Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خشکی وارژن ودرد شدید هنگام رابطه
سلام خسته نباشید من حدود ۴سال پیش سرطان سینه داشتم و بعد از اون هنگام رابطه مشکل دارم چندین ساله رابطه ندارم یعنی اینقدر درد دارم اصلا نمیتونم رابطه برقرار کنم ایا کیست دارم ک باعث درد میشه حدود ۳ماه پیش ی رابطه مختصر داشتم ک اونم بادرد شدید همراه بود بعدش کلا عفونت و زخم شدم لطفا توروخدا راهنمایی کنید همسرم واقعا در عذابه خودمم همچنان درد شدید و بتازگی هنگام ادرار سوزش ودرد دارم لطفا بگید چیکار کنم ممنون میشم
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر خواهر من وقتی ۱۸ سالش بود خودش رو معاینه کرد ینی محل خروج خون قاعدگی یا واژن را باز میکرد تا ۳و ۴ بار این کار رو انجام داد تا پرده رو دید خانم دکتر هنگام باز کردن مقداری درد و گرفتگی در محل واژن اش داشت بعد از باز کردن هم یه مقداری درد داشت تو اون قسمت واژن اش آیا این دردها طبیعی هست ؟؟ بعدش خانم دکتر فک کنم ۱ روز بعد از معاینه خودش پریودش ۷ روزی جلو افتاد ۳ یا ۴ روز پریود شد آیا این طبیعی است یا خون ریزی علت دیگه ای مثل آسیب به پرده داره ؟؟ خانم دکتر بعد از پایان پریود هم که اون قسمت واژنش که باز میکرد شدیدا منقبض شده آیا از استرس این طوری شده یا علت آسیب به پرده هست ؟؟ خانم دکتر عزیز به خاطر کرونا نمیتونه بره معاینه خیلی هم وسواس فکری گرفته خدا خیرتون بده به این ۳ تا سؤالش پاسخ بدین بی زحمت ممنونم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشیدایا خوردن قرص لتروزل بدونه دستوردکترخطرناکه روزی چندعددبایدخورچندبسته
- سوال از دکتر زنان
سلام من دوماه پیش بچه سقط کردم امروز نزدیکی داشتم متاستفانه کاندوم پاره شد دوساعت بد از نزدیکی قرص تنسی خوردم ولی اضهال گرفتم بد 3ساعت دیگه دوتا دیگه خوردم دواره باید قرص بخورم یا نه ممنونم
- حاملگی اتفاق افتاده یا خیر
سلام من با دوست دخترم ... نزدیکش بردم ولی داخل نکردم و ایشون هم پرده داره هنوز ... ازون روز به بعد میگه من حس می کنم توی شکمم یه نبض می زنه ( کنار ناف) یکمم حس دل پیچه سمت راست شکمم دارم
که تو نت دیده بودیم دل درد از علائم حاملگیه
سینش هم حساس شده البته نزدیک پریودیش هم هستمیشه جواب بدین که حامله س یا نه ؟
و یک ساعته که درد واژن گرفته ( قبلا همچین دردیو تجربه نکرده بود ) و پریودیش نزدیکه نمیدونم مربوطه به پریودی یا همون حاملگیه - Pco
سلام وقت بخیر،من pco دارم و از روز ۵ پریود شروع کردم ب سیبل خوردن ۳ روز خوردم بعد یادم رفت با امروز ۴ روزع ک نخوردم الان میتونم از بقیش بخورم؟
- توکسوپلاسموز
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم یک بار ابتلا به توکسوپلاسموز،مصونیت دائمی میده؟ یعنی اگه خانمی مبتلا بشه برای همه عمر مصونیت داره و اگه قبل از حاملگی مبتلا بسه و دوباره تو دوران حاملگی بگیره برای جنین خطری نداره؟
- کیست تخمدان
کیست با دیواره ی ضخیم با ابعاد ۱۲۶ ایا خطرناک است در کودک ۱۲ساله
- سلام من پودر چاقی گین اپ مصرف میکردم ک ۳ماه بعد پریود میشدم و الان مصرف نمیکنم آیا خوب میشم یا نه
- امپول بتامتازون دوقلویی
