Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
ببخشید خانم دکتر سلام من نمیدونم لکه بینی در زنان یعنی چی میشه راهنماییم کنید ممنونم
- بارداری
سلام من از روز ۳ سیکل قرص لتروزول ودر روز۶ و ۷ سیکل هر ۱۲ ساعت امپول سینال اف و روز ۱۲ سیکل سنو کردم و در روز ۱۴ دو عدد امپول hcg و در روز ۱۵ سیکل iui کردم و شیاف پروژسترون استفاده کردم الان ۱۰ روز از iui میگذره و هیچ نشانه ای ندارم من چه زمان باید تست بدم و ایا شانسی برای بارداری دارم سن من ۴۲ هست
- میخوام بارداربشم
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان دارم وپریدهای نامنظم ودکتر زنان قرص پروژسترون به من داده ازشب پریدی به مدت 10شب دوعدد بخورم والان 3ماه قرصارواستفاده کردم تمام شده زیرشکمم خیلی شدید دردداشتم که دکترزنان گفت عفونت داری که فردا برای سونوگرافی باید انجام بدم ودوباره برای من مدروکسی پروژسترون نوشته وایندفعه متفورمین 500هم نوشته که امشب باید شروع کنم حالاگفته دوباره 3ماه دیگه پروژسترون بخورم تاباردار بشم حالا چکارکنم ؟؟ومن بهشون گفتم که شما گفتین قرص تحریک تخمدان بخورم اما گفت فعلا این پروژسترون را ادامه بده حالا من چکارکنم ؟؟راستی خانوم دکتر این عکس رنگی که میگن زنا میدن چجوره ؟؟ممنون میشم جواببدین
- قطع شدن لکه بینی
سلاموقتبخیر من قرص وروژست استفادهمیکنم ولی ۲۰روزه لکه بینی شدید دارم میتونم کنار وروژست ترنسید استفاده کنم؟
- کولتاش رحم
سلام آمنه فتحی نیاهستم ۵۲ساله لکبینی داشتم ۳۱اردیبهشت درانزلی تشخیص کولتاش انجام دادم جواب پاتولوژی خوب درامدخونریزی شدیدداشتم سه دوره دارودادن خونریزی بندامدولی لک بینی ادامه دارد آخرین سونو را انجام دادم جواب جداره رحم نورمال شده ولی قرص تمام میشه بازم لک بینی دارم سپاس ازشما راهنمای کنید
- تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر،آیاخودارضایی به مدت چندین سال باعث تنبلی تخمدان پلی کیست میشود؟
- بارداری پوچ یا طبیعی ؟
سلام وقت بخیر من 17تیر شروع آخرین پریودیم بود .16مرداد عددبتام891 بود. 2شهریور که بنابر تاریخ پریودیم 47 روزم میشد(6هفته و5روز) سونوی واژینال دادم و فقط ساک حاملگی 13 میلی مشاهده شد و جنین و قلب رویت نشد البته یک کیست 4سانتی هم در تخمدان چپ داشتم. 3شهریور مجدد بتا دادم که عددش19957 شده بود. نظرتون چیه در مورد این تاریخ ها و ارقام؟ چقدر احتمال داره پوچ باشه؟ چقدر احتمال داره بارداری طبیعی باشه؟ خیلی نگرانم خواهشا کمکم کنید. ممنون
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام وقتتون بخیر، من نزدیک به دو ساله قرص دزوسپتیو دارم مصرف میکنم، تستسترونم بود ۷۷ بعد از یه سال رسید به ۵۰. الان بعد دوسال آزمایش دادم شده ۶۷، ریزش موم شدید شده! باید چه اقدامی انجام بدم خانم دکتر؟ قرص رو قطع کنم؟ چه قرصی مصرف کنم
- بارداری طولانی
سلام. خسته نباشید،من در هفته 41 بارداری هستم ولی رفتم سونگرافی تاریخ زایمان را دو هفته دیگر اعلام کرد.. یعنی بارداری من میشود43هفته. دکتر خودم میگه شاید من تاریخ آخرین عادت ماهانه را اشتباه کرده باشم. ولی دوره های من منظم است و من فک نکنم که اشتباه کرده باشم... آیا بارداری 43 هفته امکان پذیر است؟.. یا شاید من اشتباه کرده باشم.. خیلی استرس و اضطراب دارم.. و نگرانم
- ***
سلام ببخشید من ۷ ماه پیش سونوگرافی رفتم و مشکلی نبود الان ممکنه که تومور تخمدان داشته باشم ؟ یعنی در این مدت کم احتمالش هست ؟
- عفونت قارچی
سلام، ببخشید دوباره مزاحم شدم، خانوم دکتر قرص واژینال پروبیوتیک رو به متصدی داروخانه بگم خودشون میدونن؟ طرز استفاده شبی یکی باشه؟تا چند وقت؟ الان اگه استفاده کنم درمان میشم یا فقط واسه پیشگیری؟ببخشید من تو شهر خودمون خیلی دکتر رفتم، نميتونم تا رشت بيام. ممنون از لطفتون
- سلام من 22 هفته باردارم چن سونوگرافی انجام دادم گفتن روده جنین سفیده. میخوام بدونم بچم ب دنیا بیاد چه عوارضی دارد. و درمان وجود دارد چیکارکنم
- سل فری
آزمایش سل فری رو تا چند هفته میشه انجام داد؟
- کیست
سلام خانوم دکتر.. شما برای دوماه دیگه برام سونو وازینال نوشتین.. به علت داشتن کیست اندومتریوز ... میخواستم بیام مطب انجام بدم.. ایا برام انجام میدین یا نه...
- ivf
باسلام و عرض ادب لطف میکنید بگید هزینه کامل ivf بهمراه تخمک اهدایی چقدر میشه درحال حاضر واگر بدلبل سن بالا مجبور به استفاده از رحم اجارهای چطور ممنونتون میشم جواب بدین یکدنیا سپاس
- هیپرو کوژن چیست
- ترشح
سلام من لوله هام رو بعد از سومین سزارین بستم قبل از آن همیشه خیییییلی ترشح از واژن داشتم اما از زمان بستن لوله هام که 9 ماه میگذره بطور کامل ترشح از بین رفته و دیگه اصلا هیچ ترشحی ندارم آیا به لوله بستنم ربط داره؟من 38 سالمه
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- لختگی خون و جابجایی جنین شش هفته ای
سلام.من ۳۰ سالمه و الان شش هفته هستم وقلبش تشکیل شده اما جنین جابجا شده و لخطه خون اطرافش هست چکار کنم
- کیست سینه
سلام در مورد کیست سینه ک اول گفتن فیبروکیستیک بعد یکسال گفتن همونا هستن حدید هم دارید ک توده که نیاز ب بررسی داره چکار کنم ایا خطرناکه و اینکه تبلی تخمدان هم داشتم والان قرص پروژسترون هم میخدرم ایا خطری برا این کیست سینه نداره


