Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری مولار
سلام من بارداری مولار داشتم کورتاژ کردم چهار هفته بعد از عمل آزمایش بتا دادم خیلی خوب کاهش داشت اما هفته چهارم ۵۰تا افزایش داشت میخواستم راهنماییم کنید این میتونه نشانه وی باشه
- بارداری سوال مهم
سلام خانوم دکتر من باردارم و داخل واژنم احساس میکنم سوزن میزنه چیکار کنم یعنی مشکلی هس ؟
- پریود نشدن
برای تنظیم قاعدگی چیکار کنم حتی قرص سیبل هم خوردم و باز هم با ان مریض میشم
- دکتر
سلام برای عفونت دندان و تب لرز باید به چه دکتری مراجعه کنم ؟ دندان درد داشتم بعد یهو دو روزه که تب لرز میگیرم و حالت تهو پهلو هام درد میکنه چیکار کمم طورخدا راهنماییم کنید ؟
- خون کم پریود
سلام من 15 سالمه و الان تقریبا 1 سال هست پریود میشم(مجرد هستم). من همیشه پریودم درست بوده و مقدار خون و.. درست بوده. ولی الان یه چند ماهی تقربا دو سه ماه است که. پریود میشم (اصلا دردی ندارم). پریودم درحد لکه هست. نواربهداشتی ک بزارم حتی اگه تا یه روز هم عوض نکنم خونی نمیشه. راستی من یه ترشج های سفید و بی بویی هم دارم گفنم شاید بخاطر این ترشح ها باشه ک خون کم میاد واسه پریودم. الانم خیل نگران هستم ک شاید خدایی نکرده مشکلی داشته باشم. اگه پاسخگو باشید ممنون میشم با تشکر
- علت خونریزی بعداز3بارتزریق لوپرومر
سلام خانم دکترمن به تشخیص پزشک تو3ماه. 3بارآمپول لوپرومرزدم برای یائسه شدن ولی بعدازتزریق سومیش الان 22 روزگذشته ومن دوباره خونریزیم شروع شده آیارحمم بایدبرداشته بشه
- تاثیر قرص لتروزول بر تعیین جنسیت
سلام وقت بخیر ببخشید من یه خانمه ۳۹ ساله هستم ومیخوام برای بارداری اقدام کنم ودوست دارم بچه ام پسر باشه وسه ماهه با همسرم رژیم میگیریم وماه قبل نزدیکی داشتم حامله نشدم واین ماه لتروزول خوردم از روز ۳ پریودی تا ۷ پریودی میخوام بدونم لتروزول میتونه بر تعیین جنسیت تاثیر بزازه؟ یه جا خوندم که محیط رحم واسیدی میکنه واقعا صحت داره؟
- بارداری
- من ازقرص ضدبارداری استفاده مبکنم الان تموم شده ومن پریودنشدم وبایدفردابسته بعدی روشروع کنم علتاینکه من این ماه خونریزی نداشتم چیه باوجوداینکه قرص ال دی هم میخورم؟؟؟؟
- من به قرص استرادیول والرات برایم عوارض ایجاد کرده بجایش چه قرصی میدهی
سلام من وقتی قرص استرادیول والرات بخورم رحمم سوزش التهاب پیدا میکند رفتم آزمایش خون ادرار دادم هیچ عفونتی ندارم نمیتونم مصرف کنم قرص استرادیول بجایش چی مینویسی برایم
- سلام میخوام حامله بشم
پنج ماهه اقدام کردم به بارداری ولی حامله نمیشم ازمایش تخمدان دادم عالی بودولی تیروئیدداشتم الانم قرص تیروئیدمیخورم وکیستهای ریزیم دارم یعنی پلی کیستیک .وسونوم دادم وقت تخمک گذاریم داشتم ینی بایدنزدیکی میکردم ولی نمی دونم چراحامله نمیشم
- بارداری با وجود پولیپ و درمویید تخمدان
