Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- سلام. من سه تامیکرولن زدم. برا فیبرونام. ولی بعد سه ماه دوباره خونریزیم شروع شده
خونریزی. بعد از سه تا میکرولین.
- لتروزول
سلام قرص لتروزول ازشب سوم قاعدگی بمدت ۷روز برام تجویز شده لتروزول برای چی هست بنده میخوام این ماه اقدام کنم
- خارش واژن
باردارم هفته ١٧ بارداري ٢روز احياس خارش روي واژن دارم چه چيزي استفاده كنم
- توده سینه
سلام من یه توده هیپکواکو به ابعاد 19*5در سینه راست درساعت 4پستان و یک توده به ابعاد 30*15*27میلی متردر موقعیت ساعت 12بطرف ارئولارmid zonمشاهده شد.باید جراحی کنم؟
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام ایا مصرف قرص دزوسپتیو اثری در نتیجه ازمایش هورمونی دارد
- سلام روش مصرف قرص داستینکس برای قطع شیردهی؟
- بارداری
من ماه پیش اقدام به بارداری کردم اماپریود شدم واین ماه هم همین طورومشکلم رامیخواستم راهنمایی ام کنیدممنون
- لکه بینی بعد از پریودی
سلام خسته نباشید من همیشه ۷ روز پریودیم طول میکشه دو روز اخر لکه بینی دارم این ماه اقدام داشتم بعد از ۷ روز پریودیم ک تموم شد باز دو روز بعدش لکه بینی دارم علتش چیه؟؟ روز ۶ پریودیمم رابطه داشتم
- عفونت
باسلام خسته نباشید.یه هفته ای میشه که ترشحات زرد رنگی همراه با خارش قسمت بیرونی دارم.دلیلش چیست؟
- سلام وقت بخیر
من قرص پرینامکس نیومام در بارداری خوردم . که حاوی ویتامین آ هست الان از استرس دارم میمرم . نکنه واسه جنین مشکل پیش بیاد . روزی یه دونه خوردم
- توروخدا کمکم کنید سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
- کمردرد در بارداری
سلام ۲۹ هفته باردارم .طول سرویکس۲۳ است و استراحتم .امروز کمر درد پریودی گرفتم که به پای چپم میزنه .دلیلش چی میتونه باشه؟
- لکه.بینی.بعد.از.12روزبعد.از.پریود
من.پریود.شدم.سه.روزخوب.شدم.و.حمام.کرردم.وبعد.دوباره.افتادم.به.لکه.بینی.بعدخوب.شدم.دوباره.بعد.از12روز.لکه.خون.دیدم.علتش.چیست
- سلام من برای قطع خونریزی ام روز اول ۵تا قرص ال دی خوردم اما فایده نداشت الان چهار روز گذاشته خونریزی کم دارم تموم هم نمیشه درصورتی ک باید ۵ روزه تموم شه
- جواب سونوگرافی
رحم با ابعاد ۸۵*۵۴ و با اکوی هموژن دیده میشود تصویر یک ناحیه سیستیک و هترون به سایز تقریبی ۵۱*۵۶ با واسکولاریته در کاویته اندومتررویت میشود که متواند مطرح کننده حاملگی مولار باشد لذا تیتر BHCG و سونوگرافی کنترل بصورت ترانس واژینال توصیه میشود
- هولتر
با عرض سلام و خسته نباشید من 19 هفته باردارم از حدود یک هفته قبل تپش قلب دارم به متخصص قلب مراجعه کردم نوار قلب و اکو انجام شد و گفتن پرولاپس دارم که تو بارداري با تپش قلب خودشو نشون داده و گفتن باید هولتر 24 ساعته بزارم تا مشخص بشه به دارو نیاز دارم یا نه. ميخواستم بپرسم هولتر در بارداری ضرر نداره و این کار رو انجام بدم؟
- تنفس جنین
سلام خانوم دکتر ببخشید ممکنه جنین تکون بخوره ولی تنفسش ضعیف باشه؟
- باکرگی
باکرگی و پاره شدن بکارت یکی هست ؟ نامزدم به زور انگشتش رو داخل واژنم کرد و بکارتم رو پاره کرد ، می خواستم بدونم یعنی باکرگی از لحاظ قانون از بین رفته ؟ چون من رابطه جنسی که نداشتم . و این قابل تشخیصه یا نه ؟ واسه این کار امکان داره برم پزشکی قانونی ؟
- نازایی
با سلام. من چهار با انتقال جنین انجام دادم در ۴ مورد منفی بوده که دوباه از همسرم آزمایش گرفته شده DNA اسپرم ۳۲ درصد هستش دکتر سونو ی واریکوسل ندوشته که علایمش نداره مثل گره خوردگی ولی گاها کمی تیر میکشه آیا درمانی جز عمل داره؟ همین دلیل باردار نشدن هستش،؟


