Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من دیشب قرص اورژانسی مصرف کردم ولی تاریخ برا 2020بود آیا تاثیری داره؟تکرار کردن قرص اورژانسی جدید لازم هست ممنون میشم کمکم کنید
- بارداری##
سلام وقت بخیر خانم دکتر من به بارداری اقدام کرده بودم تست زدم یه خط پر و یه خط کمرنگ ظاهر شد بعد از تست خونریزی کردم اول کم بود بعد فرداش زیاد شد لخته لخته این نشانه چی هست میتونم بعد اینکه خونریزی قطع شد بازم به بارداری اقدام کنم یا باید صبر کنم بعد یک ماه
- سلام من تو سوال قبلی پرسیدم که من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر برای بارداری قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم وقرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم شما گفتین که اینها طورمعمول استفاده نمیشه یعنی چی این دارو ها خوب نیست برای بارداری میشه توزیع بدین
- بارداری
من هفته ۱۳ ازمایش قند دادم نرمال بود ایا لازمه هفته ۲۲ به بعد دوباره انجام بدم؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچکی داخل تخمدان و6ابان پریدشدم هنوزنشدم ودوست دارم یه بچه بیارم وقرص مدروکسی پروژسترون شبی دوعدد خوردم به مدت 10شب ولی پریدنشدم امروز یک روزه قرصه قطع شده وهنوزپریدنشدم میشم بنظرتون مشکل ازچیه ؟؟؟ممنون
- سلام خسته نباشید من میخوام باردار بشم ولی همسرم مخالف من میخوام بدونم چقدر شانس بارداری دارم اب منی رو خودم با اغشته شدن دست
سلام خسته نباشید من میخوام باردار بشم ولی همسرم مخالف من میخوام بدونم چقدر شانس بارداری دارم اب منی رو خودم با اغشته شدن دست
- بارداری
سلام بنده 39سالمه اخرین زایمانم 9سال پیش جلوگیری نمیکنم اماتاحالاباردارنشدم پریودم منظمه
- قرص استرادیول
سلام مجدد. عذرخواهی میکنم بنده یه سوال پرسیدم و همچنان منتظر پاسختون هستم. به صورت طبیعی باردار شدم. دکتر گفتن قرص استرادیول را تا ۱۴ روز مصرف کنم به اشتباه ۱۸ روز خوردم . امروز متوجه شدم که باردار هستم . یعنی ۴ روز بیشتر قرص رو خوردم. لطفاً به من بگید آیا برای جنین اتفاقی پیش میاد؟ضرر داره؟
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر عزیز بنده درهفته۲۲بارداری با سرکلاژ شکمی هستم در طول روز(صبح ها) یک بار دفع دارم به خاطر استراحت مطلق و داروهای مصرفی اما تا آخر شب احساس نیاز برای دفع دارم که متاسفانه انجام نمیشه از شیاف پروژسترون به صورت مقعدی هرشب استفاده میکنم و واژینال نمیتونم استفاده کنم میخواستم بدونم باوجود عدم دفع شبانه و وجود موادزائد در روده ایا شیاف در روده جذب میشود؟یا موادزائد مانع تاثیر شیاف میشود؟ ممنون از پاسخگوییتون
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر من میخواستم اقدام به اولین بارداری کنم ولی با دوتا مشکل مواجه هستم یکی آلرژی که در ماه یکبار با عطسه های شدید روبه رو هستم و دیگری درد کمری انتهای دنبالچه آیا اینها در بارداری شدیدتر میشن؟ راهکاری وجود داره که آلرژی به بچه انتقال پیدا نکنه؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من ۳ روز پیش با نامزدم رابطه ی مقعدی داشتم،چند ساعت بعدش ازم یکم منی اومد بیرون و ریخت بین پام یکم هم ریخت دم واژنم ولی سریع خودمو شستم بیشتر از ۲ یا ۳ دقیقه نشد ولی بازم با وجود هایمن استرس داشتم که باردار بشم، فرداش ۸ تا قرص ال دی خوردم الان امکانش هست که باردار شده باشم؟؟
- نازایی
سلام ببخشید من سه هفته باردارم سوزش و خارش دارم اگر از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم برای جنین مشکلی پیش نمیاد
- تاخیر پریود
من ۷ماه دستگاه ای یو دی دارم این ماه ۴روز پریودم عقب افتاده یک هفته ایی هست از قرص گین آپ استفاده میکنم عقب افتادن پریودم احتمال داره واس قرصی ک مصرف میکنم باشه؟
- قرص Utrogestan
سلام خسته نباشید دکتر به من قرص utrostan دادن داخل واژینال من تا بحال استفاده نکردم میشه منو راهنمایی کنید...طرز استفادش چطوریه؟ یعنی باید با دست به داخل واژینال بزاریم؟
- بارداری
سلام.دکترمن توهفته ۳۲ بارداری هستم سونو دادم.گرید جفتم ۳ بود چیکاربایدبکنم؟گرید۳ برااین هفته بالانیست؟
- زایمان
سلام خسته نباشید ببخشید سونو آخری من۳۲ هفته تاریخشو زده برا ۲۶/۹الان رد شده و سونو هشت هفتگی زده برا ۵/۱۰ الان از دیروز پاهام درد میکنه رحمم تیر میکشه چیکار کنم
- سونوگرافی آنومالی دیررس جنین
سلام خانم دکتر ببخشید بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن تاخیری یا همون سونوگرافی آنومالی دیررس جنین چند هفتگی است؟ در چند هفتگی اعضای بدن جنین از لحاظ آنومالی های دیررس کامل بررسی میشن؟
- آیا با وجود کیست تخمدان می توانم باردار شوم؟
سلام خانم دکتر نتیجه ی سونوگرافی من نشون میده کیست تخمدان دارم. پزشکم گفته با وجود کیست نمی تونم باردار بشم و باید حتما عمل کنم. می خواستم نظر شما رو بدونم. آیا حتما باید عمل کنم یا مشکل با مصرف دارو حل می شه؟ و اگر عمل کنم بعدش می تونم باردار بشم یا کیست به سرعت بر می گرده؟ عکس نتیجه ی سونوگرافی روی لینک پایین هست. خیلی متشکرم. عکس از گزارش سونوگرافی
- در راستای سوال قبلیم یبوست بارداری
همون یبوست بارداری هستم که تو سوال قبلی پرسیدم فقط یادم رفت بگم شیاف پروژسترون هم به خاطر لکه بینی در هفته پنج استفاده میکنم
- تداخلات دارویی
سلام خانم دکترخسته نباشید،،دکتره من قرص استرادیول داده منتهادرحین استفاده اقدام به بارداری کردم،،،اگربارداری اتفاق افتاده باشه ایاممکنه خطرناک باشه برای بارداری وجنین