سلام خانمی ۲۹ ساله هستم بارداری دومم هست هشت هفته هستم . ولی در سونوگرافی پولیپ آندومتریال ۷ میلی و در تخمدان چپم کیست درمویید ۳۴ میلی دارم . قبل بارداریم اصلا علائمی نداشتم که متوجه بشم .پولیپ و این کیست چه خطری در بارداریم ایجاد میکند و اندازه کیست آیا در بارداری بزرگ میشه یا به دور خود می چرخه؟ خیلی نگرانم
- ختم قران
سلام عزیزم خوبی طاعاتتون قبول خانم دکتر گفته بودید تماس بگیرم خواستم ببینم بخاطر پست ختم قران استیجاری که گذاشتم ناراحت شدین البته حق دارین پست نامربوطی بود شرمنده یا اگه ختم قران میخواید به ایمیلم پیام بدین عزیزم ❤ hmdynrgs@gmail.com
- نیش زنبور در بارداری
سلام ،من در ماه هفتم بارداری هستم امروز دستم رو زنبور نیش زده ایا برای بچم خطری داره یا نه؟ چیکار باید بکنم؟
- توده oval پستان سمت راست با حاشیه circymscibeچیست آیا خطرناک است
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر من متاهلم و۴۳ ساله مهر والان پریود نشدم واین ماه پریود شدم رفتم دکتر سونو داد ویک کیست حاوی اکوهایlowlevel داخلی به ابعاد 39*53در تخمدان چپ دیده شد که دارای یک جز اکونیوز مورالس وbright به ابعاد 11*15می باشد در تشخیص افتراقی این یافته با توجه به نمای سونو آن در درجه ی اول اندومتریوما ودر درجه ی بعدی درموئید قرار می گیرد خواستم بدونم باید جراحی کنم یا با دارو دفع میشه ؟ ممنونم
- اقدام برای بارداری
سلامخانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان وکیست درتخمدانم دارم 34سالمه رفتم دکترداخلی بهم گفت تیروئید کم کارهم دارم ازمایش وسی تی اسکن نوشت دیدم دارم الان 3روز قرص تیروئید لووسین میخورم ویتامین eهم نوشته،،،دکترزنان رفتم قرص لتروزول لتراکس هم برام نوشت گفتش باید مدروکسی پروژسترون هم بخوری که اونم میخورم حالا اقدام به بارداری کردم مشکلی نداره؟؟؟قرص تیروئید هم میخورم میخوام باردار بشم 14فروردین پریدشدم بعدازپریدی اقدام کردم تاببینم باردارمیشم
- کیست تخمدان
با سلام خدمت شما تخمدان سمت راست یک کیست ساده بدون solid و بدون septa با ابعاد ۲۸*۳۷ میلیمتر مشاهده شده تخمدان سمت چپ یک کیست با septa ظریف داخلی و بدون جز solid به ابعاد ۳۰*۵۳ میلیمتر مشاهده شده و مایع آزاد شکمی هم دیده نشده میشه لطفا راهنماییم کنید دکتر زنان بهم قرص سیپروترون کامپاند دادن آیا با قرص کیستم کوچیک میشه و ازبین میره می باید جراحی کنم؟؟؟؟ در جراحی تخمدان هم برداشته میشه ؟؟؟؟
- سلام من وقتی از کرم فلوکونازول داخلی استفاده میکنم روده هام بهم میریزه و کلیه درد میگیرم و تو روده هام صدای های عجیب غریب میده و نبض میزنه
- کیست
سلام خسته نباشید رفتم پیش ماما گفتن کیست چرکی چند تا داری و آزمایش اسمیر باید بدی عفونت داشتم و نزدیک پریودی ام بود وانتی بیوتیک برای عفونت دادن میترسم آیا این کیست ها خطرناکه یا با دارو رفع میشه کمکم کنید در ضمن مگه با معاینه کیست دیده میشه
- ببخشید خانوم دکتر. خیلی میترسم. دوتادیگه هم امپورنوشتن برام بنظرتون برم بزنم یانه صبرکنم هنوز. توروخداراهنماییم کنید. خیلی استرس دارم همش کارم شده گریه و غصه خوردن چون مشکل بزرگی دراین مورد دارم که نمیشه اینجامطرح کنم
خا


