Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکهبینی
سلاممنششماههکهاززایمانمگذشتهوپریودیمخیلیمنظمهولیایندوماههکهپریودیمازپنچروزبهدهروزرسیدهحالااینمشکلهیچولیچرابعدازنزدیکیلکهبینیمیشه
- سونوگرافی مثانه
- بارداری
سلام خسته نباشید. من می خواستم برای بارداری اقدام کنم . از طرفی قصد دارم چشمو عمل لیزیک یا لازک کنم؛ می خواستم بدونم اگه باردار بشم خدایی نکرده ممکنه مشکلی برای جنین یا بارداری ایجاد بشه ؟
- شک بارداری
سلام بنده اوایل این ماه رابطه جنسی داشتم که شک دارم به حاملگی بااینکه ۲۰پریود شدم ولی ۴روزطول کشید فقط و الان که بی بی چک استفاده کردم مشکوک بود یکم دل درد دارم بیشتر استرس دارم ب اینکه حامله نباشم چون نمیخوام الان باید چیکار کنم که مطمعن بشم اگر بود چ قرصی بخورم تا از بین بره ممنونم..
- بارداری با فیبروم ساب موکوزال؟
سلام وقت بخير من يه فيبروم ساب موكوزال دارم سايز ١٩*٢٥ سانت و قيبروم ساب سروزال كليسيفه شده سايزه ٣*٢ سانت باردار شدم ولي قلب جنينم تشكيل نشده ايا مربوط به اين فيبروم هست؟
- اکوژن در کیسه صفرا یعنی چه
من زن ۴۰ ساله هستم که چند ماهی هست شکمم پف زیاد کرده و بعضی اوقات بسیار هم درد میکند رفتم سونوگرافی تو جوابش نوشته اکوژن ۱۳ میلی متری در کیسه صفرا دیده شد من اکنون خیلی نگرانم این اکوژن ۱۳ میلیمتری کیسه صفرا نگران کننده هست؟
- من دو سل از سزارینم میگذره ولی هنوز هم سمت راست سزارینم دقیقا کنار جای بخیه درد وحالت خارش دارم وحس میکنم چیزی شبیه سوزن داخل جایه بخیه دارم سونو انجام دادم گفت چیزی نیست وفقط جای بخیه سفت شده نمی دونم لان چکارکنم
- سوال
سلام خانم دکتر عزیز سوال خیلی دارم اما اومدم فقط بگم شما انسان بسیار خوب و شریفی هستید من و خانوادم هیلی خیلی دعا گو شما هستیم چون خیلی با سواد و با شخصیت و کار بلد هستید و بیشترین محاسن شما خوب بودن شماست تعهد و وجدان کاری شماست برای شما در تمام مراحل زندگی ارزوی بهترین ها را دارم از خداوند طول عمر با دلخوشی براتون خواستارم
- من قرص سیپرونولاکتون 25 خوردم و حالم بد شد. من نه هرمون مردانه نه جوش نه مو نه هیچی ندارم و مشکل نارسایی قلبی یا کلیه هم ندارم چون خوندم که مال نارسایی و پتاسیم خون رو بالا میبره… ایا خطرناک؟ یدونه خوردم صبح و دیگه نخوردم ایا مواد از تو بدنم دفع میشه؟ خیلی نگرانم. شب هم نتونستم بخوابم تو رگام وقلبم حس عجیبی دارم و سبکم و میترسم شب بخوابم حس میکنم تو خواب سکته میکنم چون خوندم باعث سکتخ قلب و مغز میشه
- سلام من یک هفته پریودیم عقب افتاده ازمایش بارداری دادم مثبت بود توعقدم باردارشدم برا سقط چیکارکنم توروخداکمکم کنبن چهارماهه فقط توعقدم
- میوم 11سانتی ساب سروز
سلام من باردارم وی میوم ساب سروز 11سانتی دژنره کلسیفیه دارم والان 19هفته دارم و خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- عمومی
سلام خانم کتد دختری ۲۰ ساله هستم به تازگی متوجه شدم هنگامی که در توالت میشینم در دوطرف واژن انگاری توی لوبیا دوتا چیز گردی که انگاری ماهیچه هستن لمس میشه و دوبار پس از بلند شدن میره آیا این شکل از واژن طبیعیه پارسال واژنم این شکلی نبود لطفا راهنمایی کنید
- زنان
سلام وخسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز برای سرد مزاجیم چه دارویی میتونم استفاده کنم ؟؟
- خاملکی
سلام،ایا خوردن جندقاشق عسل در روز ضرر داره برای جنین:
- آی وی اف ناموفق
سلام.چند روزبعداز قطع آمپول پروژسترون پریود میشویم؟ ۱۴روز پیش انتقال داشتم وامروز بتا۰/۱بود
- زایمان سزارین
با سلام ۴۴ روز از زایمان سزارینم میگذره و همچنان ترشحات زرد رنگ دارم بعد از روز چهلم نزدیکی داشتم که کمی دردناک بوده و بعد از اون یکبار لکه بینی داشتم. میخواستم بدونم از کی میتونم نزدیکی داشته باشم و آیا اینکه کمی دردناک بوده طبیعی هست؟؟
- تاخیری پریود
سلام من 17 ساله هستم مجردم 2 ماه پریودنشدم قبلا هم یک ماه میشدم یک ماه نه ولی دیروز شکم درد شدید داشتم ولی باز پریود نشدم میشه علتش به هم توضیح بدین باتشکر
- iui
سلام خسته نباشید من تصمیم به انجام iuiدارم شما بهم گفتین که قرص ال دی رو تموم کردم پریود شدم روز ۱ یا ۲ قاعدگی برای سونو بیام مطب ازتون پرسیدم چه سونویی انجام میدین شما گفتین سونو واژینال میخواستم من وقتی روز ۱ یا ۲ قاعدگیم هستش چجوری سونو واژینال و انجام بدم؟
- بارداری بعد سقط
سلام خسته نباشید من 27 بهمن تو 9 هفته سقط بر اثر هماتوم داشتم ایا امکان داره دوباره اتفاق بی افته؟ الان 2 ماه هست که به موقع پریود میشم از کی میتونم دوباره اقدام کنم برای بارداری؟ یک ماه پیش که معاینه شدم گفتن التهاب سرویکس دارم که 6 تا قرص ازیترومایسین و فولیک اسید و ویتامین d دادن. برام ازمایش قند چون107 بود و تیرویید 4.2 بود نوشتن و آزمایش coombs.lnd این برای چیه ؟ خیلی میترسم دوباره سقط بشه
- پنجم سزارین
پنجم سزارین من هست باید چه موقعه سزارین بشم