سلام من درهفته19 هفته بارداری شکم دوم دوقلویی دوپسر همه چیم خوبه دوکیسه جدا دوجفت جدا موقعیت جفت ها خوب طول سرویکس35دکترم بهم دونوبت امپول بتامتازون داده...ولی من نزدم..خیلی زود نداده؟؟؟
- سلام دخترم ۱۱سال ۹ ماه دارد دو ماه امپول لوپرمر تزریق مکنم براش برای جلو گیری از پریودی ضرر دارد یا نه با دارو چه قرص های مصرف کند
آمپول لو پرورش برای جلوگیری از پریودی خوب با دارو ایا قرص ویتامین دو کلسیم مصرف کند
- عفونت پنهان
سلام خانوم دکتر عفونت پنهان در بارداری با چ ازمایشی مشخص می شود هر چند وقت باید ازمایش انجام داد؟
- بارداری
سلام من بایدiui انجام بدم همسرم نمونه ندارند ایا شیاف پروژسترون استفاده کنم یانه
- سلام من یک سال و دوماه پیش برای بار دوم سزارین کردم حالا در محل بخیه درد دارم یک خورده هم ورم داره دلیلش چیه چطوری درمانش کنم
- زود به زودشدن پریود
سلام خانم دکترخسته نباشید من خانمی هستم ۳۴ساله ۳تابچه دارم من قبلناتقریباتا۶ماه پیش همیشه ۴۰روزیبارپریودمیشدم ولی بعد به مدت که کمی وزنموکم کردم همیشه دویاسه روزجلومیندازم وشکمم نسبت به هیکلم خیلی بزرگ شده ویژه چیزیم بگم اثلاباشوهرم رابطه ندارم آیامن مشکلی دارم؟؟توروخداراهنمایبم کنید چون واقعا هزینه دکتررفتن ندارم خدا خیرتون بده ورحمم بعضی مواقع بوی بدی میده ممنون میشم ازراهنماییتون
- زیگیل تناسلی
باسلام خانم دکتر،من بعداز رابطه جنسی دچار یک خراش کوچک شدم که وقتی به پزشک مراجعه کردم گفتند خود به خود ترمیم میشود،امروز متوجه یک برآمدگی نرم بدون درد و خارش و سوزش،درهمان قسمت شدم که رنگش کمی تیره است،ایا زیگیل تناسلیست؟
- آبسه بارتولن
وقتتون بخير؛ خواهش ميكنم بهم پاسخ بدين... من ديروز از شدت بسيار زياد درد آبسه بارتولن به بيمارستان مادران مراجعه كردم و به صورت اورژانسي تحت بيهوشي عمومي آبسه تخليه و با تامپون پر شد كه بعد از سه ساعت تامپون توسط پرستار خارج شد و آزيترومايسين و ناپروكسن تجويز شد، امروز ديدم زخمم كه حدود يك سانت ميباشد بسته شده و با فشار دستِ من كمي عفونت خارج شد... روزي سه بار در آب گرم مينشينم... خيلي نگرانم كه دكتر از كاتتر استفاده نكرده... آيا احتمالِ عودِ اين كيست هست؟ من مجرد هستم و بهداشتم رو هم رعايت ميكنم ولي اين ماه به علت يه شرايطي اين اتفاق افتاد... خواهش ميكنم بهم بگين من از دكترم بايد بخوام كاتتر بذاره يا امكان عفوني شدنش كَمه؟ احساس ميكنم دكتر كم كاري كردم... خواهش ميكنم راهنمائيم كنيد
- تاخیر پریود
سلام من به دلیل پلی کستیک بودن تخمدان 3 ماه (3دوره متوالی) ال دي مصرف کردم. ماه 4 که مصرف نکردم به جای 13 ام، 23ام پریود شدم و امروز که 6 ام مجدد پریود شدم. آیا این مشکل ما خوردن قرص ال دي هست؟؟ آخه تازه یک هفته پیش پریود شدم.
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من افسانه هستم ۱۷ سالمه من خیلی وقته قصد باردار شدن داشتم الان نزدیک ۶ روز میشه پریود نشدم آیا ممکن باردار شده باشم
- وضعیت جنین
با سلام در سنوگرافی هفته ۳۲ بارداری وضعیت جنین به صورت عرضی سر در پهلو چپ با جفت قدامی بود آیا امکان چرخش جنین وجود دارد ؟؟ رحم دوشاخ دارم . و اینکه در سنو آنومالی یک فیبروم ۳۰ میلی داشتم که در سنوگرافی هفته ۳۲ چیزی در موردش ننوشته آیا امکان از بین رفتن فیبروم وجود دارد یا دکتر سنوگراف متوجه نشده است ؟؟؟


