ایا اینا علایم باردارین؟سیکلمم ۳۰ روزس و خودم ۲۴ سالمه


